Tutaj akurat chodzi o przepisy a nie o jakas przewage diesala w monotonnej jezdzie. W lemans i wtcc diesle moga miec turbiny.covax2 pisze:bo nadają sie tylko do monotonnej stałej jazdy -> LeMans
Diesel czy benzyniak?
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Wyścig Le Mans to kupa. Tam się ustawia zasady pod dany typ silnika tzn. inne dozwolone wartości dla różnych typów silników (zwężki w kolektorach dolotowych, pojemności silnika, doładowanie). Odpowiednio ustawiając te parametry ustala się zwycięzcę.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Oj tam, oj tam
Ja już się przekonałem co jest lepsze
Mocna benzyna i dobra, droga instalacja LPG. Taka, która nie będzie sprawiała problemów.
Jeżeli to jest elastyczność, to na IV biegu od 50 do ponad 200 km/h można pojechać
Śmigam sporo po mieście i w trasach. Na dystansie 2 km, przy obecnej pogodzie, silnik nagrzeje się na tyle żeby włączyć zasilanie LPG. Także nawet po małej mieścinie, można większość czasu latać na LPG. W trasie - żaden 1.9TDi nie podskoczy
Jak się nie dam, to naprawdę trzeba mieć konkretną maszynę żeby próbować. Ostatnio Bawarka 740D E65 objechała mnie po ok. 45 km oglądania ślicznego tyłeczka MAXI. Objechała mnie dlatego, że byłem zajęty rozmową telefoniczną (oczywiście przez zestaw) i szukaniem czegoś w teczce
Inaczej nie miałby szans
A spalanie - średnio 12-14l LPG. Przy dzisiejszych cenach, to tak jak 6-7l ON.

Ja już się przekonałem co jest lepsze

Jeżeli to jest elastyczność, to na IV biegu od 50 do ponad 200 km/h można pojechać

Śmigam sporo po mieście i w trasach. Na dystansie 2 km, przy obecnej pogodzie, silnik nagrzeje się na tyle żeby włączyć zasilanie LPG. Także nawet po małej mieścinie, można większość czasu latać na LPG. W trasie - żaden 1.9TDi nie podskoczy



A spalanie - średnio 12-14l LPG. Przy dzisiejszych cenach, to tak jak 6-7l ON.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl