Warmińsko-mazurska Strefa
hahahahahahaha "po kilku głębszych", padłem!!!!!!!
:D:D:D

moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...raczej nie skusiłbym się na moczenie "skóry" w etanolu 
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
imushroom pisze:...lody...
....nie mogło się skończyć inaczejmushroom pisze:...spirytus(owe)...
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
to może oznaczać tylko jedno.... OGÓLNOPOLSKI ZLOT się zbliża Panowie

moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...czemu? Panterka - hit sezonu!Jastrząb pisze:Nie nie dziękuję, na panterę nie poluję
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
wiszące kostki, mini kula dyskotekowa i neony pod spodem 
moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
w związku z tym że Olsztyn się tak "podnieca" zlotem
zapytuję czy może po drodze by się nie spotkać? zajrzyjcie czasem do tematu viewtopic.php?t=7965
w prawdzie na razie ubogo w info ale z czasem będziemy dogrywać szczegóły a im większą ekipą wpadniemy na zlot tym weselej
w prawdzie na razie ubogo w info ale z czasem będziemy dogrywać szczegóły a im większą ekipą wpadniemy na zlot tym weselej
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...ja tam bym Cię widział w czarnym aucie na białym felunku - panterka odpada..Jastrząb pisze:Nie nie dziękuję, na panterę nie poluję
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...no prawie prawie Ziomuś, aczkolwiek różnica spora...
[ Dodano: 2012-02-17, 15:51 ]
....no i polatane bokiem - szkoda, że nie odśnieżają dużego parkingu UWM...
...na szczęście pod Lidl'em się postarali

[ Dodano: 2012-02-17, 15:51 ]
....no i polatane bokiem - szkoda, że nie odśnieżają dużego parkingu UWM...
...na szczęście pod Lidl'em się postarali
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
....ja już - niestety
- jestem po rozliczeniu...
[ Dodano: 2012-02-22, 19:48 ]
Nie możesz spać Jastrzębiu? ...tak od rana fruwasz po mieście...
[ Dodano: 2012-02-22, 19:48 ]
Nie możesz spać Jastrzębiu? ...tak od rana fruwasz po mieście...
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
ej słuchajcie mam bardzo important zapytanie.
W mojej czerwonej P10 pedał sprzęgła posiada pewien czujnik... nad pedałem jest taka wtyczka z kabelkiem który idzie gdzieś (po prostu w gąszcz instalacji) zapewne jest to czujnik który rozpoznaje kiedy sprzęgło jest wciśnięte a kiedy nie... moje pytanie brzmi, po co mu taka wiedza i co z nią robi (komputer czy samochód czy cokolwiek) wie ktoś coś na ten temat czy mam pytać w dziale garażowym??
dodam że silnik to GA16DS
W mojej czerwonej P10 pedał sprzęgła posiada pewien czujnik... nad pedałem jest taka wtyczka z kabelkiem który idzie gdzieś (po prostu w gąszcz instalacji) zapewne jest to czujnik który rozpoznaje kiedy sprzęgło jest wciśnięte a kiedy nie... moje pytanie brzmi, po co mu taka wiedza i co z nią robi (komputer czy samochód czy cokolwiek) wie ktoś coś na ten temat czy mam pytać w dziale garażowym??
moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
Wiem , że nie ma głupich pytań , ale po co sobie tym głowę zawracasz. To tak samo jak przy skrzyni jest czujnik biegu neutralnego. Nie bierz do bani , są różne dziwne rozwiązania przy naszych samochodach tylko nie wiadomo po co.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
no bo ja właśnie uznałem że te inteligentne japońskie głowy jednak po coś wymyśliły ten czujnik... a ja tak mam ze jak coś jest to wychodze z założenia że po coś i do czegośManiek-ol pisze: tylko nie wiadomo po co.
moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
Wujek google nieco podpowiada, prawdopodobnie jest to czujnik który dodatkowo daje jakieś wskazania do kompa, komp zbiera informacje z różnych czujników i na podstawie algorytmu ustala np. obroty na biegu jałowym. Po co on jest, czy jest ważny i czy nie lepiej było z niego zrezygnować.................prawdopodobnie można było z niego zrezygnować.
Jeżeli silnik ma pracować z obrotami rzędu 700obr/min , załóżmy że komp dla takiej wartości potrzebuje sumy danych z różnych czujników równej 1000 pp (czegoś tam, nie ważne czego). Każdy czujnik ma jakiś zakres i komputer po przeliczeniu odczytuje jakąś daną, np z czujnika położenia przepustnicy ma od 100-400 pp, od czujnika temperatury ma 50-100 pp, a od czujnika pedału sprzęgła 0-10 pp (gdzie w tym przypadku albo jest 0 albo od razu 10).
Sumując te wartości plus jeszcze z innych czujników, to powiedzmy otrzymamy 910 pp, czyli komputer wie że musi dolać trochę więcej benzynki aby mieć 700obr/min. Niby Rayan ma silnik na gaźniku ale jest to gaźnik elektroniczny więc możliwe że komp może czymś tam sterować. Tak to ja rozumiem z tego co wygooglowałem.
Jeżeli silnik ma pracować z obrotami rzędu 700obr/min , załóżmy że komp dla takiej wartości potrzebuje sumy danych z różnych czujników równej 1000 pp (czegoś tam, nie ważne czego). Każdy czujnik ma jakiś zakres i komputer po przeliczeniu odczytuje jakąś daną, np z czujnika położenia przepustnicy ma od 100-400 pp, od czujnika temperatury ma 50-100 pp, a od czujnika pedału sprzęgła 0-10 pp (gdzie w tym przypadku albo jest 0 albo od razu 10).
Sumując te wartości plus jeszcze z innych czujników, to powiedzmy otrzymamy 910 pp, czyli komputer wie że musi dolać trochę więcej benzynki aby mieć 700obr/min. Niby Rayan ma silnik na gaźniku ale jest to gaźnik elektroniczny więc możliwe że komp może czymś tam sterować. Tak to ja rozumiem z tego co wygooglowałem.
Masz pękniętą lub zerwaną poduszkę skrzyni biegów w Almerze GTi, napisz a dowiesz się jak naprawić.
dziękuję Jatrzębiu za fachową odpowiedź... znaczy się że to nie jest przyczyna problemu której szukam.
Problem polega na tym że są za niskie obroty silnika na ssaniu. Po odpaleniu 1100rpm po chwili powoli wzrastają do 1500 ale nawet po minucie od odpalenia po naciśnięciu pedału gazu spadają do 500 albo najpierw do 1000 a po drugim naciśnięciu do 500... i wkurzające to jest bo ma bardzo niskie obroty... niby równo chodzi itd ale są na tyle niskie że dość intensywnie drży, żeby nie powiedzieć że się trzęsie. podobno jest jakaś regulacja samego ssania... tyle że mi nie zależy na tym aby ssanie podnieść (obroty) tylko żeby tak nie spadało po naciśnieciu gazu. To się odbywa poprze jakieś niby zapadki/ząbki którymi steruje komputer (nie jestem pewien). musze poczytać.
aha no i tak na marginesie poczyniłem mały lifting wnętrza
wymieniłem ten brzęczyk od świateł co mnie tak wkurzał. teraz jest zajebisty amerykański
Mam jeszcze w planach światła do jazdy dziennej ale nie wiem gdzie je wpakować bo w zderzak chyba się nie da, w miejsce przeciwmgłowych bo nie bedzie do czego ich przykręcić... myślałem czy by nie wsadzić jakoś w reflektor... ale homologacji wtedy nie będzie widać... no i lipa. a z kolei pod zderzakim za nisko.... chwila zapomnienia + krawężnik równa się LEDy OUT
No bi gdzie by tu je wepchnąć

Problem polega na tym że są za niskie obroty silnika na ssaniu. Po odpaleniu 1100rpm po chwili powoli wzrastają do 1500 ale nawet po minucie od odpalenia po naciśnięciu pedału gazu spadają do 500 albo najpierw do 1000 a po drugim naciśnięciu do 500... i wkurzające to jest bo ma bardzo niskie obroty... niby równo chodzi itd ale są na tyle niskie że dość intensywnie drży, żeby nie powiedzieć że się trzęsie. podobno jest jakaś regulacja samego ssania... tyle że mi nie zależy na tym aby ssanie podnieść (obroty) tylko żeby tak nie spadało po naciśnieciu gazu. To się odbywa poprze jakieś niby zapadki/ząbki którymi steruje komputer (nie jestem pewien). musze poczytać.
aha no i tak na marginesie poczyniłem mały lifting wnętrza
Mam jeszcze w planach światła do jazdy dziennej ale nie wiem gdzie je wpakować bo w zderzak chyba się nie da, w miejsce przeciwmgłowych bo nie bedzie do czego ich przykręcić... myślałem czy by nie wsadzić jakoś w reflektor... ale homologacji wtedy nie będzie widać... no i lipa. a z kolei pod zderzakim za nisko.... chwila zapomnienia + krawężnik równa się LEDy OUT
moje 4kola na YT
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0
http://www.youtube.com/watch?v=3myj2s0peR0

