
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dotarł dzisiaj nowe fruty:
Postanowiłem zainstalować chłodnicę oleju coby chronić silnik i nowe turbo przed ciepłem, kupiłem podstawkę pod filtr MOCAL-a z termostatem.

I standardowo jak to bywa przy tego typu robocie ( w obawie przed ciałami obcymi w oleju ) robimy serwis olejowy

niestety autko nie będzie jeździć w tym tygodniu,
ale są duże szanse, że 28.04.2012 spędze z nim na Ułęźy na treningu z Wróblem. ( Coobcio plis wyrób się ) 
Postanowiłem zainstalować chłodnicę oleju coby chronić silnik i nowe turbo przed ciepłem, kupiłem podstawkę pod filtr MOCAL-a z termostatem.


I standardowo jak to bywa przy tego typu robocie ( w obawie przed ciałami obcymi w oleju ) robimy serwis olejowy


niestety autko nie będzie jeździć w tym tygodniu,


NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fajnie by było na bemowo pojechać na 3 szt. GTi-R ale w tym tygodniu tyle roboty jest że nie mam czasu na internet nawet... od 9:00 do 1:00 w Garage 
A NA GT2871r z małą dupką to fajnie może być, lag się zmniejszy i wydajność większa
Ps. Podstaweczka fajna i fajnie że z termostatem

A NA GT2871r z małą dupką to fajnie może być, lag się zmniejszy i wydajność większa

Ps. Podstaweczka fajna i fajnie że z termostatem

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
28ego to olej Ułęż i zapraszam na AB Cup do Nowego Miasta, super impreza się szykuję.BANIAK pisze: ale są duże szanse, że 28.04.2012 spędze z nim na Ułęźy na treningu z Wróblem. ( Coobcio plis wyrób się )
http://www.abcup.com.pl/
będąc dzisiaj w odwiedzinach u Coobcia udało mi się zrobić kilka szpiegowskich fotek;
jak się okazało stare tubo odmówiło posłuszeństwa ze starości, dostało luzu w każdym możliwym kierunku;

nowe turbo prezentuje się bardziej męsko;

jak to zwykle bywa i w tym przypadku wszystko mieści się na "grubość źyletki"

Swoją drogą jestem mega ciekawy efektów tego eksperymentu
jak się okazało stare tubo odmówiło posłuszeństwa ze starości, dostało luzu w każdym możliwym kierunku;

nowe turbo prezentuje się bardziej męsko;


jak to zwykle bywa i w tym przypadku wszystko mieści się na "grubość źyletki"

Swoją drogą jestem mega ciekawy efektów tego eksperymentu

NISSAN PULSAR GTI-R
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro coś czuję że oba bolidy uda mi się ogarnąć te ze stajni nissana, twojego i mojego 
U mnie heble zostały do ogarnięcia a u ciebie trzeba jeszcze wystrugać ściek i to wszystko pomontować oraz wyrzeźbić praktyczniejszą rurę miedzy turbo a Intercoolerem.
Fotka na dobranoc:

Aktuator wpasowany, nawet nie na żyletki, mocowanie udało się takie sprytne opracować że jego ramię idzie idealnie w lini prostej
Jestem cholernie ciekaw jak to turbo będzie się budzić
[ Dodano: 2012-04-27, 13:06 ]
Baniak właśnie spożyłem duże śniadanie, biorę się za składanie twojej maszyny więc zapisuj się na Ułęż
[ Dodano: 2012-04-29, 11:43 ]

Suszarka na miejscu, wsio przypasowało, trochę musiałem zmodyfikować mocowanie downpipa, podoginać odpowiednio przewody wodno olejowe.
Jedyne na czym ległem to ściek oleju z turbo, trzeba wykonać całkowicie nowy...
Oraz jakiś porządny dolot bez 50mm przewężenia w przepływce bowiem śmigło turibny ma 53mm i szkoda by ją było tak kastrować
Przy okazji nie masz już 34mm zwężki na wyjściu z turbiny, bowiem GT2871r ma wyjście fi 52mm
Tak więc uciąłem chwasta i zastąpiłem go redukcją silikonową:

No i jakby było mało to wtryski 510ccm mam które powinny sobie poradzić z mocą na seryjnym ciśnieniu paliwa do ok 400KM - akurat taka jest teoretyczna maks wydajność tej sprężarki

U mnie heble zostały do ogarnięcia a u ciebie trzeba jeszcze wystrugać ściek i to wszystko pomontować oraz wyrzeźbić praktyczniejszą rurę miedzy turbo a Intercoolerem.
Fotka na dobranoc:

Aktuator wpasowany, nawet nie na żyletki, mocowanie udało się takie sprytne opracować że jego ramię idzie idealnie w lini prostej

Jestem cholernie ciekaw jak to turbo będzie się budzić

[ Dodano: 2012-04-27, 13:06 ]
Baniak właśnie spożyłem duże śniadanie, biorę się za składanie twojej maszyny więc zapisuj się na Ułęż

[ Dodano: 2012-04-29, 11:43 ]

Suszarka na miejscu, wsio przypasowało, trochę musiałem zmodyfikować mocowanie downpipa, podoginać odpowiednio przewody wodno olejowe.
Jedyne na czym ległem to ściek oleju z turbo, trzeba wykonać całkowicie nowy...
Oraz jakiś porządny dolot bez 50mm przewężenia w przepływce bowiem śmigło turibny ma 53mm i szkoda by ją było tak kastrować

Przy okazji nie masz już 34mm zwężki na wyjściu z turbiny, bowiem GT2871r ma wyjście fi 52mm

Tak więc uciąłem chwasta i zastąpiłem go redukcją silikonową:

No i jakby było mało to wtryski 510ccm mam które powinny sobie poradzić z mocą na seryjnym ciśnieniu paliwa do ok 400KM - akurat taka jest teoretyczna maks wydajność tej sprężarki

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Fotki jak zwykle ma moja samiczka...
Generalnie Auto przygotowane by zawieść je do spawacza coby dorobić ucha do chłodnicy oleju, wykonać ściek z turbiny oraz nową rurę wychodzącą od turbiny oraz jakiś sensowny gruby dolocik z modem pod przeplywkę...
Auto bez lampy i atrapy chłodnicy czeka grzecznie
Jak już się wsio ogarnie i zapinie przewody do chłodnicy oleju to męska decyzja i pytanie do właściciela :
Czy idziemy grubo i wrzucamy większe wtryski i robimy z maszyny 370-380KM czy pozostajemy przy seryjnych i ograniczamy się zaledwie do 340-345KM

Generalnie Auto przygotowane by zawieść je do spawacza coby dorobić ucha do chłodnicy oleju, wykonać ściek z turbiny oraz nową rurę wychodzącą od turbiny oraz jakiś sensowny gruby dolocik z modem pod przeplywkę...
Auto bez lampy i atrapy chłodnicy czeka grzecznie

Jak już się wsio ogarnie i zapinie przewody do chłodnicy oleju to męska decyzja i pytanie do właściciela :
Czy idziemy grubo i wrzucamy większe wtryski i robimy z maszyny 370-380KM czy pozostajemy przy seryjnych i ograniczamy się zaledwie do 340-345KM


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe Aktuator z Saaba 9000 AERO 
Mocowanie spawane było do muszli turbinki
Ciekawe ile turbinka najmniej będzie w stanie nadmuchać - oby paliwa starczyło

Mocowanie spawane było do muszli turbinki

Ciekawe ile turbinka najmniej będzie w stanie nadmuchać - oby paliwa starczyło

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM