[ Primera] Primera P11 NissanDreams SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
na razie na flmiki nie mam czasu zrobicmody19933 pisze:Czekamy na filmiki

ale w nie dlugo moze mi sie uda;p
[ Dodano: 2012-04-14, 22:42 ]
A więc tak jeśli chodzi o filmiki to tu mam jeden ale w czasie krecenia zaczą padać deszcz wiec sami wiecie...xD
http://www.youtube.com/watch?v=WCzDo-l6VKc
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kiepskie opony hehe 
Nie no jest o wiele lepiej czuć że górą chce iść
Zmienić pompę paliwa i będzie ogień

Nie no jest o wiele lepiej czuć że górą chce iść

Zmienić pompę paliwa i będzie ogień

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Dla ciebie może i lipa ale dla mnie bomba xDbombel pisze:eee tam. Dalej lipa
[ Dodano: 2012-04-14, 23:06 ]
Też tak mysle ciekawe jak bedzie szla w poniedzialek juz wtedy bedzie wszystko wiadomo po paru modywikacjach xDCoobcio pisze:Kiepskie opony hehe
Nie no jest o wiele lepiej czuć że górą chce iść
Zmienić pompę paliwa i będzie ogień
przy 205 powinno chyba lepiej trzymać, nawet na mokrym...Coobcio pisze:Kiepskie opony hehe
tak na oko ten start z rolki z 20 do 100 to jakieś 12-13s...
słaby dół masz, dopiero od 4500RPM zaczyna ciągnąc.
jakiś mój stary filmik (też w deszczu), ale na oko ze 2s szybciej...
Rolka z 1
coś trzeba jeszcze poprawić, bo nie idzie jak 160KM/180Nm...
wiem wiem - filmik jest fatalny 
jestem ciekawy jak to by wyszło u Ciebie - dobre oponki, suchy asfalt i start z 4000RPM. Myślę że wtedy czas poniżej 8s powinien być.
Zresztą właśnie doczytałem, że jechaliście we dwóch - a stukilowy pasażer dodaje okolice 1s
Mam nadzieję, że do Zlotu ogarniecie wszystko - czasu jeszcze trochę jest.
Liczę, że po dopracowaniu detali, wyjdzie Ci tam ładny wynik na 1/4 i na hamowni

jestem ciekawy jak to by wyszło u Ciebie - dobre oponki, suchy asfalt i start z 4000RPM. Myślę że wtedy czas poniżej 8s powinien być.
Zresztą właśnie doczytałem, że jechaliście we dwóch - a stukilowy pasażer dodaje okolice 1s

Mam nadzieję, że do Zlotu ogarniecie wszystko - czasu jeszcze trochę jest.
Liczę, że po dopracowaniu detali, wyjdzie Ci tam ładny wynik na 1/4 i na hamowni
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Też mam taką nadzieje bo moja prima i tak dostaje za mało paliwa i to też jest problem ale nie dlugo będzie wszystko dociśgnięte i tak jechalismy we 2 i mam pełny bagażnik gratów a ze 100 kg tal też leży i nie mam kiedy tego ogarnąć xDMas pisze:wiem wiem - filmik jest fatalny
jestem ciekawy jak to by wyszło u Ciebie - dobre oponki, suchy asfalt i start z 4000RPM. Myślę że wtedy czas poniżej 8s powinien być.
Zresztą właśnie doczytałem, że jechaliście we dwóch - a stukilowy pasażer dodaje okolice 1s
Mam nadzieję, że do Zlotu ogarniecie wszystko - czasu jeszcze trochę jest.
Liczę, że po dopracowaniu detali, wyjdzie Ci tam ładny wynik na 1/4 i na hamowni
x2GHOSTRIDER pisze:Panowie powiem tak. Czepiacie sie ze auto slabo startuje, ze cienkie czasy ze maly NIUT. Zgodze sie tylko mam takie nie male a wrecz duze ALE...... Orientuje sie co i jak z wozem jezdzilem nim i mam kontakt jak i z wlascicielem jak i z MacGayver'em i sprawa ma sie tak. Auto jest cienkie bo
Brak pompy paliwa
Brak regulatora cisnienia paliwa
Brak ECUMASTER i to jest podstawowy babol projektu
Tylko ze wlasciciel wmiare czasu jak i MacGayver'era jak i wlasnego + finanse ogarnia na ile sie da. Auto ma potencjal a wzgledem tego co bylo ORI jest PRZEPASC.
Panowie 3 lata temu wszyscy by twierdzili ze jest ZAJEB..... Progres itp. Teraz mu kazdy dopier.... bo slabo do setki bo ma lampy inne i nie kazdemu sie to widzi ect. Panowie przestanmy oceniac auta przez pryzmat TURBO wozow aut z VE oraz kompresorami ktorych nam sie narobilo dosc troszke. Sa to grube projekty ale dostrzec trzeba iz kolega walczy z furaczem i ma juz naprawde niezly wynik.
Dajmy mu czas do momentu az sam stwierdzi "NAPISZE" Auto jest GOTOWE skonczone na tyle ile mialo na chwile obecna wtedy zapoda wykres z hamki i zapoda filmik jak to sie ma do 100km/h. Wtedy wydamy werdykt i WYROK czy jest SI czy wrecz do dupy. Ja z MacGayver'em jestesmy zdania ze beda z tej primery ludzie. Powiem na sam koniec moich WYPOCIN tylko tyle. Pozyjemy zobaczymy. Pozdro
GHOST większość uwag jest do tego, że cyferki wyszły bardzo ładnie na hamowni a mimo to nie jedzie.
Może i jest niewystrojone, może brakuje paliwa itp. ale coś jest nie tak bo nie jedzie tak jak powinno na takim wykresie.
Nikt się nie czepia wyglądu auta czy wyniku z hamowni bo ten jest git i sam nawet nie myślę u siebie o aż takich przyrostach.
Zresztą napisałem tak jak poniżej, co wyczerpuje temat i na pewno nie jest to czepianie się
:
Może i jest niewystrojone, może brakuje paliwa itp. ale coś jest nie tak bo nie jedzie tak jak powinno na takim wykresie.
Nikt się nie czepia wyglądu auta czy wyniku z hamowni bo ten jest git i sam nawet nie myślę u siebie o aż takich przyrostach.
Zresztą napisałem tak jak poniżej, co wyczerpuje temat i na pewno nie jest to czepianie się

