
panowie doradzcie.
panowie doradzcie.
witam przesiadam sie własnie z bronco2xl na patrolka. i mam na oku cosik takiego http://allegro.pl/nissan-patrol-off-roa ... 33828.html. wiem ze dlugas
i ze nie bedzie orał w terenie to tez wiem ale nikt mi nie powie ze nie da sie nim latac po laskach terenowo. autko nie bedzie robione na potwora semaka zmote itd ew wloze do niego jakies mt 33" gora i bede sie turlal delikatnie. kwestia tego typu koles zapewnia ze wszystko dziala i jest ok i ze rama naprawde ideal kupiony gdzies z zakladu energetycznego. 2.8 w suchym mnie niepokoi troche choc na wujku google znalazlem jedynie ze 2,8 to niezajebliwy perkins i ma przelozenia 5.25 tak jak w benzyniaku tyle co wynalazlem a sam nie mam o tym pojecia. koles zapewnia ze na 35" AT jakie ma wsadzone malo kiedy reduktor zapina takze moze z mostami to prawda. Prosze o jakies porady dorady opinie opierdziel nie wiem ale 3.3 nie bardzo bo juz z czesciami krucho a w dlugiego moge wiecej zaladowac. Jestem nowy i zielony w temacie patrol wiem tyle ze to czolg i ciezki do zabicia dlatego prosze o porady i prosze sie nie smiac z mej niewiedzy pozdrawiam lukasz.

ten link dziala
czyli to nieprawda ze 2.8 suchy diesel moze miec przelozenia 5.25? na jakims forum znalazlem ze czesto takie maja ze to ponoc z benzyniaka przelozenia
[ Dodano: 2012-02-01, 15:03 ]
tak to wolnossacy diesel. widzialem juz takiego i ponoc wlasnie one mialy takie przelozenia ale nie jestem pewien

[ Dodano: 2012-02-01, 15:03 ]
tak to wolnossacy diesel. widzialem juz takiego i ponoc wlasnie one mialy takie przelozenia ale nie jestem pewien
http://www.forumsamochodowe.pl/nissan-p ... t29937.htm tu znalazlem niby gosc pisze ze jest ok ale pewnosci nie mam