Post
autor: Coobcio » 2011-12-27, 17:04
Wiązkę elektryczną oraz CAS-a musiał byś pobrać z S14, CAS-a musiał byś dodatkowo zmodyfikować...
Zaleta chyba żadna poza tym że mniej miejsca taki CAS zajmuje w stosunku do aparatu zapłonowego z rozdzielaczem.
Choć zaleta jest tak że przy dużym doładowaniu seryjne cewka nissana + irydowa świeca są w stanie ogarnać boost do ok 1,7bara...
A w przypadku rozdzielacza i seryjnej cewki powyżej 1,2-1,3 bara zaczynają się już problemy... Ale zawsze można zapodać mocniejszą cewkę np. z trabanta.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM