Ale powiem jedno ... na zimówkach trzeba się bardziej pilnować bo jak wchodzi na boost to przód zaczyna myszkować.
[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no to rób coś z tym szybciej, bo czekam i czekam ....Szymeq pisze:Na razie śmiga bezawaryjnie więc czas się zająć hamulcami
Ostatnio zmieniony 2011-12-13, 11:32 przez toio, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM
!
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3
Felgi stal 14" - 4x114,3
Opona Michelin Primacy HP 225/45/17
Dojazdówka 14" - 4x114,3
Proszę bardzo - zmotywowaliście mnie do zresetowania zapomnianych kont i haseł
Link do filmiku
http://youtu.be/Sf2-fmkwGRM
Ciężko kierować 1 ręką i trzymać telefon
Link do filmiku
http://youtu.be/Sf2-fmkwGRM
Ciężko kierować 1 ręką i trzymać telefon
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Szymqu mam coś dla ciebie, wczoraj od Saabiarza wycyganiłem coś fajnego 
otóż TD04L-14T z 200konnego Volvo V40, zamontować i przesunąć limiter na 7500obr.min - paczka będzie na II i będzie sens kręcić silnik do takich rpm bo obecnie coś puchnie strasznie powyżej tych 5500obr.min, turbina na wymarciu albo przez ew nieszczelności ucieka wydajniść turbiny...
otóż TD04L-14T z 200konnego Volvo V40, zamontować i przesunąć limiter na 7500obr.min - paczka będzie na II i będzie sens kręcić silnik do takich rpm bo obecnie coś puchnie strasznie powyżej tych 5500obr.min, turbina na wymarciu albo przez ew nieszczelności ucieka wydajniść turbiny...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fakt jest taki, że to na zimówkach kręcone ... na letnich troszkę lepiej.
Szału nie robi ...nie zapominajcie, że jest to 0,5 -> 0,4 bara ... ale zabawa jest przednia - filmik tego nie oddaje. Bonzo miał okazję jechać mikrą więc może on niech coś napisze jako wolny obserwator.
Drugą sprawą jest to, że turbo jest na wymarciu lub jest nieszczelność .. ale zajmę się tym jak zrobię od nowa hamulce. I tak jak Mas napisał ... skrzynia jest krótka bo od 1.0.
Szału nie robi ...nie zapominajcie, że jest to 0,5 -> 0,4 bara ... ale zabawa jest przednia - filmik tego nie oddaje. Bonzo miał okazję jechać mikrą więc może on niech coś napisze jako wolny obserwator.
Drugą sprawą jest to, że turbo jest na wymarciu lub jest nieszczelność .. ale zajmę się tym jak zrobię od nowa hamulce. I tak jak Mas napisał ... skrzynia jest krótka bo od 1.0.
Z nissanem od 2005 roku
Moje spostrzeżenia są takie, że faktycznie na górze brakuje tego charakterystycznego pierdyknięcia jakie powinno dać turbo. Ewidentnie jest jakiś problem o którym zresztą wspomniał Coobcio i Szymeq. Jestem jednak pewien, że po dopieszczeniu wszystkiego micra nie jednemu pokaże pazur
0,4bar to również nie jakiś straszny przeciąg..... ile przewidujesz w przyszłości dmuchnąć w seryjny motor ? Wielki szacun dla Szymqa ......cały czas do przodu
Powodzenia
Powodzenia
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Realnie z 0,6-0,7 bara bym dmuchnął jak nic
Przy niewielkiej turbinie niuton i moc jest w środkowym zakresie i na tym powinno się jeździć. Dobijanie go od odciny mija się z celem. Coobcio dobrze podpowiada co trzeba zrobić na przyszłość.
Na razie ciężko by było z sr20 ale są plany jest zabawa. Pamiętajmy że bazą jest 1.3 a to seryjnie łba nie urywało.
Na razie ciężko by było z sr20 ale są plany jest zabawa. Pamiętajmy że bazą jest 1.3 a to seryjnie łba nie urywało.
Nissan Primera SR20DE+T
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Neptune, jeżeli masz na myśli to, że Micra zebrałaby baty od np. P11 z SR20 to mógłbyś się zdziwić.Neptune pisze:Na razie ciężko by było z sr20
Domyślam się, że podaje lepiej niż na zlocie. A ja moją P11 z SR20 miałem na 1/4 naprawdę niewielką przewagę nad tym niepozornym potworem, a wtedy była jeszcze bez turbawki.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Nie podaje to macie głupią opinię to jest 1.3 nie jakieś 2.0, moim zdaniem bardzo przyjemnie jeździ ten samochód do tego tak jak było napisane że turbo raczej juz umiera bo pozno wstaje i opada na górze
To pionierski projekt w pl wiec raczej wymagać on bedzie dopracowania
I tutaj szacun dla Szymqa odemnie ze uturbił tego maluszka
Powodzenia 
I tutaj szacun dla Szymqa odemnie ze uturbił tego maluszka
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mam coś po taniości dla Szymqa, bardzo świerzego i w stanie jak nowe i zwie się TD04L-14T wymontowane z 200konnego VOLVO S40, potencjał do ok 250KM - czy się nada

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Szymeq autko pierwsza klasa WIELKI SZACUNEK(respekt) 
There are no impossible things to do . There're only things which need more time. 
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na moje oko gabarytowo większa, nie ma 3 calowego wyjścia na DP a bardziej cywilizowane 62mmSzymeq pisze:Kuba czy się nada czy nie - na razie nie wiem ... Jak Ci już mówiłem nie chciałbym strugać nowego kolektora ... czy down-pipa... a po drugie czy to wejdzie ?
Wpadnij pomierzymy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
0-100km/h 9s? Czas jak u mnie w n/a. No way! Bankowo po wymianie turbiny i usunięciu usterki czas się znacznie polepszy. Trzymam kciuki!
...nie zmienia to oczywiście faktu, że jest szacun za Czarnego Cricket'a
...pionierskie 1,3+T. Ciut wcześniej na micra.pl ujawniło się 1.0+TLimon pisze:To pionierski projekt w pl
...nie zmienia to oczywiście faktu, że jest szacun za Czarnego Cricket'a
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Pora na kolejne zabawki - rozpędzać się rozpędza więc czas zadbać o zatrzymanie. Na setupie z almery/sunnego 1,6 hamowało ładnie lecz po kilkukrotnym hamowaniu zaczęło brakować.
Więc zakupiłem nowe zabawki. Używki które zreanimowałem... na kolor wiadomo jaki
Kilka fotek:
1. porównanie zacisków
https://picasaweb.google.com/lh/photo/T ... directlink
2. porównanie klocków hamulcowych
https://picasaweb.google.com/lh/photo/e ... directlink
3. Gotowe do składania w całość
https://picasaweb.google.com/lh/photo/D ... directlink
4. Montaż
https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink
5. Gotowe do założenia - tylko nie ma kiedy ...
https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink
Kupiłem je ... wiadomo ... używki .. w kolorze czerwonym a raczej ze śladami czerwonego. Rozmontowałem je i okazało się, że tłoczki maja wżery ... nie jakaś tragedia ( nie ciekło nic) ale stwierdziłem, że to już raczej docelowy setup więc kupiłem nowe tłoczki, reperaturki. Na początku sam je zacząłem czyścić z nadmiaru towaru zalegającego we wszelkich szczelinach. Zbitego nalotu było ze 3mm
. Przyjechał znajomy i powiedział, że jego znajomy mi doprowadzi do kultury te zaciski. Więc po 2 dniach otrzymałem je wypiaskowane i pomalowane farbą wygrzewaną w piecu. Wyczyściłem z nadmiaru farby w miejscach gdzie jest niepotrzebna ( pod klockami ) oraz prze gwintowałem wszystkie gwinty bo tam też było sporo farby nalanej. Oczyściłem prowadnice, założyłem nowe gumki oraz tłoczki na pastę do zacisków. Czekam na wolny podnośnik aby założyć wszystko na auto.
Więc zakupiłem nowe zabawki. Używki które zreanimowałem... na kolor wiadomo jaki
Kilka fotek:
1. porównanie zacisków
https://picasaweb.google.com/lh/photo/T ... directlink
2. porównanie klocków hamulcowych
https://picasaweb.google.com/lh/photo/e ... directlink
3. Gotowe do składania w całość
https://picasaweb.google.com/lh/photo/D ... directlink
4. Montaż
https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink
5. Gotowe do założenia - tylko nie ma kiedy ...
https://picasaweb.google.com/lh/photo/E ... directlink
Kupiłem je ... wiadomo ... używki .. w kolorze czerwonym a raczej ze śladami czerwonego. Rozmontowałem je i okazało się, że tłoczki maja wżery ... nie jakaś tragedia ( nie ciekło nic) ale stwierdziłem, że to już raczej docelowy setup więc kupiłem nowe tłoczki, reperaturki. Na początku sam je zacząłem czyścić z nadmiaru towaru zalegającego we wszelkich szczelinach. Zbitego nalotu było ze 3mm
Z nissanem od 2005 roku
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Super to wyglada 
robote pewno tez będzie robić - różnica w klockach zacna a w tarczy pewno też trochę, no i tarcze z N14 GTi są grube na 26mm... Więc trochę zmulą Mickrę - przydało by się trochę podkręcić boostu
robote pewno tez będzie robić - różnica w klockach zacna a w tarczy pewno też trochę, no i tarcze z N14 GTi są grube na 26mm... Więc trochę zmulą Mickrę - przydało by się trochę podkręcić boostu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
...hebel pierwsza liga! Nie opierd**asz się z robotą 
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."