Zajmiemy się tym przed ruszeniem na hamownię a 1,2 bara spokojnie na tor Lublin starczy
[ Sunny GTI-R] Powrót ALiena - Sunny GTI-R 387KM i 380Nm
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Bonzo bardzo dziękuje za cenną wskazówkę 
Zajmiemy się tym przed ruszeniem na hamownię a 1,2 bara spokojnie na tor Lublin starczy
			
									
									Zajmiemy się tym przed ruszeniem na hamownię a 1,2 bara spokojnie na tor Lublin starczy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Pierwszy przejazd poszedł mi najlepiej a później cały czas walczyłem z nadsterownością auta 
Parę razy myślałem że będzie Spin ale GTI-R można w większym ślizgu jechać jak 200SX S14 nim nas obróci na dobre
Taki nadsterowny się zrobił po wymianie klocków hamulcowych z przodu widocznie nie dotarły się i słabo brały...
			
									
									Parę razy myślałem że będzie Spin ale GTI-R można w większym ślizgu jechać jak 200SX S14 nim nas obróci na dobre
Taki nadsterowny się zrobił po wymianie klocków hamulcowych z przodu widocznie nie dotarły się i słabo brały...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Żeby japa dłużej pozostawała uśmiechnięta trzeba przesunąć odcinkę do 8500obr.min 
			
									
									WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Bardzo dziękuje za zdjęcia, dobrze na nich widać że należało by popracować nad mocniejszym pochyleniem kół:D

I to zarówno przednich jak i tylnych:

			
									
									I to zarówno przednich jak i tylnych:
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Procedura startu została dziś uruchomiona 
5500obr.min pedał przyspieszenia w podłodze, sprzęgło naciśniete, I bieg zapodany, na manometrze natychmiast ukazuje się 0,5 bara doładowania.
Puszczamy sprzęgło i odrazu 1bar i mielenie czterema kołami i jazda bokiem ale na wprost
Fajnie było ale sprzęgło już się ślizga hehe trzeba coś naprawdę męskiego zapodać
EFEKT naprawdę przerastający wszystko czym miałem okazję się przejechać
			
									
									5500obr.min pedał przyspieszenia w podłodze, sprzęgło naciśniete, I bieg zapodany, na manometrze natychmiast ukazuje się 0,5 bara doładowania.
Puszczamy sprzęgło i odrazu 1bar i mielenie czterema kołami i jazda bokiem ale na wprost
Fajnie było ale sprzęgło już się ślizga hehe trzeba coś naprawdę męskiego zapodać
EFEKT naprawdę przerastający wszystko czym miałem okazję się przejechać
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Mam w garażu sprzęgło EXEDY Stage 1 dedykowane do 200SX S14 powinno pasować - jest bardzo męskie 
Ew. można by obecną tarczę na spiekową przerobić...
 
Ale czuję że jest potencjał setkę osiągać w czasie wysokich 3 sekund
			
									
									Ew. można by obecną tarczę na spiekową przerobić...
Ale czuję że jest potencjał setkę osiągać w czasie wysokich 3 sekund
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Sprzęgło będzie mega 
Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe
			
									
									Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No i pro droga, niektóre tarcze mają demontowalny wieloklin, warto się przyglądnąć czy nie da się przebić takowego jak pod ręką jest np. tarcza Saab'owa, chociaż w sumie nie problem spieka dorwać na bazie ori tarczy z sunny. W poprzednim nx gti miałem właśnie taką hybrydę, tyle, że za bazę był ori unisia komplet z bluebirda T72.Coobcio pisze:Opracowuje hybrydę tzn. Docisk Saabowy tarcza z Nissana, odpowiednio pod to będę musiał zmodyfikować koło zamachowe
ps. co jak co, ale maszyna piękna
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Ale jak będzie spiek to skrzynia szybko powie Pa...
A ja che jakieś 350-360KM i bawić się autem a nie zastanawiać kiedy odda napęd
Tarcza nissanowa podejdzie Pnp bowiem docisk Saaba jest pod tarczę 240mm
			
									
									A ja che jakieś 350-360KM i bawić się autem a nie zastanawiać kiedy odda napęd
Tarcza nissanowa podejdzie Pnp bowiem docisk Saaba jest pod tarczę 240mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Dzisiaj pojechałem nim na hamownie ale stroić wozy na Barbórkę ale hamownia ośka, nie starczyło czasu by do ECU Performance podskoczyć i dostroić maszynę oraz sprawdzić jakie generuje moce 
			
									
									WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
 - fanatyk nissana
 - Posty: 3074
 - Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
 - Lokalizacja: Warszawa - Grochów
 - Kontakt:
 
Będe na bemowie ale jako widz 
			
									
									WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
