MODEL: 200sx s13 1990r,
SILNIK: 1.8Turbo CA18DET, Panewki ACL Racing, pompa paliwa subaru impreza STI,
UKLAD DOLOTOWY: stożek, , intercooler, blow off
UKLAD WYDECHOWY: turbina Garret T28,przelot 3cale zakończony WM przelotowym
 niedawno zrobiony
 niedawno zrobionyELEKTRONIKA i ELEKTRYKA: będą zamontowane wskaźniki(leżą w schowku)
UKLAD NAPĘDOWY: sprzęgło Spiek prawie nowe(tzn niedawno założone), e-szpera 100%
ZAWIESZENIE: jakiś tam zawias sportowy , czerwone sprężyny przód a tył nie wiem, wszystkie amorki Sachs
UKLAD HAMULCOWY: chyba ori tarcze przód i tył
BODY-KIT: alufelgi 17', brak zderzaka (na razie ale na dniach będzie) poza tym seria
ŚRODEK: całkowita wydmuszka
 jeden kubełek i pasy szelkowe (na razie)
 jeden kubełek i pasy szelkowe (na razie)CAR-AUDIO:

INNE: brak tylnej wycieraczki
MOC : ponad 200 (nie sprawdzane na hamowni)
PLANY : otwarty dyfer(jeszcze nie do końca pewne) , wstawić wnętrze,







Ostatnio silnik zaczął chodzić nie równo jak by nie na wszystkie gary, strzelał, trząsł się cały i dławił.. wymieniłem świece i problem ustąpił

A dziś zacząłem rozbierać wszystko aby wyciągnąć turbine bo wydmuchało mi uszczelke kolektor-turbo i prace stanęły bo jedna nakrętka jest zjechana i nie idzie jej odkręcić.. jutro wezmę i utnę
 
 To by było na tyle, wszelkie prace będę dodawał na bieżąco( obecnie czekam na zamówione części a w między czasie ciągle coś grzbie)




 było już jak kupiłem auto
  było już jak kupiłem auto 
 Pzdr
  Pzdr
 Niedługo idę dalej wymieniać uszczelke kolektor-turbo bo wczoraj zacząłem
  Niedługo idę dalej wymieniać uszczelke kolektor-turbo bo wczoraj zacząłem  Powoli do przodu
  Powoli do przodu 
 autko będzie naprawdę fajne i mocne
  autko będzie naprawdę fajne i mocne   Teraz kolektor leży w garażu razem z turbo i na dniach rozkręcę to i wymienię tą uszczelkę... i złoże wszystko  z powrotem ale powiem szczerze że nie myślałem że będzie tyle roboty z tym, najgorsze są dwie śruby od kolektora do których jest zerowe dojście gdy turbo jest zamontowane no ale jakoś będę musiał to skręcić i albo pierw przykręcę kolektor a potem turbo albo całość..
 Teraz kolektor leży w garażu razem z turbo i na dniach rozkręcę to i wymienię tą uszczelkę... i złoże wszystko  z powrotem ale powiem szczerze że nie myślałem że będzie tyle roboty z tym, najgorsze są dwie śruby od kolektora do których jest zerowe dojście gdy turbo jest zamontowane no ale jakoś będę musiał to skręcić i albo pierw przykręcę kolektor a potem turbo albo całość..![:]](./images/smilies/kwadr.gif) Ja musze silencer do tłumika kupić żeby jeździć na codzień bo zrobie rundkę po osiedlu i policja przyjeżdza( za każdym razem) już mi powiedziała jedna kobieta, że widziała jak  ktoś z mieszkańców dzwonił przy niej
   Ja musze silencer do tłumika kupić żeby jeździć na codzień bo zrobie rundkę po osiedlu i policja przyjeżdza( za każdym razem) już mi powiedziała jedna kobieta, że widziała jak  ktoś z mieszkańców dzwonił przy niej  

 wiec czekam na cynk
 wiec czekam na cynk 
 
 

