[P10/WP10] Primera 1.6 a GT przebudowa....
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2011-12-16, 21:53
- Lokalizacja: Szczecin
[P10/WP10] Primera 1.6 a GT przebudowa....
Witam
Jestem nowy na forum le już chętnie się poradzę mam primere 1.6 invitation LE a chciałbym przerobić ja na 2.0GT nie chce kupować oryginalnej GT ponieważ mam budę praktycznie w idealnym stanie i szkoda by mi było zamienić ja na jakiegoś dziurawca. pytanie moje brzmi następująco :
-czy do silnika 2.0 będzie pasowała ta skrzynia od 1.6?
-czy będzie potrzebna zmiana okablowania??
-mocniejsza pompka paliwa??
-czy będzie pasował na miejsce silnika 1.6 czy trzeba coś jeszcze wymienić (sanki gumy)??
-jaki mniej więcej może być koszt przeróbki i co mi jeszcze będzie potrzebne do zamiany??
-czy trzeba będzie trzeba potem zmieniać dowód na wiekszy silnik czy niekoniecznie??
z góry bardzo dziękuje za pomoc wyniki pracy postaram się pokazać na zlocie
Jestem nowy na forum le już chętnie się poradzę mam primere 1.6 invitation LE a chciałbym przerobić ja na 2.0GT nie chce kupować oryginalnej GT ponieważ mam budę praktycznie w idealnym stanie i szkoda by mi było zamienić ja na jakiegoś dziurawca. pytanie moje brzmi następująco :
-czy do silnika 2.0 będzie pasowała ta skrzynia od 1.6?
-czy będzie potrzebna zmiana okablowania??
-mocniejsza pompka paliwa??
-czy będzie pasował na miejsce silnika 1.6 czy trzeba coś jeszcze wymienić (sanki gumy)??
-jaki mniej więcej może być koszt przeróbki i co mi jeszcze będzie potrzebne do zamiany??
-czy trzeba będzie trzeba potem zmieniać dowód na wiekszy silnik czy niekoniecznie??
z góry bardzo dziękuje za pomoc wyniki pracy postaram się pokazać na zlocie
koniecznie, chyba, że lubisz bez przeglądu jeździćziolek11szef pisze:-czy trzeba będzie trzeba potem zmieniać dowód na wiekszy silnik czy niekoniecznie??
Nie.ziolek11szef pisze:-czy do silnika 2.0 będzie pasowała ta skrzynia od 1.6?
Tak.ziolek11szef pisze:-czy będzie potrzebna zmiana okablowania??
-mocniejsza pompka paliwa??
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Okablowanie bedziesz musial zmienic, wiazke,kompa.
Pompe paliwa oczywiscie tez bo ty masz mechaniczna tam w 2.0 jest elektryczna pod tylna kanapa. Ogolnie to jeszcze musisz zmienic hamulce bo w 1.6 byly bebny z tylu co nie??
Seryjne z 1,6 mialy by ciezko.
A wiec troche do zmiany jest i skrzynia chyba tez ale pewnosci co do tego nie mam.
A koszt to zalezny od tego czy sam to zrobisz czy dasz na warsztat jakis.
Pompe paliwa oczywiscie tez bo ty masz mechaniczna tam w 2.0 jest elektryczna pod tylna kanapa. Ogolnie to jeszcze musisz zmienic hamulce bo w 1.6 byly bebny z tylu co nie??
Seryjne z 1,6 mialy by ciezko.
A wiec troche do zmiany jest i skrzynia chyba tez ale pewnosci co do tego nie mam.
A koszt to zalezny od tego czy sam to zrobisz czy dasz na warsztat jakis.
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Skrzynie też będziesz musiał mieć od SR20DE. Razem z półosiami, bo ta od 1,6 to nawet jak by pasowała to ja wiem czy by to wytrzymało. (Ale pewny nie jestem) hamulce z przodu też bym zaraz wymienił z 242 mm i grubości 20 max na te min od gt czyli 257 mm i 22 Grubosci. Ogólnie ja bym na twoim miejscu kupił jakaś GT po przeżyciach i wszystko po przekładał niż każdą cześć po kolei kupować. - wyszło by raczej taniej i szybciej.
