Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Wariujące wycieraczki

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

tomal
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-10-20, 16:51
Lokalizacja: GŁOGÓW

Wariujące wycieraczki

Post autor: tomal » 2011-10-20, 16:58

Na początku chciałbym się przywitać <piwo>
Choć miałem już wiele różnych aut,pierwszy raz spotykam się z czymś takim.
Gdy kupiłem primerę,przełącznik wycieraczek był od innego(chyba starszego)modelu.Konkretnie nie posiadał przełącznika z boku do zmiany na wyświetlaczu np, na temperaturę.Bezpiecznik od tylnej wycieraczki był wyjęty,gdy go włożyłem chodziła ona bez przerwy.Kupiłem odpowiednią manetkę(tak mi się wydaje),założyłem i niby wszystko gra.Tylna wycieraczka działa,przycisk z boku działa.Jednak po nocy,gdy wsiadłem do auta,aku rozładowany.Okazało się,że wycieraczki włączają się kiedy chcą,pracują i przednie i tylna.Chodzą ok 2 minuty,przerwa kilkanaście sekund i znowu pracują.Nawet przy wyciągniętym kluczyku..
Podpowiedzcie co może być przyczyną.Kupiłem zepsutą manetkę,czy to coś z elektryką w aucie?Dzięki wielkie za wszelkie sugestie,pozdrawiam

Awatar użytkownika
zecikk
fanatyk nissana
Posty: 559
Rejestracja: 2009-12-09, 11:54
Lokalizacja: PT/Gdynia/Coventry

Post autor: zecikk » 2011-10-22, 09:52

zwarcie.a sprzedawca zrobił trick zebys nie zauwazył tego przy zakupie...
Transit 2,3 Pb/Lpg , Honda CR-V II 2.0 vtec

Awatar użytkownika
alfabox
fanatyk nissana
Posty: 1023
Rejestracja: 2009-12-04, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz-Kapy
Kontakt:

Re: Wariujące wycieraczki

Post autor: alfabox » 2011-10-22, 10:27

tomal pisze:Na początku chciałbym się przywitać <piwo>
Choć miałem już wiele różnych aut,pierwszy raz spotykam się z czymś takim.
Gdy kupiłem primerę,przełącznik wycieraczek był od innego(chyba starszego)modelu.Konkretnie nie posiadał przełącznika z boku do zmiany na wyświetlaczu np, na temperaturę.Bezpiecznik od tylnej wycieraczki był wyjęty,gdy go włożyłem chodziła ona bez przerwy.Kupiłem odpowiednią manetkę(tak mi się wydaje),założyłem i niby wszystko gra.Tylna wycieraczka działa,przycisk z boku działa.Jednak po nocy,gdy wsiadłem do auta,aku rozładowany.Okazało się,że wycieraczki włączają się kiedy chcą,pracują i przednie i tylna.Chodzą ok 2 minuty,przerwa kilkanaście sekund i znowu pracują.Nawet przy wyciągniętym kluczyku..
Podpowiedzcie co może być przyczyną.Kupiłem zepsutą manetkę,czy to coś z elektryką w aucie?Dzięki wielkie za wszelkie sugestie,pozdrawiam

W silniku wycieraczek masz styki,które sprowadzają ramię do pozycji wyjściowej po wyłączeniu wycieraczki.Jest na tych stykach napięcie pociągnięte na stałe z instalacji.Styk powinien się "rozkleić" w położeniu spoczynku ramienia wycieraczki.Jeśli jest uszkodzony to będzie podawał cały czas napięcie na silnik.Wykręć silniczek ,rozbierz wyczyść,popraw styki i będzie OK ;-)


Obrazek

Jest to co prawda widok silniczka wycieraczek forda ,ale zasada jest ta sama :mrgreen:
ObrazekObrazek

tomal
nowy na forum
Posty: 2
Rejestracja: 2011-10-20, 16:51
Lokalizacja: GŁOGÓW

Re: Wariujące wycieraczki

Post autor: tomal » 2011-10-22, 16:03

alfabox pisze:
tomal pisze:Na początku chciałbym się przywitać <piwo>
Choć miałem już wiele różnych aut,pierwszy raz spotykam się z czymś takim.
Gdy kupiłem primerę,przełącznik wycieraczek był od innego(chyba starszego)modelu.Konkretnie nie posiadał przełącznika z boku do zmiany na wyświetlaczu np, na temperaturę.Bezpiecznik od tylnej wycieraczki był wyjęty,gdy go włożyłem chodziła ona bez przerwy.Kupiłem odpowiednią manetkę(tak mi się wydaje),założyłem i niby wszystko gra.Tylna wycieraczka działa,przycisk z boku działa.Jednak po nocy,gdy wsiadłem do auta,aku rozładowany.Okazało się,że wycieraczki włączają się kiedy chcą,pracują i przednie i tylna.Chodzą ok 2 minuty,przerwa kilkanaście sekund i znowu pracują.Nawet przy wyciągniętym kluczyku..
Podpowiedzcie co może być przyczyną.Kupiłem zepsutą manetkę,czy to coś z elektryką w aucie?Dzięki wielkie za wszelkie sugestie,pozdrawiam

W silniku wycieraczek masz styki,które sprowadzają ramię do pozycji wyjściowej po wyłączeniu wycieraczki.Jest na tych stykach napięcie pociągnięte na stałe z instalacji.Styk powinien się "rozkleić" w położeniu spoczynku ramienia wycieraczki.Jeśli jest uszkodzony to będzie podawał cały czas napięcie na silnik.Wykręć silniczek ,rozbierz wyczyść,popraw styki i będzie OK ;-)


Obrazek

Jest to co prawda widok silniczka wycieraczek forda ,ale zasada jest ta sama :mrgreen:
Zrobiłem jak radziłeś,niestety bez zmian.. :sad:

Awatar użytkownika
Toshiba
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2011-04-10, 18:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Toshiba » 2011-10-22, 20:58

sprawdz przekazniki pod maską czy są dobre moze jest wsadzony uszkodzony lub nie taki jak trzeba, wiem ze jak szukałem przekaznika od klimy to ktorys był od tylnej wycieraczki bo sie załączyła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”