
SAAB 9-5 2.0 TURBO--swedish ferrari-by lukas :))
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Świece... Ja To wiem 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no i miałeś rację-po pierwsze za mała prerwa między elektrodą a świeczką-a po drugie jedna poddała się trudom nowych ustawień i pękła porcelanka
musze poszukać jakieś irydowe bo tu juz 3 komplet padł...
ps. autko wystrojone n LPG;ciśnienie robocze 1.35 a przy max bucie 1.22 spada i tak trzyma-wtryski wyrabiaja i wsio pięknie lata

musze poszukać jakieś irydowe bo tu juz 3 komplet padł...
ps. autko wystrojone n LPG;ciśnienie robocze 1.35 a przy max bucie 1.22 spada i tak trzyma-wtryski wyrabiaja i wsio pięknie lata

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zajebiaszczko u Ciebie daję rade ten reduktor KME Siliver 
PS. Kiedy można spodziewać się pomiaru na hamowni ?
Jak trasa zza granicy sie udała - jakie grube ryby udało się skillować

Pss. co do świec to najlepsze co można wsadzić do Saaba to PFR7H-10 i starczają 3 krotnie dłużej jak tradycyjne

PS. Kiedy można spodziewać się pomiaru na hamowni ?
Jak trasa zza granicy sie udała - jakie grube ryby udało się skillować


Pss. co do świec to najlepsze co można wsadzić do Saaba to PFR7H-10 i starczają 3 krotnie dłużej jak tradycyjne

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Do 240-250KM powinien dawać radęCoobcio pisze:Zajebiaszczko u Ciebie daję rade ten reduktor KME Siliver


Tak z ciekawości zapytam, ile teraz autko spala LPG w trasie przy stałej prędkośći rzędu 120km.h??
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ale kto Saabem jeździ ze stałą prędkością to by była profanacja marki, tymi autami się przefruwa sznury ciężarówek i wszelakiej maści inny zawalidrogów 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moje 2.3T wczoraj na autostradzie przy tempomacie ustawionym na 175km/h wzięło wg komputera około 12,6-12,9 benzyny, gazu nie sprawdzałem bo benzynka była w użyciu.Tony212 pisze:Do 240-250KM powinien dawać radęCoobcio pisze:Zajebiaszczko u Ciebie daję rade ten reduktor KME SiliverCiekawe kiedy przekroczycie tę granicę
??
Tak z ciekawości zapytam, ile teraz autko spala LPG w trasie przy stałej prędkośći rzędu 120km.h??
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
po pierwsze to KME silver juz zamieniłem na KME GOLD ktory ma wydatek teoretyczny do 360km...a po drugie coobcko ma racje - stała predkosc w saabie po tuningu jakos nie przystoi...własnie bwrociłem z trasy 700km w jeden dziinek i spalanie w dosyc spokojnej jezdzie ok 100-110km/h wyszło 10.2 l lpg.a wg wskazan kompa na pb wyszloby 8.1 l pb 98
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
no więc tak-obraziłem się troche na SAABA,bo co chwile coś...ale tak to juz jest z autami TURBO-a to podciśnienie ,a to nieszczelność,a to pękające świeczki a teraz wydmuchana uszczelka pod kolektorem--irytuje mnie to bardzo[JESZCZE CHWILA A WRÓCE DO PLANÓW ZAKUPU MAXIMY -tym razem 3.5 v6...]
ale nic; dużo zainwestowałem w szwedzkie autko --zamówie świeczki irydowe lub te z AERO co coobcio poleca[choc nie mam pewności czy to nie takie same co mam teraz],oraz nowa usczelkę kolektora-potem jakies korekty ecu i hamownia
ps. nie wiem czy to szybko czy nie na tle innych ale pomiary elastyczności na 4 biegu obecnie i na LPG wyniosły 11sekund 110-170km/h
ale nic; dużo zainwestowałem w szwedzkie autko --zamówie świeczki irydowe lub te z AERO co coobcio poleca[choc nie mam pewności czy to nie takie same co mam teraz],oraz nowa usczelkę kolektora-potem jakies korekty ecu i hamownia
ps. nie wiem czy to szybko czy nie na tle innych ale pomiary elastyczności na 4 biegu obecnie i na LPG wyniosły 11sekund 110-170km/h
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Podciśnienia to standard tak jak i odma to się wymienia natychmiast po zakupie auta 
Co do świec to masz zwykłe BCPR7ES aero ma platynowe.
U Ciebie rabnięta jest kaseta zapłonowa więc wszystkie świece będzie CI psuć
A z Kolektorem to nie miła niespodzianka w sumie wyszła, sporadyczne przypadki z tym są, chyba że jak zmieniali CI turbinę to nie dali wspornika pod nią...
Ps. Korekt ECU nie trzeba robić, chyba że osłabić wóz pod kiepską kasetę...

Co do świec to masz zwykłe BCPR7ES aero ma platynowe.
U Ciebie rabnięta jest kaseta zapłonowa więc wszystkie świece będzie CI psuć

A z Kolektorem to nie miła niespodzianka w sumie wyszła, sporadyczne przypadki z tym są, chyba że jak zmieniali CI turbinę to nie dali wspornika pod nią...
Ps. Korekt ECU nie trzeba robić, chyba że osłabić wóz pod kiepską kasetę...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no i się znowu zesrało--NAPRAWDE JEST TO ŻENUJĄCE JUŻ...tym razem stało się cos z przeniesieniem napędu!albo sprzęgło nie wytrzymało,albo półoś się ukręciła-na bigu jest tylko żężenie z lewej strony koła...oczywiście awaria podczas jazdy-dobrze ,że pod domem 

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dla Lukasa by była najlepsza zadbana P11 z SR20VE z nowymi półosiami z MOTOMAXU 
Ps. Pocieszę Cię Lukaszu nigdy się nie spotkałem żeby w Saabie strzeliła półoś nawet jak ma potrojoną moc, jedyne co to potrafi w nich zmielić mechanizm różnicowy czemu towarzyszy rozerwanie skrzyni biegów

Ps. Pocieszę Cię Lukaszu nigdy się nie spotkałem żeby w Saabie strzeliła półoś nawet jak ma potrojoną moc, jedyne co to potrafi w nich zmielić mechanizm różnicowy czemu towarzyszy rozerwanie skrzyni biegów

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Opisuj lepiej swojego VVL a nie się tu mądrzysz 
Staram się pocieszyć Lukasa

Staram się pocieszyć Lukasa

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ehh.sami wiecie jak to jest-mój saab słuzy do jazdy na codzien i jak mi sie psuje to mam go ...poprostu dosc!dużo $$ się zainwestowało a tu kolejna awaria-a przeciez to tylko 80km i 150nm więcej niz w serii...
wyrawł się przegub zewnętrzny[pewnie ze starości zresztą],ale pewnie cała lewa półośka zostanie zmieniona-bo wypadła,tak poprostu...
ja mam ochote leczyć leszczy na ulicy a nie leczyć swój portfel poprostu
wyrawł się przegub zewnętrzny[pewnie ze starości zresztą],ale pewnie cała lewa półośka zostanie zmieniona-bo wypadła,tak poprostu...

ja mam ochote leczyć leszczy na ulicy a nie leczyć swój portfel poprostu

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
autko ma zmienioną półośke,ale lubi sprawiać problemy
-żeby było smieszniej byłem dziś na hamowni co by sprawdzić nowy SOFT-a tu niespodziewanka-doładowanie spadło z 1.3 bar na 0.5...
na PB 182km na LPG 175km...---w następnym tyg coobcio chyba wezmien to auto pod swoje skrzydła,bo nie wiadomo co się zepsuło[dodam że czasem doładowanie wzrasta na zadane programem 1.3 bar..]
-żeby było smieszniej byłem dziś na hamowni co by sprawdzić nowy SOFT-a tu niespodziewanka-doładowanie spadło z 1.3 bar na 0.5...
na PB 182km na LPG 175km...---w następnym tyg coobcio chyba wezmien to auto pod swoje skrzydła,bo nie wiadomo co się zepsuło[dodam że czasem doładowanie wzrasta na zadane programem 1.3 bar..]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
może to być kontroler doładowania zwany w Saabie APC, albo jak bombel pisze turbosprężarka... ale by wyła i dymiła jakby tak było 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
wszystko naprawione--winny okazał sie uszkodzony czujnik ABS w lewym przednim kole--czy ktos wogóle by pomyślał,że moze mieć to wpływ na doładowanie??
okazuje się ,że SAAB po uszkodzeniu czujnika wchodzi w tryb awaryjny i max ładuje 0.5 bar,hehe
ps. kaseta równiez okazała sie słaba-w next week wymieniam i wreszcie cyferki z hamowni

okazuje się ,że SAAB po uszkodzeniu czujnika wchodzi w tryb awaryjny i max ładuje 0.5 bar,hehe
ps. kaseta równiez okazała sie słaba-w next week wymieniam i wreszcie cyferki z hamowni

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No też bym tego nie podjerzewał...
Prędkościomierz w Saabie mierzy prędkość z tylnego prawego koła, a ECU widocznie z przednich kół bierze odczyt prędkości potrzebny mu do tego by wiedzieć na którym biegu się znajdujesz
Koniecznie na rolki dawaj
Prędkościomierz w Saabie mierzy prędkość z tylnego prawego koła, a ECU widocznie z przednich kół bierze odczyt prędkości potrzebny mu do tego by wiedzieć na którym biegu się znajdujesz

Koniecznie na rolki dawaj

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
człowiek uczy sie całe życie
teraz kaseta zapłonowa i świeczki z AERO [tylko jaki to był numer??] podstrojenie LPG i mogę sprawdzić autko na hamowni-podobno robiłes taki program u innego kolegi i wyszło cosik super??

teraz kaseta zapłonowa i świeczki z AERO [tylko jaki to był numer??] podstrojenie LPG i mogę sprawdzić autko na hamowni-podobno robiłes taki program u innego kolegi i wyszło cosik super??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Świece PFR7H10.
Na twoim programie u kolegi w kombi 9-5 2.0 LPT wyszło 244KM i 428Nm - to jest rekord jeśli chodzi o tą suszarkę
Chłopak miał sportową wkładkę filtra powietrza oraz brak obu katalizatorów.
Na twoim programie u kolegi w kombi 9-5 2.0 LPT wyszło 244KM i 428Nm - to jest rekord jeśli chodzi o tą suszarkę

Chłopak miał sportową wkładkę filtra powietrza oraz brak obu katalizatorów.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
ok świeczki zmienie i kasetę-juz omówiłem z Darkiem--podejżewam ,że bedzie potrzebna delikatna korekta jeszcze twoja po tych naprawach bo probram robiłes na słabym zapłonie wypadającym ,no i oliwka musi wjechać jakas dobra teraz 5w40,ale bedzie 10w60...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw