sydney_92 pisze:Mam ten sam problem.. wymień sprężyny na MTS albo Eibach i powinno się poprawić.. możliwe że tył się obniży ale za to utwardzi.. Są również podkładki gumowe które wkłada się między zwoje sprężyny dostępne w motoryzacyjnych sklepach.. można spróbować..
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
P.S Spoko komin
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
Właśnie zastanawiam się nad zmianą sprężyn na np. takie:
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-nissan-sunny-n14-35-35mm-mts-i2203911525.html
albo poprostu na seryjne:
Kod: Zaznacz cały
http://allegro.pl/sprezyny-nissan-sunny-n14-n-14-przod-lesjofors-i2218724260.html
tylko że za sportowe wyjdzie mnie 300 a za zwykłe prawie 500 jak liczyłem i teraz jest pytanie takie, jak kupie nowe sprężyny np. MTS to napewno będzie twarde zawieszenie bo są to sportowe ale czy auto pójdzie trochę do góry czy będzie tak samo ? bo oto mi własnie chodzi. Na aukcji ze sprężynami MTS pisze: Obniżenie 35/35mm więc jak ja mam to policzyć
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Bo nie chciałbym wydawać niepotrzebnie pieniedzy bo skoro kupię i dalej będzie tak samo, chodzi mi aby auto trochę poszło do góry i będzie już myślę problem rozwiązany. Odnośnie samych podkładek też nad tym myślałem, ale to jest rozwiązanie na jakiś okres czasu żeby nie było problemu z jeżdżeniem ale i tak coś z tym muszę zrobić żeby mieć już spokój. A co do wydechu to jest to jakiś remusa, kupiłem go za 100
![;p ;p](./images/smilies/jezyk_oko.gif)
od kolesia który miał go w jakimś aucie trzeba było uchwyty przerabiać ale i tak za dużo wystaje i będę musiał go skracać.