Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Neptune pisze:Ja bym pomyślał o przeniesieniu AKU albo do bagaja jak to niektórzy uczynili albo umieszczeniu go blisko kielicha. Dolot można by wtedy dać po prostej za lampe przy błotniku i wtedy zabudować. Mniej rurek, złączek można by z alu albo kwasa z króćcami na odmy wyspawać wizual na pewno byłby lepszy.
ja mam przeniesione do bagażnika i pod maska zrobiło sie mega dużo miejsca
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Zobaczymy jak z tym aku będzie:) szczerze mówiąc to optycznie takie "upakowane" auta pod maską mi się podobają choć patrząc od strony performance`u to im lepszy rozkład mas tym lepiej...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Kompresor ma elektrosprzęgło, mam taki pstryczek, na ON spina sprzęgło i jeździ się na doładowaniu, na off masz serię, choć pewnie słabszą tam ze 120 koni będzie bo jakby nie patrzeć jest zatyczka w dolocie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dzięki za oświecenie. W sumie prosta sprawa. Kiedyś zastosowałam taki sam przełącznik na sterowaniu wzmacniaczem do audio. Po kilku minutach nagrzewał się tak mocno, aż nie można było jego dotknąć.
A nie jest tak ze auto masz wystrojone na doładowaniu i jak mu odetniesz kompresor i doladowanie to jest przelane i niezdrowo dla niego strasznie??? AFR itp?
Octavia 3RS 2.0TSI 250km BMW F30 316i 136 mods 210/320
AFR jest na podstawie map sensora to przecież jak odetniesz kompresor to na podciśnieniu jeździ. A jak jeszcze to do Ciebie nie przemawia to 2 mapy można jedna pod doładowanie druga pod wolnossaka do wyboru do koloru
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przema z superchargers.pl
Coby odświeżyć temat to dziś wreszcie podpiąłem na przekaźniku grubym kablem zasilanie do walbro oraz ustawiłem wałki w położenie seryjne Czekamy na roztopy i stroimy może mniejsze koło napędu kompresora się założy
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Nie wiem czy coś słychać: http://youtu.be/UjCx7wxjxTg
Nagrywane niestety aparatem, ale w realu sapie całkiem sympatycznie
[ Dodano: 2012-02-18, 14:45 ]
Chętnie bym wystroił na hamowni ale kulać się do wawy na letnich oponach i tam stroić, było by powiedzmy wysoce prawdopodobne, że okazałoby się, że nie ma co już stroić
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Niedługo będą sie do Ciebie zwracać per Mistrzu Kompresorze
Temperatury dodatnie wiec tylko czekac aż to białe ścierwo zniknie z ulic i heja rysować wykresy, a pozniej rozsławiać stare Nissany na zawodach w PL
Pawel18PL pisze:Nie wiem czy coś słychać: http://youtu.be/UjCx7wxjxTg
Nagrywane niestety aparatem, ale w realu sapie całkiem sympatycznie
[ Dodano: 2012-02-18, 14:45 ]
Chętnie bym wystroił na hamowni ale kulać się do wawy na letnich oponach i tam stroić, było by powiedzmy wysoce prawdopodobne, że okazałoby się, że nie ma co już stroić
może na zlocie będzie okazja się złapać ewentualnie koło 21 kwietnia będę jechał do katowic na 3 dni(zawody kulturystyczne) to może jakoś podlece obczaić jak sięzgodzisz pzdr
Mało się zarabia żyje się jak hrabia 8)
100NX SR20DE + Garrett t25 -->180KM,273NM