Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10eGT by StudioUlma

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

[ Primera] Nissan Primera P10eGT by StudioUlma

Post autor: rz » 2012-04-08, 10:21

Nissan Primera P10 eGT

Rok Produkcji: 1994

Silnik: SR20DE + LPG sekwencja (obecnie odłączona)

Układ Wydechowy: seria

Układ Dolotowy: seria

Układ Hamulcowy: seria

Elektryka: szyby elektryczne x4, wysuwana antena, klimatyzacja

Koła: 185/60/14

Nadwozie: seryjne body eGT

Wnetrze: seria

Audio: seryjne głośniki + radio Alpine

Krótka historia auta:

Primere razem z kumplem kupiliśmy całkowicie przypadkowo. Ziomek szukał Almery GTI i w ręce wpadło mu ogłoszenie z P10tką. Blacha jak na auto z tego okresu bardzo zdrowa (lekko zarudziałe końcówki progów + lekki nalot gdzieniegdzie od dołu). Środek zadbany, wszystko działa (nawet elektryczna antena). Fotele czyste, nie poprzecierane. Jak na pełnoletnie auto to buda "napięta" i na winklach nie trzeszczy co było widoczne w poprzednich autach od Nissana. Nawet kolor robi mega robotę a czerwony jak wiadomo blaknie. Jedyny mankament to silnik... poprzedni właściciel robił uszczelkę pod głowicą + parę innych rzeczy no i... mechanik coś srogo zje**ł bo auto nie miało mocy, żarło ogromne ilości oleju (w litrach na 100km) i nie wkręcało się wyżej niż 6k obrotów. Jako, że stara SR-a z mojego ex Sunny GTI czekała na lepsze czasy w garażu to długo się nie zastanawialiśmy i Prima pojechala do Wro. 3 dni pracy i wyjechała z nowym serduchem - jest dobrze, odżyła, zaczęła latać jak trza (chociaż z Almą jeszcze dostaje po dupie) =)
Małymi kroczkami prace idą do przodu.

Co zostało zrobione:
- porting kolektora ssącego i wydechowego
- wymiana wszystkich płynów
- olej Valvoline VR-1 10W60 + filtr

Plany:
- wydech po całości + SSAC 4-2-1 2.5" (docelowo ma być luźniej ale cicho)
- CAI z nadmuchem ze zderzaka (in progress)
- mod rozrządu
- short shifter (już leci ze stanów)
- springi -35 + poliuretan (in progress)

Kilka fotek na szybko

Początkowo siedział taki oto motor (foto poglądowe z netu)
Obrazek

A tu po przeszczepie
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Info z prac wkrótce...
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:27 przez rz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2012-04-08, 11:41

Gratuluje,nastepna ładna eGT w klubie.bezawaryjności życze i powodzenia w dalszych modach.

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-04-08, 15:48

Najs . Niezapinajcie juz tej instalacji podtlenku ;) Z kąd macie poli do P10 ?? Jest gdzies dostepna w jakims sklepie czy na zamówienie?? Jaki koszt tego ??
Obrazek

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-09, 09:24

Kolor niby czerwony, a wyglada na strasznie wyblakły. To chyba wina zdjeć i światła ?

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2012-04-09, 13:03

Zdjęcia robione w nocy kalkulatorem. Na żywo nie ma tragedii :-)

[ Dodano: 2012-04-09, 19:04 ]
Niestety bateria w normalnym aparacie padła i foty nadal z kalkulatora...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Myślę, że i tak lepsze niż poprzednie ;-)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2012-04-09, 19:17

Kolejna ładna p10 :) Ogarniajcie ogarniajcie!

Pozdr!

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2012-04-09, 19:43

Nie no, to sie nazywa czerwony kolor :)

Lampy od poliftowej wersji i bedzie jeszcze lepiej :)

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-04-10, 06:48

Shadows pisze:Najs . Niezapinajcie juz tej instalacji podtlenku ;) Z kąd macie poli do P10 ?? Jest gdzies dostepna w jakims sklepie czy na zamówienie?? Jaki koszt tego ??
Pytanie 2x o poli ^

jeśli dobrze widzę to ta p10 stała na allegro. Ale nie jestem pewien. Ładna sztuka, gratuluje zakupu.
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2012-04-10, 07:50

Jesli chodzi o poli to kumpel jest w trakcie ogarniania sprawy do P10.

Lakier chociaz calkiem ladny to wymaga odswiezenia ale dopiero po blacharce na ktora Primka wkrocte idzie. Na nastepny strzal leci wydech a w weekend bedzie robiony beta 0.1 dolot na KN w seryjnej puszcze lekko zmodzony by foo :)

wiecej info i zdjec wkrotce

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-09-15, 16:48

No i jak tam sie miewa autko?? :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2012-09-15, 17:10

Kolega czeka na SSAC-a i twinloopa, jak dojdą to będzie robiony wydech po całości. A tak poza tym to Prima jezdzi bezawaryjnie tzw. lejemy i upalamy :)

rz

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2012-09-15, 21:33

no to elegancko! ciekawy jestem jak bedzie wyglądał twinloop... plan na wyjscie końcówki w oryginalnym miejscu?? w sumie cieżko chyba coś wykombinować żeby to ładnie zgrać. jak już bedzie to wstawcie foty ;-)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”