Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Spoko wbijaj
Mały up dzięki uprzejmości OSY kupiłem komplet poligum na tył od ES :
Myślę, że z pomocą TomyegoDDC który ogarnie mi piach i proszek dla elementów stalowych, Benka od którego kupiłem flansze na tył pod rozpórkę, kolegi Arka który mi pomoże to poskładać do kupy wraz z Kayabami Ultra-SR dorobię się całkiem fajnego zawiasu z tyłu Dzięki uprzejmości mrówczana z FMIC.PL zakupiłem tez troszkę podciśnień w ładnym niebieskim kolorze dzięki czemu zrobiło się bardziej kolorowo pod maską
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Flansze do odbioru Ja już sobie wyspawałem rozpórkę Trzeba było by się jakoś ustawić w najbliższym czasie albo możesz podjechać i zabrać te flansze Paweł a jaki jest koszt poli gumek na stab tył ? może być PW
GRZECHu pisze:Pawle, dziś przekazałem dalej paczuszkę dla Ciebie (małe z kabelkiem i dziwnie tyka)
Wiekie dzięki, ona dalej do fanklubu Hondy idzie tam ma podobno przestać tykać
Spoko każdy chętny przewózki będzie przewieziony Wiele zmian będzie bo i kompresor i zawias tylko buda paskudna obdrapana zostaje . Benek wtorek, środa możemy się ustawić gdzieś na mieście, może browar z pokemem??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Już bez kompresora dobrze Ci chodził... teraz będzie nieporównywalnie lepiej. Na zlocie jak pojawi się kilka Sunnych GTiR to można sobie pomarzyć. Niedługo okaże się że będzie w klasie Turbo więcej aut jak w klasie 2.0
Ostatnio zmieniony 2012-03-22, 16:01 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak jest jeden taki 100nx U mnie wszystko rozbija się o cenę jaką musiałbym zapłacić za dawcę może być strzelony w przód, po dachowaniu, spaleniu itp. Tył ma być cały no i napęd nieuszkodzony Ale to takie marzenia na razie będę się cieszył z tego co mam:)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Wczoraj cały dzień z przemą walczyliśmy z ecu masterem. Niestety nie udało nam się wystroić wozu. Zrobiliśmy konwersję maf->map która zajęła z 5 godzin...Kiedy mapa była już gotowa i idealnie dopasowana przyszła pora na zmianę wtrysków i zaczeły się schody....Auto na seryjnych wtryskach śmiga idealnie ale jak włożyliśmy z 200sx`a i odpaliliśmy fuel implant to zaczął gubić zapłony i chodzić nie na wszystkie cylindry. Przema wysprawdzał wtryski i są sprawne, problem leży po stronie zapłonu...Jeśli ktoś ma jakiś pomysł czemu tak się może dziać to chętnie wysłucham.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
To wiem tyle, że auto nie reagowało na tą mapę, mało tego jak wpieliśmy zapłon w seryjne ecu to dalej tak chodził. Czy ecu robi jakiegoś psikusa jak zobaczy nieoryginalne wtryski i zapłon przestawia?
[ Dodano: 2012-03-25, 20:42 ]
Teraz myślę, że może i to wina wtrysków
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Auto zostawiłem u Przemy, ma walczyć i jak będzie chodził na wolnych jak należy to wpadnę do niego i będziemy stroić. Trzeba już zrobić to doładowanie bo zamulacz straszny Choć BOV i tak psyka
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dostałem info od przemy, że odpalił wóz i zrobił wstępną mapę zapłonu i paliwa śmignął do 4krpm i dmucha delikatnie ponad 0,5b Niestety jest też zła wiadomość bo chyba wyzioneła ducha sonda szerokopasmowa
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Auto ukończone dmucha między 0,4 a 0,5 bara, cios jak dla mnie jest ale jako, że nie lubię stać w miejscu zamówiłem u przemy koło pasowe na doładowanie 0,8b
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Te 0,8b to właśnie granica dla m62 Śmiga się całkiem przyjemnie w sumie nie ma sensu redukować Reakcja na gaz też przyjemna na 0,8 to zobaczymy ile się uda ugrać, trzeba będzie dołożyć fpr coby wtrysków nie zmieniać.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx