[ Primera] Primera P11 GT "coś nowszego czarna niunia&q
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
grubszy remont Cie wyjdzie z robocizna tyle co silnik, jednak jak masz kogoś kto dobrze to zrobi to może i warto;) Nadal nie wiesz co trzeba wymienić, a nóż masz szczęście...
Które to SRki padają na forum, bo nie widać
Które to SRki padają na forum, bo nie widać
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6
No to chyba będę reanimował to co mam bo do czasu kiedy zaczeło pukać chodzil pieknie.
[ Dodano: 2011-12-01, 18:44 ]
Naszczęście auto kosztowało mnie bardzo mało i zamieniłem go za forda focusa;)
[ Dodano: 2011-12-01, 18:44 ]
Ty myślisz że ile takie auto jest warte?Sznurek pisze:Cena czyni cuda
Auto od 2 mies. w kraju i za ta cenę sprzedawca wymienił amory, filtry i oleje to w takim razie dołożył do interesu?
A po 5 dniach od zakupy silnik pokazał swoją moc
Naszczęście auto kosztowało mnie bardzo mało i zamieniłem go za forda focusa;)
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Każdemu może panewka oddac bez reguły wiec to nie koniecznie trup bo jakby był trupem to by tak ladnie nie pracowal i nie jezdził Nic trudno trzeba odbudowac jakby nie było stare auto i sie poddalo po ostrej jezdzie;)) Zabił go niestety mój ojciec na próbnej jezdzie ^^Rysiu83 pisze:1. Albo trupa już kupiłeś tylko zapobiegawczo gotowego na sprzedaż
2. Sam z niego trupa zrobiłeś
3. Tak to według mnie wygląda.
I tak to jest jak się GT kupuje po śmiesznej cenie
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
Najgorsze jest to że już oliwa filtry itp jest i miałem wymieniac w sobote.... Zawsze odrazu to robie ale teraz autko nie przerejestrowane wiec sie ociagałem no a ojciec wrocił i chciał się przejechac:/SnepooN pisze:myśle że przed tymi wszystkimi katami które auto od Ciebie dostało powinieneś pomyśleć o wykonaniu standardowych czynnosći takich jak wymiana oleju,świec itd... I podejrzewam ze właśnie tak wygląda fatum SR20 w wielu przypadkach
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądzerz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
[ Dodano: 2011-12-01, 20:27 ]
Berry pisze:grubszy remont Cie wyjdzie z robocizna tyle co silnik, jednak jak masz kogoś kto dobrze to zrobi to może i warto;) Nadal nie wiesz co trzeba wymienić, a nóż masz szczęście...
Myślę ze jesteś w błedzie, owszem mozna wrzucic 2 silnik jeśli mamy z zaufanego źródła. Jesli nie to moze da rade zrobic wał na 1 szlif i koszta wcale nie bedą takie wysokie co widać o projekcie osy.
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
To proste:-) Jak ojciec sie przejechal i zepsul to niech teraz zaplaci za remoncik:-) hehSiwoL pisze:Zawsze odrazu to robie ale teraz autko nie przerejestrowane wiec sie ociagałem no a ojciec wrocił i chciał się przejechac:/
Zawsze trzeba na kogos zwalic, bo lepsze to niz jak inni mieli by tobie gadac ze zajechal sie jak ty akurat prowadziles Napewno mu glupio teraz ze akurat stalo sie to jak on jechal.
kurde szkoda tak sie fura fajnie zapowiadała fakt Ve pewnie wyjdzie ok 6tys jak nie wiecej ja proponuje szukac silnika z p11.44 poniewaz sa młodsze i jest mniejsze ryzyko zakupu silnika po przjesciach jak to ma miejsce w gt no chyba ze znasz goscia i wiesz jak jezdził ,z drugiej strony jak wyremontujesz to wiesz co masz .Powodzenia zycze
Są jeszcze dwie opcje np spalanie stukowe lub poczły ygreki ( ojciec wpadł dwa razy na odciecie przy wyprzedzaniu, nissmo ma inna charakterystyke niz saaby ktorymi sie wozi ) czy jak to się tam nazywa.
Silnik będzie reanimowany tak ustaliłem z ojcem
Silnik będzie reanimowany tak ustaliłem z ojcem
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Jesli zrobisz to sam kwota nie bezie większa niż 1000 zł.
Za dobre graty po rabatach wydasz 650 zł w całości. Dodatkowo wszelkie pasty montażowe filtry oraz oliwa na pierwszy odpał.
W Twoim przypadku należy doliczyć szlif wału jeśli panewka zarysowała poważnie wał.
Ceny nie są z kosmosu ponieważ sam jestem na etapie "remontu" i wiem co mówię
Za dobre graty po rabatach wydasz 650 zł w całości. Dodatkowo wszelkie pasty montażowe filtry oraz oliwa na pierwszy odpał.
W Twoim przypadku należy doliczyć szlif wału jeśli panewka zarysowała poważnie wał.
Ceny nie są z kosmosu ponieważ sam jestem na etapie "remontu" i wiem co mówię
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Spokojnie predzej czy pozniej primera ożyje i znowu będzie hasaćModzelitto pisze:
Szkoda Primy...
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez SiwoL, łącznie zmieniany 1 raz.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
No troche by się uzbierało sr-ek Moja i Lesia panewa, Dodo bez komprechy itd i to w przeciągu paru miechów
Mnie się wydaje że to panewka. Stukot z góry może być słyszalny. Jak panewa się obróciła to tłok potrafi walić o głowicę i stąd ten odgłos Nie ma tragedi w 2 kaflach się spokojnie zmieścisz w remoncie nawet jak wał będzie nadawał się do szlifu. Albo szukaj wału STD albo rób szlif, bez tego sie nie obejdzie. Jak chcesz "leczyć" sam dół to bez pardonu kupujesz panewy i pierścienie, robisz szlif i składasz do kupy.
Primerka bardzo mi podoba się ale niestety stare auta padają. Mają swoje przebiegi a do pałowania trzeba zrobić auto a nie oczekiwać, że wszystko bedzie dobrze Życie uczy.
Głowa do góry... wiem (nie tylko ja) jak to jest i jakie mysli chodzą po głowie ...jest inwestycja w auto, będzie w silnik i będziesz zadowolony
Mnie się wydaje że to panewka. Stukot z góry może być słyszalny. Jak panewa się obróciła to tłok potrafi walić o głowicę i stąd ten odgłos Nie ma tragedi w 2 kaflach się spokojnie zmieścisz w remoncie nawet jak wał będzie nadawał się do szlifu. Albo szukaj wału STD albo rób szlif, bez tego sie nie obejdzie. Jak chcesz "leczyć" sam dół to bez pardonu kupujesz panewy i pierścienie, robisz szlif i składasz do kupy.
Primerka bardzo mi podoba się ale niestety stare auta padają. Mają swoje przebiegi a do pałowania trzeba zrobić auto a nie oczekiwać, że wszystko bedzie dobrze Życie uczy.
Głowa do góry... wiem (nie tylko ja) jak to jest i jakie mysli chodzą po głowie ...jest inwestycja w auto, będzie w silnik i będziesz zadowolony
Nissan Primera SR20DE+T
Limon pisze:Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądzerz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
nie tylko coobcio i nie tylko warszawa robi takie rzeczy =) sorki ale nie macie monopolu na ve, musisz sie z tym pogodzic =) aaa zapomnialbym... znam conajmniej 3 osoby ktore zrobia to lepiej i napewno taniej.
tak czy inaczej pozdrawiam
rz
Możesz na pw podac namiary na tych speców który by mogli VE zapodac do mojego autka za okolice 4500zl??rz pisze:Limon pisze:Jeśli tak uważasz to powodzenia jeśli myślisz ze ve kosztuje takie pieniądzerz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
nie tylko coobcio i nie tylko warszawa robi takie rzeczy =) sorki ale nie macie monopolu na ve, musisz sie z tym pogodzic =) aaa zapomnialbym... znam conajmniej 3 osoby ktore zrobia to lepiej i napewno taniej.
tak czy inaczej pozdrawiam
rz
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Wróble ćwierkają, że miałeś/masz problem z za dużym zużyciem oleju, i że czeka Cię swap silnika z pewnej czerwonej P11 GT, która spotkała się z kombajnem. Prawda to?Rysiu83 pisze:Widzisz...moja jest ze mną ponad rok...lekko nie ma a.........żyje
P10 SLX -> P10 GT -> P11 GT Top Sport "Need For Speed" Edition
Neptune pisze:No troche by się uzbierało sr-ek Moja i Lesia panewa, Dodo bez komprechy itd i to w przeciągu paru miechów
Mnie się wydaje że to panewka. Stukot z góry może być słyszalny. Jak panewa się obróciła to tłok potrafi walić o głowicę i stąd ten odgłos Nie ma tragedi w 2 kaflach się spokojnie zmieścisz w remoncie nawet jak wał będzie nadawał się do szlifu. Albo szukaj wału STD albo rób szlif, bez tego sie nie obejdzie. Jak chcesz "leczyć" sam dół to bez pardonu kupujesz panewy i pierścienie, robisz szlif i składasz do kupy.
Primerka bardzo mi podoba się ale niestety stare auta padają. Mają swoje przebiegi a do pałowania trzeba zrobić auto a nie oczekiwać, że wszystko bedzie dobrze Życie uczy.
Głowa do góry... wiem (nie tylko ja) jak to jest i jakie mysli chodzą po głowie ...jest inwestycja w auto, będzie w silnik i będziesz zadowolony
weźcie już nie straszcie bo zaczynam się bać schodzić do auta i już myślę o wymianie panewek dla bezpieczeństwa...
Dobrze że bańke świerzego Valvo jeszcze mam, zaraz zmienie
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6
Owszem przy mrozach najlepiej olej do 10W, jednak to czy jest on 10W40 czy 10W60 nie ma aż takiego znaczenia, W60 to określenie maksymalnej temperatura pracy, a dokładnie o to do jak wysokiej górnej granicy temperatury nie wystepuje tak zwane rozerwanie filmu olejowego, co jest istotne przy przeciąganiu auta.bombel pisze:Straszenie. Co do temperatury oleju to warto przejsc na zimę na jakis 5 lub 10W40. Mój 10W60 potrafi z 30 minut się nagrzewać w taką pogodę, a temperatury płynu chłodzącego dawno na połowie.
PAmietajcie, żeby nie palowac auta w zimę
W starym oleju może wytworzyć się tak zwana piana olejowa, która odpowiedzialna jest za uszkodzenia silnika, dlatego wymiana oleju jest tak ważna
Właśnie zalewam 10W60 VR1,a co
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6