Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
SnepooN pisze:jakby był zapodany mod rozrządu to auto ciagneło by od samego dołu i napewno nie bylo by wrażenia VTECA. Najlepiej nagraj jakis film na prostej drodze jak to przyspie4sza i wtedy bedzie wszystko jasne...
No to chyba udam się do kogoś na zapodanie modu rozrzadu zeby jeszcze ten dół poprawić i będzie magia;)) Chodz on idzie z dołu ale tak jak już merid pisał po przektroczeniu pewnych obrotów wskazówka zaczyna zapier**** no i auto też Ale wszystko w swoim czasie najpierw rejestracja i powoli doprowadzamy do stanu igła nie dużo brakuje ale zawsze się coś znajdzie. No i będziemy modzic:) Mam generalnie inne auto do jazdy na codzien jeszcze więc te można pieścic.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km BMW F30 316i 136 mods 210/320
Kiedy stajemy na kreche? Mam nadzieje że lepiej sie odpycha niż DiLGT p11
jakby był zapodany mod rozrządu to auto ciagneło by od samego dołu i napewno nie bylo by wrażenia VTECA.
Hmmm u siebie zmodziłem i generalnie do 4000rpm jest takie mdławe, ale powyżej to już SiwoLa p10 w lusterku widziałem... podsumowując dół mi się niewiele poprawił, chyba że za bardzo przekręciłem wałek?
SenTex pisze:Kiedy stajemy na kreche? Mam nadzieje że lepiej sie odpycha niż DiLGT p11
jakby był zapodany mod rozrządu to auto ciagneło by od samego dołu i napewno nie bylo by wrażenia VTECA.
Hmmm u siebie zmodziłem i generalnie do 4000rpm jest takie mdławe, ale powyżej to już SiwoLa p10 w lusterku widziałem... podsumowując dół mi się niewiele poprawił, chyba że za bardzo przekręciłem wałek?
No można by w piątek no mysle ze zemna to DilGT'a nie ma startu wiec z twoja almerka moze byc nienajgorzej:))
Octavia 3RS 2.0TSI 250km BMW F30 316i 136 mods 210/320
Siwol, a ty nie latałeś tym FTO po Miedzybrodziu?
Nowy nabytek mi sie bardzo podoba, nie wiem czemu ale nie lubiłem czarnego teraz zaczyna mi sie podobać ;P
Punto HGT
Bravo HGT
Bravo JTD
Swift GTI - sprzedany
była - Almera GTI
Toyota 4Runner 236-hp, 4.0-liter V-6
Berry pisze:Siwol, a ty nie latałeś tym FTO po Miedzybrodziu?
Nowy nabytek mi sie bardzo podoba, nie wiem czemu ale nie lubiłem czarnego teraz zaczyna mi sie podobać ;P
Nowy właściciel chyba z miedzy brodzia jest:))
Odnośnie mojej primery to dni szczęścia i banana na ustach chyba się skonczyły:(( Oddała chyba panewka:(( nagle migneła kontrolka oleju i po chwili usłyszałem stukanie:((
Muszę zdiagnozować i zastanowić co robić czy swap na VE czy remont tego co mam
Octavia 3RS 2.0TSI 250km BMW F30 316i 136 mods 210/320
Pewnie niedaleka przyszłość tego auta będzie wyglądała tak:
remont tego co masz>>>>allegro.pl
Może chociaż teraz zrobisz wyjątek i zostawisz primę na dłużej?
Kurcze te nasze sr-ki ogarnęło jakieś fatum... Padają jak muchy, widocznie czas użytkowania się kończy po ok. 15 latach i już Dostało w piuzdeczkę, był luz i poszedł dół
Tak na poważnie jak coś chętnie odkupię budę Silnik i skrzynie możesz zabrać
P.S. Swoją drogą to nieźle musiał byc katowany wóz i to na zimno
zanim wskazówka na srodku się nie pojawiła to u mnie w dupe nie dostał. Pozniej tak z 40minut było ostrej jazdy no i w drodze powrotnej do domu juz przy wolnej jezdzie przy zmianie biegow zaswiecila sie kontrolka i puk puk tzn na wolnych nie ma a jak sie gazu dodaje a glownie jak sie rusza jedzie to jes ry ry ry ry ry ry r ry chodz to dochodzi troche z góry...
Muszę to zdiagnozować. I są trzy opcje
- Remont
- Zmiana na VE
- Zmiana na to samo
Jutro ściągnę pokrywe zaworów lukne jak tam wyglada.
Octavia 3RS 2.0TSI 250km BMW F30 316i 136 mods 210/320
rz pisze:a co tu pomagac? masz 4500 laduj VE a jak nie masz to nowy silnik albo remont.
Sytuacja wyglada tak ze za 1800-2000 mam silnik zmieniony remont nie wiem ile wyjdzie moze ktoś mi napisze kto to przerabiał to bym mogl zrobic szybko VE musiało by troche dłuzej poczekac mysle ze do konca zimy bym się uporał.
Jakie są koszta zrobienia panewki?
Octavia 3RS 2.0TSI 250km BMW F30 316i 136 mods 210/320
Wskazówka od temp. nijak się ma do temp. oleju...Z doświadczenia Ci powiem, że mój sr temperaturę wody optymalną ma szybciutko, a żeby olej miał te powiedzmy 65 stopni minimalnie to trzeba jeździć już zagrzaną furą. za 2000PLN to rób remont na dobrej panewce, może jak starczy to w miarę świeżą pompę oleju dorwij jeszcze.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx