Witam,
Firmowy serwis Nissana omijaj szerokim łukiem! Co do warsztatów to powiem tyle, że w przypadku tak niestandardowych samochodów trzeba wybierać warsztaty które mają o tym konkretne pojęcie i trzeba wiedzieć co, jak i dlaczego chcemy konkretnie zrobić to a nie tamto w naszym samochodzie. Zdanie się na mechanika niech sam sprawdzi, zweryfikuje i naprawi to nieodpowiednia opcja (czytaj bardzo droga opcja). Nie zawsze możemy sami coś naprawić z braku garażu, kanału, narzędzi, wiedzy warsztatowo-mechanicznej czy choćby czasu, ale trzeba samemu podejmować decyzję co i jak naprawiamy. Co się zepsuło i jak to naprawić dowiadujemy się z forum. Tyle ogólnej teoretycznej wiedzy przy planowaniu napraw.
Wracając do tematu to te stuki mogą pochodzić od zużytych łączników drążka stabilizatora lub jego tulei gumowych. Wszystko samemu sprawdzisz i wymienisz.
Jak mogę coś doradzić na początek to jak najszybciej zaopatrz się w instrukcję serwisową, jak choćby stąd -->
http://bebrs.pie-dabas.net/Webs/Terrano/R20/.
Pozdrawiam,
Piotr
... W życiu piękne są tylko chwile ...