Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

na niskich obrotach ciężko chodzi wspomaganie

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

damian52
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-12-21, 09:35
Lokalizacja: Wlkp

na niskich obrotach ciężko chodzi wspomaganie

Post autor: damian52 » 2011-12-21, 13:07

witam posiadam primere p11 po lifcie 2.0TD i mam problem z wspomaganiem otóż na niskich obrotach silnika ciężko kreci się w miejscu kierownica po dodaniu gazu chodzi coraz lepiej wraz ze wzrostem obrotów po opadnięciu problem znów jest ten sam ... w trakcie jazdy np wchodzenie w zakręty itp nie sprawia problemu ale zatrzymać się na skrzyżowaniu i skręcić to już jest problem dodam ze poziom płynu wspomagania jest na cold możne trochę wyżej ale czy to az taki by miało wpływ? płyn do wspomagania jaki zastosować dodam ze nie wiem jaki był wcześniej ... i jeszcze jedno mam pytanko z jakim serwisem się kontaktować zęby po nr vin mi podali informacje o przebiegu co było robione itd?
z góry dziękuje
pozdrawiam Damian

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-12-21, 14:57

Jest temat na forum o dekodowaniu VIN w dziale Primera trzeba poszukać.

Problem ze wspomaganiem to zapewne stary płyn i obstawiam że wymiana przyniesie żądany efekt. Ja ma zalany jakiś płyn Motula ale nie pamiętam dokładnie jaki.
Druga opcja to kiepsko naciągnięty, stary pasek od pompy wspomagania i na wolnych obrotach się ślizga ale to byś szybko zauważył bo przeważnie luźne paski piszczą.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

damian52
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-12-21, 09:35
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: damian52 » 2011-12-21, 15:56

manual jaki o wymianie plynu jest na forum gdzies? czy to nie jest rzecz skomplkowana? jesli chodzi o vin to wlasnie moze zle wpisuje bo nie moge znalesc

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-21, 17:07

damian52 -> viewtopic.php?t=113

MAsz p11.144

damian52
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-12-21, 09:35
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: damian52 » 2011-12-21, 21:39

dzięki wielkie pisałem na pw w sprawie nr vin ale na razie jeszcze odpowiedzi nie dostałem chciałem się głownie dowiedzieć jeśli w ogóle byl serwisowany moj samochodzik czy był wymieniany rozrząd ...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-22, 07:47

damian52 nie ryzykuj. MAsz Diesla na pasku, wiec to podstawa by po zakupie zmienic

damian52
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2011-12-21, 09:35
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: damian52 » 2011-12-22, 08:31

wiem bombel ze nie ma co szczędzić pozdrawiam

[ Dodano: 2011-12-23, 09:59 ]
płyny wspomagania można mieszać? np aktualnie mam przezroczysty co byl orginalnie a dolałbym np czerwonego( chyba od renault) ok 100 ml ?

[ Dodano: 2011-12-23, 11:44 ]
chyba nie można mieszać ale prosiłbym o wypowiedz ekspertów ... jeśli będę chciał wylać aktualny płyn to która rurkę najlepiej odkręcić żeby zleciał cały płyn? Układ zalać DEXRONTM III ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”