-
- nowy na forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2011-12-16, 21:53
- Lokalizacja: Szczecin
vixo57, a ile byś sobie życzył za tą rozbitą GT bo ja znalazłem silnik + skrzynia i cały osprzęt potrzebny do przekładki za 1000zł więc chyba niedrogo ogólnie gościu ma GT z niemiec tylko że trochę rozkompletowane i właśnie chcę od niego wszystkie potrzebne części. ogólnie potrzebne mi info co dokładnie będę potrzebował
ja akurat mam jakąś wersje limitowaną i mam tarcze przód i tył
ja akurat mam jakąś wersje limitowaną i mam tarcze przód i tył
Nie masz wersji limitowanej tylko abs a jak masz abs to masz przod i tył co nie zmienia że są małe i do GT brakuje im dużo...ziolek11szef pisze:vixo57, a ile byś sobie życzył za tą rozbitą GT bo ja znalazłem silnik + skrzynia i cały osprzęt potrzebny do przekładki za 1000zł więc chyba niedrogo ogólnie gościu ma GT z niemiec tylko że trochę rozkompletowane i właśnie chcę od niego wszystkie potrzebne części. ogólnie potrzebne mi info co dokładnie będę potrzebował
ja akurat mam jakąś wersje limitowaną i mam tarcze przód i tył
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
-
- nowy na forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2011-12-16, 21:53
- Lokalizacja: Szczecin
Jak masz silnik skrzynie kompa to do GT w sumie mało brakuje zegary fotele tapicerka zaciski tarcze ładne felgi i ospojlerowanie. Za 1800 gdzieś widziałem całą oryginalna GT z 95 z gazem sekwencyjnym i teraz widzę że gościu na części sprzedaje. Jak czegoś będziesz potrzebować pisz PW.ziolek11szef pisze:vixo57, a ile byś sobie życzył za tą rozbitą GT bo ja znalazłem silnik + skrzynia i cały osprzęt potrzebny do przekładki za 1000zł więc chyba niedrogo ogólnie gościu ma GT z niemiec tylko że trochę rozkompletowane i właśnie chcę od niego wszystkie potrzebne części. ogólnie potrzebne mi info co dokładnie będę potrzebował
ja akurat mam jakąś wersje limitowaną i mam tarcze przód i tył
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
-
- nowy na forum
- Posty: 24
- Rejestracja: 2011-12-16, 21:53
- Lokalizacja: Szczecin
ja zamierzam ją w stylu japońskim zrobić wiec nie bede jej mocno spojlerowal tylko przerobie oryginalne zderzaki wyrzuce listwy z drzwi ladnie pomaluje na jakiś pstrokaty kolor i jakas sprytna naklejka na boki ogolnie koncepcja jest dobra zobaczymy jak wyjdzie w praniu bo cale auto wzoruje na kilkunastu zdjeciach znalezionych w necie....
Ja też przymierzam się do rzeźby na wiosnę,zobaczymy co z tego wyjdzie Muszę wyrzucić całe zawieszenie Spodziewam się dużych kosztów ale za to jaka frajda później
[ Dodano: 2012-01-12, 09:25 ]
ziolek,tez jestem z okolic Szczecina.Jak coś,można się zgrać i coś kombinować Sam będziesz robił tego swapa?
[ Dodano: 2012-01-12, 09:34 ]
Zastanawiałem się nad kupnem rozbitka,ale myślę że nie ma to większego sensu.Silnik i skrzynie można tanio wyrwać a przekładanie zawieszenia jest bez sensu.Lepiej kupić nowe,bo używka to już raczej wytrzepana będzie.
[ Dodano: 2012-01-18, 21:19 ]
Powoli chcę zacząć zbierać graty.Czy silnik w sunny gti,almerze gti jest taki sam jak w Primerze?Potrzebny mi silnik,skrzynia,komputer,wiązka,zawieszenie co jeszcze?
[ Dodano: 2012-01-12, 09:25 ]
ziolek,tez jestem z okolic Szczecina.Jak coś,można się zgrać i coś kombinować Sam będziesz robił tego swapa?
[ Dodano: 2012-01-12, 09:34 ]
Zastanawiałem się nad kupnem rozbitka,ale myślę że nie ma to większego sensu.Silnik i skrzynie można tanio wyrwać a przekładanie zawieszenia jest bez sensu.Lepiej kupić nowe,bo używka to już raczej wytrzepana będzie.
[ Dodano: 2012-01-18, 21:19 ]
Powoli chcę zacząć zbierać graty.Czy silnik w sunny gti,almerze gti jest taki sam jak w Primerze?Potrzebny mi silnik,skrzynia,komputer,wiązka,zawieszenie co jeszcze?
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 77
- Rejestracja: 2012-05-16, 14:31
- Lokalizacja: nowinki k tłuszcza
lepiej kupic albo rozbitka albo cała za grosze. do do przeróbki przydała by sie jeszczw wiazka i inne graty do swapa
cała gt mozna kupic nawet za niecałe 2 koła a i sie napewno przydadza graty z niej. a tak po za tym czy to ma sens znajomy jak zrobił z 1.6 gt to mu sie sypac zaczeła zaczynając ob drobiazgów kończac na skrzyni.
cała gt mozna kupic nawet za niecałe 2 koła a i sie napewno przydadza graty z niej. a tak po za tym czy to ma sens znajomy jak zrobił z 1.6 gt to mu sie sypac zaczeła zaczynając ob drobiazgów kończac na skrzyni.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze