Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SLX zamiast LX w P10

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

wisdid
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-25, 19:57
Lokalizacja: Lębork

SLX zamiast LX w P10

Post autor: wisdid » 2011-12-26, 14:38

Witam.
Mam proste pytanie czy da radę? Bo mam na oku silnik SLX właśnie i chciałbym go ujrzeć w moim nismo - bo wiadomo co silnik z S to od razu tak ciekawiej ;)
Co sądzicie?

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-26, 14:43

SLX to nie silnik tylko wersja wyposażenia.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

wisdid
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-25, 19:57
Lokalizacja: Lębork

Post autor: wisdid » 2011-12-26, 14:53

Przepraszam - po prostu w SLX zazwyczaj jest ten silnik o który mi chodzi :)
Więc mam :
2.0 GSX

Chce mieć :
2.0 GTI

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-26, 14:55

W P10 najmocniejsze w wyposażeniu SLX co siedziało z SRDe20 to miało 125 KM..piszesz o DE - 150 konnym silniku z GT lub sunny GTI a tu było 143 KM z racji innego komputera sterującego hehe i co wybierasz tym razem?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

wisdid
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-10-25, 19:57
Lokalizacja: Lębork

Post autor: wisdid » 2011-12-26, 14:58

heh ;) Doszliśmy do sedna
Najprościej. Mam 125 KM, a wiadomo chciałbym te 25 więcej ;)

Po pierwsze:
Opłaca się?

Po drugie :
Czy w ogóle się da ? :)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-12-26, 15:00

Myślę że gdybyś wsadził wałki rozrządu od DE plus przyspieszył zapłon i zrobił dolocik to miałbyś więcej niż seryjne GT .

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-26, 16:01

wisdid to jest ten sam silnik. Tak jak Rysiu napisal rózni sie wałkami i odcinką. Taniej bedzie Ci walki kupic niz wymieniac silnik

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-12-26, 20:07

Rysiu83 pisze:Myślę że gdybyś wsadził wałki rozrządu od DE plus przyspieszył zapłon i zrobił dolocik to miałbyś więcej niż seryjne GT
do tego dolot i wydech , mod rozrządu i wymiana tudzież mod komputera i silnik będzie mocniejszy niż seria GTI..
Szkoda roboty z przekładką "serca" bo i tak koma musiałbyś wymienić .. poza tym , jeśli masz zdrową jednostkę to w nią inwestuj .. niewiadomo na co się nadziejesz kupując silnik "gti"
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”