[K11] Jakie skrzynie w micrach?
Moderator: mimier
[K11] Jakie skrzynie w micrach?
Witam. Moje pytanie brzmi czy w micrach K11 były zwykłe skrzynie automatyczne? Czy tylko montowali skrzynki CVT ?
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 195
- Rejestracja: 2010-09-25, 22:03
- Lokalizacja: ok.Ziębic
Doczytalem ze chodzi CI o skrzynie autumatyczne wK11. Tylko ze w opisach tech i danych regulacyjnych (mam cos takiego) nie pisza ze do nich byly montowane skrzynie automatyczne tylko mechaniczne jak dobrze napisales reczne. Jak takze bym tak to zrozumial. Natomiast zastanawia mnie fakt ze nie podali tam iz w primerach(do 1999r) byly stosowane skrzynie przekladniowe automatyczne tak jak napisales reczne i sterowane elektronicznie (cztery biegi do przodu i bieg wsteczny) a nie bezstopniowe (CVT).
Natomiast niedawno czytalem ze skrzynie CVT znalazly zastosowanie w malych autach np. Nissan Micra . Dlatego tez koledzy z MIcry musza CI dokladnie dopowiedziec czy tylko skrzynie CVT (co miom zdaniem byloby bardzo logiczne )
Natomiast niedawno czytalem ze skrzynie CVT znalazly zastosowanie w malych autach np. Nissan Micra . Dlatego tez koledzy z MIcry musza CI dokladnie dopowiedziec czy tylko skrzynie CVT (co miom zdaniem byloby bardzo logiczne )
A jak jest ze spalaniem? wiecie może coś na ten temat. Chodzi mi jakie jest spalanie w K11 z silnikiem 1.0 a jakie jest spalanie z silnikiem 1.3 ze skrzyniami CVT?
No i jak wygląda sprawa awaryjności? Z tego co udało mi się wyczytać to ze sprzędłem magnetycznym były problemy ale potem "wymieniono" sprzęgło na hydrauliczne. Wie ktoś więcej o tym?
No i jak wygląda sprawa awaryjności? Z tego co udało mi się wyczytać to ze sprzędłem magnetycznym były problemy ale potem "wymieniono" sprzęgło na hydrauliczne. Wie ktoś więcej o tym?
W K11 jeśli chodzi o automaty były tylko CVT. Co do spalania to nie ma jakiejś tam różnicy, ta skrzynia w zupełności wystarcza do tego auta i nie ma jakiegoś obciążenia specjalnego. CO do awaryjności to trzeba uważać przy zakupie, niby ktoś sprzedaje i mówi że jest wszystko ok a jak przyjeżdżasz obejrzeć i wsiadasz to zaczynasz się zastanawiać czy ona rzeczywiści ma tak szarpać - odp nie ma tak szarpać Ale sprzedający oczywiście o niczym nie wie i do tej pory cały czas taka przecież była
sterownik itp, przecież w manualnej skrzyni praktycznie oprócz czujnika biegu wstecznego nie ma nic więcej.BaSsGrU pisze:a jaka elektronika jest w starego typu skrzyniach
skrzynie pasują P&P
skrzynia z K10 pasuje do silnika CG10-13 ?
ja bym nie ryzykował z automatem, chyba że masz jakieś pewne auto które wiesz jak było eksploatowane. Znajomi kupili rok temu K11 chyba z 1996 roku z automatem za 7000 - to dużo, ale nic się z autem i skrzynią nie dzieje. Także jeśli już kupować z CVT to nie oszczędzałbym na dobry egzemplarzfajka1983 pisze:panowie a czy kupowac micre z cvt czy poszukac w manualu
Skrzynie w K11 Manualne z CG10 i CG13 pasują podobnie jak i półosie dodatkowo Skrzynie CTV z K11 też posiadają takie same półośki jak w Manualach. Co do skrzyń z K10 niestety nie pasują. Silnik te są inne podobnie jak i skrzynie.
Z ciekawostek to Silnik GA16 Pasuje do skrzyni z CG13 natomiast już połączenie go ze skrzynią z CG10 nie jest możliwe.
Z ciekawostek to Silnik GA16 Pasuje do skrzyni z CG13 natomiast już połączenie go ze skrzynią z CG10 nie jest możliwe.
Napisał że połączenie silnika GA16 ze skrzynią z CG10 nie jest możliwe, a ze skrzynia od CG13 tak i to jest prawda więc Bombel źle piszesz. To że skrzynia z CG10 pasuje do silnika CG13 to normalka.Szymeq pisze:A to ciekawostka bo mam CG13 i skrzynię manualną od CG10.Z ciekawostek to Silnik GA16 Pasuje do skrzyni z CG13 natomiast już połączenie go ze skrzynią z CG10 nie jest możliwe.
Podsumowując:
Do silnika GA16 podejdzie skrzynia z GA14, GA16 i CG13
Do silnika CG13 podejdzie skrzynia z CG13 i CG10
Jeśli więc do silnika GA 16 podejdzie skrzynia od CG13 a do silnika CG13 podejdzie skrzynia od CG10 to na logikę skrzynie od CG10 powinna podejść do GA16. Tutaj mam dylemat - więc możesz mi wyjaśnić gdzie jest myk ?MacGayver pisze:Podsumowując:
Do silnika GA16 podejdzie skrzynia z GA14, GA16 i CG13
Do silnika CG13 podejdzie skrzynia z CG13 i CG10
Z nissanem od 2005 roku
to się nazywa paradoks A tak poważnie to przymierzałem do CG10 skrzynię od GA16 - wiem że nie tedy droga ale inaczej jakoś był płaszcz skrzyni, co prawda na otwory pasował ale zostawały dziury w połączeniu. Jeśli chodzi o ten myk to myślę że problem polega na umiejscowieniu rozrusznika. W skrzyni od CG10 i CG13 jest inne jego umiejscowienie. Myślę że chodzi o to że silnik GA16 jest trochę większy i jak założy się skrzynię od CG10 to nie włoży się rozrusznikaSzymeq pisze:Jeśli więc do silnika GA 16 podejdzie skrzynia od CG13 a do silnika CG13 podejdzie skrzynia od CG10 to na logikę skrzynie od CG10 powinna podejść do GA16. Tutaj mam dylemat - więc możesz mi wyjaśnić gdzie jest myk ?MacGayver pisze:Podsumowując:
Do silnika GA16 podejdzie skrzynia z GA14, GA16 i CG13
Do silnika CG13 podejdzie skrzynia z CG13 i CG10
robertno może coś tutaj znajdziesz:
http://nissan4u.com/parts/micra/el_k11e ... wer_train/
http://nissan4u.com/parts/micra/el_k11e ... wer_train/
Re: [K11] Jakie skrzynie w micrach?
Czym się różnią skrzynie które po "D" mają "Ds" od tych z "L"? Wyczytałem gdzieś że "Ds" to n-cvt i były montowane tylko w wersjach 3 drzwiowych z silnikiem 1.0 i "Ds" to tak jak by tryb sport. A co w takim razie z "L"?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT