Wybór opon
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Wybór opon
Witam , jako ze bd na lato kupowal nowe felgi i opony to zaczolem juz szukac noi padl dylemat jakie opony kupic . Pod uwage bralem te w linkach :
http://www.oponeo.pl/dane-opony/toyo-pr ... 16-87-w-zr
http://www.oponeo.pl/dane-opony/falken- ... 16-87-v-xl
http://www.oponeo.pl/dane-opony/kumho-k ... 16-87-w-xl
Mial ktos z Was doczynienia z którąś z opon?? Ewentualnie co wybrac z tych lub co mozecie polecic z innych opon . Pzdr
http://www.oponeo.pl/dane-opony/toyo-pr ... 16-87-w-zr
http://www.oponeo.pl/dane-opony/falken- ... 16-87-v-xl
http://www.oponeo.pl/dane-opony/kumho-k ... 16-87-w-xl
Mial ktos z Was doczynienia z którąś z opon?? Ewentualnie co wybrac z tych lub co mozecie polecic z innych opon . Pzdr
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2011-06-30, 08:55
- Lokalizacja: Wawa
Ja szczególnie polecam Yokohame:
- YOKOHAMA Parada PA01 205/45R16 87V
http://www.netcar.pl/x_C_I__P_115543210-115510002.html
i w lepszej cenie:
- HANKOOK Ventus V12 evo K110 205/45R16 87W XL ZR
http://www.netcar.pl/x_C_I__P_115574779-115510002.html
Pozdro
- YOKOHAMA Parada PA01 205/45R16 87V
http://www.netcar.pl/x_C_I__P_115543210-115510002.html
i w lepszej cenie:
- HANKOOK Ventus V12 evo K110 205/45R16 87W XL ZR
http://www.netcar.pl/x_C_I__P_115574779-115510002.html
Pozdro
netcar.pl opony i felgi
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
ja na lato biore toyo t1r miałem w poprzedniej almerce dawały rade miękka guma trzyma dobrze przerabiałem też ostatnio yokohamy c drive też polecam http://allegro.pl/opony-letnie-yokohama ... 39928.html
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
T1-RShadows pisze:Toyo Proxes t1
Do 130KM jakoś trzymają ponoć, jak ktos ma wiecej kucyków to już tak ładnie nie lepią.
Na jakimś forum polemizowali ich temat + R1-R i R888.
No i długo nie trzymają na sobie bieżnika.
Poczytajcie sobie przeszukujac google, ja to zrobiłem i sam się zastanawiam nad oponami i jeśli nazbieram tyle hajsu, to wybiorę Toyo R1-R na przednią ośkę i pewnie T1-R na tył.
Ja mam yoko parada i zawsze jak polecam to limon twierdzi, że to zła opona a ja Ci mówię, że osobiście jestem zajebiście z niej zadowolony a i lekko nie ma
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Osobiscie niepatrzylem na Bridgstone a tym bardziej na Michelin ale napisalem ze jak macie jakies inne propozycje lub mozecie polecic jakas dobra gume to piszcie
A Nokian??
http://www.oponeo.pl/dane-opony/nokian- ... 16-83-w-zr
A Nokian??
http://www.oponeo.pl/dane-opony/nokian- ... 16-83-w-zr
- agaj666
- fanatyk nissana
- Posty: 427
- Rejestracja: 2010-07-02, 10:11
- Lokalizacja: koło Warszawy
- Kontakt:
Właśnie. Żeby dupa nie latała, bo jak sie przód uślizgnie to jest nad nim jakaś kontrola, a jak zadek poleci...
Zawsze lepsze gumy na tył trzeba dawać chociaż....
http://www.opony.com.pl/artykul/testy-m ... d/?id=1069
http://www.oponeo.pl/artykul/nowe-opony-na-tyl
I bądź tu mądry
Zawsze lepsze gumy na tył trzeba dawać chociaż....
http://www.opony.com.pl/artykul/testy-m ... d/?id=1069
http://www.oponeo.pl/artykul/nowe-opony-na-tyl
I bądź tu mądry
X 2agaj666 pisze:Poszukaj Uniroyali. Nie ma lepszch na nasze rowy z wodą zwane niewiedzieć czemu, jezdniami
Sam używam Rainsport 2 i Rainexpertów (205/55/16) - te pierwsze są nieco głośniejsze, ale nie głośne. Na wodę rewelacja. Mają jednak jedną wadę - przy ciężkim aucie (niestety takie mam) są nieco za miekkie IMHO. Myśle, że przy niższym profilu będzie lepiej.
Jest takie parcie że zakładamy na tył ponieważ większość z kierowców ma powiedzmy "mniejszy level umiejętności", bo jak ich zarzuci tyłem to już olaboga świata nie ma.
Dla mnie liczy się:
-hamowanie
-przyspieszanie
-skręcanie
Mając auto z napędem na przód odpowiedź jest prosta.
Ps. jak mi tyłem zarzuci to i dobre opony nie pomogą
Dla mnie liczy się:
-hamowanie
-przyspieszanie
-skręcanie
Mając auto z napędem na przód odpowiedź jest prosta.
Ps. jak mi tyłem zarzuci to i dobre opony nie pomogą
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Ja też nie jestem "master of wheel", ale mam takie a nie inne zdanie.
Możemy podejść do tej kwestii zupełnie inaczej, powiedzmy że jedzie sobie przeciętny Kowalski, autem który nie ma tryliona systemów anyt-poślizgowych. Pan Kowalski ma dobre opony na tyle i słabsze z przodu, jedzie sobie drogą i nagle wybiega mu dzik, hamulec-abs-(który włącza się dość szybko bo są słabe kapcie)-lewo-prawo-jeb w dzika prawym rogiem bo przednie gumy były słabe i nie reagowały poprawnie na skręcanie.
Lub inny przypadek (dobre gumy z tyłu słabe z przodu), jedzie sobie Kowalski, powiedzmy że jest mokro, pada deszcz, dodatkowo jedzie drogą gdzie w skrajni są drzewa, jedzie sobie jedzie, w radiu jakieś coco-bongo no i ma jakieś wspomnienia jak brędzlował się na wyjeździe podglądając swoje koleżanki pod prysznicem, przyciska pedał gazu ZA MOCNO, nagle ostry zakręt w prawo-kiera w prawo-przód trzyma bo to jakieś dobre auto, ale cóż to- tył ucieka (przypominam że auto już jest w łuku), Kowalski nie wie za bardzo co robić bo nigdy nie bawił się autem pod supermarketem, ale widział coś tam w telewizji i kontruje waląc w lewo na maxa, tylne opony łapią gripa I CO, Kowalski wali na lewy pas bo nie nadąża odbić w drugą A TAM JAKAŚ INNA RODZINA W JAKIMŚ AUCIE.
Różnych przypadków można wymieniać co nie miara, z korzyścią dla dobrych gum z przodu bądź z tyłu, dla aut z napędem na przód i na tył....bla bla bla
Dla auta z przednim napędem z dobrymi gumami na tyle to ja widzę taki plus że...........że go nie widzę.
Na serio teraz bawię się resorakiem z zablokowanymi przednimi kołami, taki rodzaj poślizgu i takie wyprowadzenie poprzez tylne dobre opony (czyli na wprost) jest dobre kiedy z magicznych przyczyn przód wywala gdzieś na bok a droga mknie dalej prosto, auto zostaje postawione prosto i hurra żyjemy, ale tak nie jest w rzeczywistości.
CONCLUSION ---- Milion jest za i milion przeciw, wybierz jak uważasz, nigdy nie wiesz na jaką sytuację trafisz i jaka przyczepność będzie ci potrzebna. Przeciętnemu Kowalskiemu i tak wcisną kit że MUSI kupić 4ry nowe opony.
A tak na serio, sam nie sprawdzisz to sam się nie dowiesz.
Możemy podejść do tej kwestii zupełnie inaczej, powiedzmy że jedzie sobie przeciętny Kowalski, autem który nie ma tryliona systemów anyt-poślizgowych. Pan Kowalski ma dobre opony na tyle i słabsze z przodu, jedzie sobie drogą i nagle wybiega mu dzik, hamulec-abs-(który włącza się dość szybko bo są słabe kapcie)-lewo-prawo-jeb w dzika prawym rogiem bo przednie gumy były słabe i nie reagowały poprawnie na skręcanie.
Lub inny przypadek (dobre gumy z tyłu słabe z przodu), jedzie sobie Kowalski, powiedzmy że jest mokro, pada deszcz, dodatkowo jedzie drogą gdzie w skrajni są drzewa, jedzie sobie jedzie, w radiu jakieś coco-bongo no i ma jakieś wspomnienia jak brędzlował się na wyjeździe podglądając swoje koleżanki pod prysznicem, przyciska pedał gazu ZA MOCNO, nagle ostry zakręt w prawo-kiera w prawo-przód trzyma bo to jakieś dobre auto, ale cóż to- tył ucieka (przypominam że auto już jest w łuku), Kowalski nie wie za bardzo co robić bo nigdy nie bawił się autem pod supermarketem, ale widział coś tam w telewizji i kontruje waląc w lewo na maxa, tylne opony łapią gripa I CO, Kowalski wali na lewy pas bo nie nadąża odbić w drugą A TAM JAKAŚ INNA RODZINA W JAKIMŚ AUCIE.
Różnych przypadków można wymieniać co nie miara, z korzyścią dla dobrych gum z przodu bądź z tyłu, dla aut z napędem na przód i na tył....bla bla bla
Dla auta z przednim napędem z dobrymi gumami na tyle to ja widzę taki plus że...........że go nie widzę.
Na serio teraz bawię się resorakiem z zablokowanymi przednimi kołami, taki rodzaj poślizgu i takie wyprowadzenie poprzez tylne dobre opony (czyli na wprost) jest dobre kiedy z magicznych przyczyn przód wywala gdzieś na bok a droga mknie dalej prosto, auto zostaje postawione prosto i hurra żyjemy, ale tak nie jest w rzeczywistości.
CONCLUSION ---- Milion jest za i milion przeciw, wybierz jak uważasz, nigdy nie wiesz na jaką sytuację trafisz i jaka przyczepność będzie ci potrzebna. Przeciętnemu Kowalskiemu i tak wcisną kit że MUSI kupić 4ry nowe opony.
A tak na serio, sam nie sprawdzisz to sam się nie dowiesz.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
Ogólnie zawsze kupuje nowe opony, chyba że sytuacja jest taka że tył jest jeszcze młody rocznikowo.
Polecam Falkena bardzo dobrze zachowuje się na suchym i bardzo dobrze na mokrym, na prawdę fajna oponka. Teraz ujeżdżam Yokohame S.drive i szczerze falken lepiej trzymał na pewno na mokrym, z tym że Yoko jest wyprodukowana 2006 roku i dostałem je w hurtowni jako leżakowane
Polecam Falkena bardzo dobrze zachowuje się na suchym i bardzo dobrze na mokrym, na prawdę fajna oponka. Teraz ujeżdżam Yokohame S.drive i szczerze falken lepiej trzymał na pewno na mokrym, z tym że Yoko jest wyprodukowana 2006 roku i dostałem je w hurtowni jako leżakowane
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Miałeś te gumy że tak piszesz???homik123456 pisze:Na twardym gruncie powinny spisywac sie dobrze, ale jak przyjdzie ci stanac np na mokrej trawie to zaczniesz slizgac sie.Shadows pisze:Zakupilem wkoncu Goodyear F1 GSD3
Ja mam goodyear excellence i jestem zadowolony bo dobrze sie trzymaja.
Ja miałem GSD2 i GSD3 bardzo fajne gumki, GSD3 dość szybko się zużywaja ale są wporzadku i na mokrym i suchym niezle lepia. Prawdopodobnie teraz z 16 tez GSD3 bedzie:)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze