[ Primera] Primera P11 GT "coś nowszego czarna niunia&q
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
To lepiej szukać dobrego dołu niz szlif wału i nowe panewki?????Ryba pisze:Z belką jest największy problem Życze powodzenia z odkręcaniem śrub
Siwol, nie chce wywoływać wilka z lasu, ale chyba możesz powoli szukać dołu. Wał jest na 100 % do szlifu
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Moim zdaniem rozebrac silnik:
- wyjac korbowody, z tego co widze masz bardzo dużo opiłków metalu wiec pewno masz obróconą panewkę, to jedno znaczne że korbowód się nadaje do regeneracji
- dać panewki na 1 szlif, razem z korbowodami niech zrobią panowie jak najciaśniejsze pasowanie ok 3 setek.
- Dać trzeba głowice do sprawdzenia bo coś czuję ze już raczej tłok walił w zawory...
- mozna odrazu też wymienić pierścienie profilaktycznie i uszczelniacze zaworowe nastepnie cieszyć sie bez awaryjną jazdą pare ładnych lat po warunkiem odpowiedniego uzytkowania
- wyjac korbowody, z tego co widze masz bardzo dużo opiłków metalu wiec pewno masz obróconą panewkę, to jedno znaczne że korbowód się nadaje do regeneracji
- dać panewki na 1 szlif, razem z korbowodami niech zrobią panowie jak najciaśniejsze pasowanie ok 3 setek.
- Dać trzeba głowice do sprawdzenia bo coś czuję ze już raczej tłok walił w zawory...
- mozna odrazu też wymienić pierścienie profilaktycznie i uszczelniacze zaworowe nastepnie cieszyć sie bez awaryjną jazdą pare ładnych lat po warunkiem odpowiedniego uzytkowania
Dobrze że reanimujesz Primę, inaczej poszły by gromy:D
Limon dobrze pisze, trzeba tak czy inaczej rozebrać silnik, sprawdzić i myślę że skończy się na kupnie dołu z sr-ki.
Na allegro masz kolesia co rosprzedaje silnik z p11. Bierzesz wał, tłoki najlepiej z blokiem gdzieś za 400 zł zmieniasz panewy, pierścienie i składasz całość jeśli nie chcesz się bawić w obrabianie głowicy. P11 ma zmyślne zawory i o ile nie stukały i nie ma uszkodzeń to możesz wkładać głowę.
Na upartego do Świąt auto może już jeździć na dotarciu Wszystko można ogarnąć w dobrych pieniądzach. Podrzucaj furę do Łodzi bo spodobało nam się z Rybą grzebanie w silnikach
Limon dobrze pisze, trzeba tak czy inaczej rozebrać silnik, sprawdzić i myślę że skończy się na kupnie dołu z sr-ki.
Na allegro masz kolesia co rosprzedaje silnik z p11. Bierzesz wał, tłoki najlepiej z blokiem gdzieś za 400 zł zmieniasz panewy, pierścienie i składasz całość jeśli nie chcesz się bawić w obrabianie głowicy. P11 ma zmyślne zawory i o ile nie stukały i nie ma uszkodzeń to możesz wkładać głowę.
Na upartego do Świąt auto może już jeździć na dotarciu Wszystko można ogarnąć w dobrych pieniądzach. Podrzucaj furę do Łodzi bo spodobało nam się z Rybą grzebanie w silnikach
Nissan Primera SR20DE+T
To jak potem belke zakręciłeś przy składaniu?? Poduszek Ci przy okazji nie porozrywało??SenTex pisze:Ja tam żadnego lewarka nie podkładałem, odkręciłem poduchy, sciągłem belke i tyle. Silnik troche opadł ale co tam
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zapsikaj na noc jakimś odrdzewiaczem może
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Już oczyściłem gwinty i spsikalem dość mocno takim dziadostwem do odkrecania właśnie takich starych zatentegowanych srób;))
[ Dodano: 2011-12-07, 22:17 ]
Korbowody jakim kluczem się odkreca bo moja 14 jakieś takie dziwne ślady zostawia nie pasuje idealnie????
[ Dodano: 2011-12-18, 16:19 ]
No i nie dopisywałem nic ostatnio niestety wyparowały panewki główne:(((
[ Dodano: 2011-12-07, 22:17 ]
Korbowody jakim kluczem się odkreca bo moja 14 jakieś takie dziwne ślady zostawia nie pasuje idealnie????
[ Dodano: 2011-12-18, 16:19 ]
No i nie dopisywałem nic ostatnio niestety wyparowały panewki główne:(((
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
SiwoL pisze:Auto już poskladane smiga padły panewki główne. Masakryczne jest to że w każdym aucie muszę robić alternator nie wiem skąd się to bierze. w tym też muszę alternator wyjąć bo ładowanie skacze raz jest 14 a potem non stop 12.
Z tego co wiem to alternatory często padają padają np. w mojej starej p10 jak miałem a miałem ją ponad 2 lata to 2 razy robiłem alternator a teraz w mojej p11 co mam to mam ja rok czasu i alternator robiłem 2 miesiące temu poprostu sie diody wypalają i nie ma ładowania
A swoja droga masz bardzo ładna i zadbaną primerke ile dałeś? napiszesz na pw?
Na szczęście auto mnie wyszło bardzo bardzo tanio a naprawa jakies 600zł:)) wszystko zrobiłem sam:)) tak jak radzili koledzy z forum:))
Autko śmiga i cieszy muszę tylko do kumpla podjechac po alternator i będzie bajka;)) No i trzeba odkładac na moje marzenie czyli sr20ve ( ale to plan na wiozne-lato ) na teraz mocy więcej nie potrzeba;))
Autko śmiga i cieszy muszę tylko do kumpla podjechac po alternator i będzie bajka;)) No i trzeba odkładac na moje marzenie czyli sr20ve ( ale to plan na wiozne-lato ) na teraz mocy więcej nie potrzeba;))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320