Mas pisze:jestem ciekawy jak to by wyszło u Ciebie - dobre oponki, suchy asfalt i start z 4000RPM. Myślę że wtedy czas poniżej 8s powinien być.
Zresztą właśnie doczytałem, że jechaliście we dwóch - a stukilowy pasażer dodaje okolice 1s
Mam nadzieję, że do Zlotu ogarniecie wszystko - czasu jeszcze trochę jest.
Liczę, że po dopracowaniu detali, wyjdzie Ci tam ładny wynik na 1/4 i na hamowni
Przepraszam że w tym temacie, ale i ja zabiore głos.GHOSTRIDER pisze:
Panowie 3 lata temu wszyscy by twierdzili ze jest ZAJEB..... Progres itp. Teraz mu kazdy dopier.... bo slabo do setki bo ma lampy inne i nie kazdemu sie to widzi ect. Panowie przestanmy oceniac auta przez pryzmat TURBO wozow aut z VE oraz kompresorami ktorych nam sie narobilo dosc troszke. Sa to grube projekty ale dostrzec trzeba iz kolega walczy z furaczem i ma juz naprawde niezly wynik.
Mnie boli że w tym dziale jest ostatnio mnóstwo tematów w stylu " kupiłem auto i posprzątałem" i zaraz rzesza ludzi nawala nic nie wnoszące posty pochwalne na jedną linijke.
GRUBYCH projektów na tym forum nie ma. po prostu.
Nikt nie ma sponsora, czy bogatych rodziców i kazdy radzi sobie jak może, ale trzeba mieć troche obiektywizmu w sobie.
Projekty, a bardzie swapy, na tym forum mają słuzyć rozpoznawalności starej marki Nissana i ich możliwości, a nie biciem piany w jednym poście pt: bedzie 210 koni, a w drugim negującym : wszystko po koleji, bo najpierw musze zmienić olej.
jak kogoś uraziłem to przepraszam z góry i jestem winny piwo
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
A więc tak panowie powiem tyle że ECU Master DET3 zamontowany i wystrojona fura i odpycha się dużo lepiej niż wtedy i naprawdę jest różnica i pięknie się wkręca 
I dziękuje GHOSTRIDEROWI, za wielkie wsparcie xD
I pozytywne nastawienie i wiarę w mój projekt;p
dzisiaj jak wracalem do czestochowy z lodzi to caly czas sie z kims tasowałem ze świateł
i nawet audi a4 bodajże z 2004 r padło wiec chyba jest różnica xD a miałą turbine napewno bo odjezdzała mi łądnie ale na poczatku puki 3 nie wrzucilem wiec primera juz daje rade a do zlotu bedzie gotowa na tip top jeszcze pompa paliwa i jest ogien
jak założę pąpe paliwa to będzie ostatni mój etap modowania p11 a z 115km primery zrobić okolo 170 km i z 200 Nm to jest naprawde coś pięknego i przy nie wielkim spalaniu samochodu więc jest sie z czego cieszyć a wszystko dzieki oczywiście MacGayverowi chłopak ma duuuży talet i zna się na robocie i na nastepny projekt też pójde do niego bo ani razu nie byłem u niego n ajakich kolwiek poprawkach więc zna się na rzeczy i kolejny projekt robię u Pana Zaczarowanego Ołówka taki projekt który jeszcze nie jest opisany na Moje nismo xD
A wracając do p11 po założeniu pompy paliwa walbro 255l 6b zajade na chamownie i wszystko sie okarze tak czy inaczej primera chodzi juz teraz kozacko

I dziękuje GHOSTRIDEROWI, za wielkie wsparcie xD
I pozytywne nastawienie i wiarę w mój projekt;p
dzisiaj jak wracalem do czestochowy z lodzi to caly czas sie z kims tasowałem ze świateł
i nawet audi a4 bodajże z 2004 r padło wiec chyba jest różnica xD a miałą turbine napewno bo odjezdzała mi łądnie ale na poczatku puki 3 nie wrzucilem wiec primera juz daje rade a do zlotu bedzie gotowa na tip top jeszcze pompa paliwa i jest ogien

A wracając do p11 po założeniu pompy paliwa walbro 255l 6b zajade na chamownie i wszystko sie okarze tak czy inaczej primera chodzi juz teraz kozacko

Od kupienia i posprzątania się zaczyna. Bo tak jak napisałeś później:yapko pisze: Mnie boli że w tym dziale jest ostatnio mnóstwo tematów w stylu " kupiłem auto i posprzątałem"...
Dlatego tak właśnie to wygląda. Z czasem, jeśli ktoś ma choć trochę chęci do zrobienia czegoś w aucie, to tego dokona. Nie od razu Rzym zbudowano...yapko pisze:Nikt nie ma sponsora, czy bogatych rodziców i kazdy radzi sobie jak może...
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dla jednych gruby projekt to upychanie silnika od GT500 do Micry, drugi śni nocami o podniesieniu mocy ze 115 -> 150KM, innym zaś projekty Coobcia są w pozagalaktycznej sferze marzeń...yapko pisze: GRUBYCH projektów na tym forum nie ma. po prostu.
Dobra to ja czuję się urażonyyapko pisze:jak kogoś uraziłem to przepraszam z góry i jestem winny piwo




Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx