[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moje NISMO
SUNNY N14 GTI-R
rok prod 1992
data pierwszej rejestracji 1.04.1992
SILNIK sr20det, aktualnie 247 HP, frontowy IC, jakiś stożek, trochę węży SAMCO
ELEKTRONIKA GREEDY FULL AUTO TIMER II, HKS EVC-S, alarm SIGMA
WYDECH 3 cale na jednym przelotowym tłumiku środkowym, max głośny, a marchewy wali takie że mam rozwiązany problem braku opiekacza w domu.
ZAWIESZENIE poliuretany SUPER FLEX-a, amorki z regulacją twardości + twarde sprężyny -
jeszcze nie wiem jakiej firmy ale to niebawem sprawdzę, rozpórka tył CUSCO, ARM BAR CUSCO, dolna rozpórka przód spinająca wszystkie elementy zawieszenia pod silnikiem
HAMULCE przewody w oplocie GOODRIDGE, przód zaciski 4-tłoczkowe BREMBO + tarcza chyba 312 mm skręcana z rotorem, tył - seria
KOŁA felgi 17 cali + opony TOYO PROXES4
WNĘTRZE orginał GTI-R w idealnym stanie.
NADWOZIE nowy lakier
Auto kupiłem przypadkowo podczas podróży po auto dla mojego kolegi TYSKIEGO, który obecnie jest szczęśliwym posiadaczem mojego poprzedniego N14 sr20Ve.
W sobotę udało mi się nabyć dawcę ( 1.4 16v z podtlenkiem gazotu)
W dniu dzisiejszym DAWCA odbył ostatni raz w swoim życiu podróż z prędkośćią 160 km/h i spalił gumę. ( P.S jak ktoś coś potrzebuje z DAWCY to proszę o kontakt na PW )
Jutro obydwa auta udają się do warsztatu i rozpoczyna się proces przekładki.
Postaram na bieżąco informować WAS o postępach.
A oto kilka fotek:
a to wspaniały DAWCA
SUNNY N14 GTI-R
rok prod 1992
data pierwszej rejestracji 1.04.1992
SILNIK sr20det, aktualnie 247 HP, frontowy IC, jakiś stożek, trochę węży SAMCO
ELEKTRONIKA GREEDY FULL AUTO TIMER II, HKS EVC-S, alarm SIGMA
WYDECH 3 cale na jednym przelotowym tłumiku środkowym, max głośny, a marchewy wali takie że mam rozwiązany problem braku opiekacza w domu.
ZAWIESZENIE poliuretany SUPER FLEX-a, amorki z regulacją twardości + twarde sprężyny -
jeszcze nie wiem jakiej firmy ale to niebawem sprawdzę, rozpórka tył CUSCO, ARM BAR CUSCO, dolna rozpórka przód spinająca wszystkie elementy zawieszenia pod silnikiem
HAMULCE przewody w oplocie GOODRIDGE, przód zaciski 4-tłoczkowe BREMBO + tarcza chyba 312 mm skręcana z rotorem, tył - seria
KOŁA felgi 17 cali + opony TOYO PROXES4
WNĘTRZE orginał GTI-R w idealnym stanie.
NADWOZIE nowy lakier
Auto kupiłem przypadkowo podczas podróży po auto dla mojego kolegi TYSKIEGO, który obecnie jest szczęśliwym posiadaczem mojego poprzedniego N14 sr20Ve.
W sobotę udało mi się nabyć dawcę ( 1.4 16v z podtlenkiem gazotu)
W dniu dzisiejszym DAWCA odbył ostatni raz w swoim życiu podróż z prędkośćią 160 km/h i spalił gumę. ( P.S jak ktoś coś potrzebuje z DAWCY to proszę o kontakt na PW )
Jutro obydwa auta udają się do warsztatu i rozpoczyna się proces przekładki.
Postaram na bieżąco informować WAS o postępach.
A oto kilka fotek:
a to wspaniały DAWCA
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:33 przez BANIAK, łącznie zmieniany 1 raz.
NISSAN PULSAR GTI-R
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mnoży się nam tych GTi-R ów
Widzę że heble z przodu są także jakieś takie bardziej męskie
Widzę że heble z przodu są także jakieś takie bardziej męskie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajna furka
O maglownice zagadaj do Merida powinien mieć z SR to już lepsza będzie:)
O maglownice zagadaj do Merida powinien mieć z SR to już lepsza będzie:)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
autko stoi w ssgarage, chłopaki już działają...
oprócz przekładki robią odrazu cały serwis napędu, silnika, dolot, wydech jakaś kosmetyka ( malowanie felg, pokrywy zaworów ect.) , a jak starczy mi kasy to jeszcze hamulce, dodatkowe zegary.
dzwoniłem do coobcia w sprawie strojenia ale chyba macie natłok roboty bo nie odbiera.
zobaczymy na ile budżet pozwoli...
a napewno coś wyjdzie po drodze i z części modów trzeba będzie zrezygnować.
oprócz przekładki robią odrazu cały serwis napędu, silnika, dolot, wydech jakaś kosmetyka ( malowanie felg, pokrywy zaworów ect.) , a jak starczy mi kasy to jeszcze hamulce, dodatkowe zegary.
dzwoniłem do coobcia w sprawie strojenia ale chyba macie natłok roboty bo nie odbiera.
zobaczymy na ile budżet pozwoli...
a napewno coś wyjdzie po drodze i z części modów trzeba będzie zrezygnować.
NISSAN PULSAR GTI-R
Do Coobcia trzeba wysłać smsa i pozniej jeszcze przed 3 dni się umawiać
Ja nie w temacie przekładki Jak sie sprawuje EBC hks'a ? trzyma tyle ile mu sie zada? jak wygląda lag w porównaniu do MBC (np. properfektu) ? Szybciej zaczyna dmuchać i mieć pełny boost z tym EBC czy bez ? (to nie są takie oczywiste pytania )
Czym chcesz stroić ?
Dałeś auto do Street Shadows Garage ?
Ja nie w temacie przekładki Jak sie sprawuje EBC hks'a ? trzyma tyle ile mu sie zada? jak wygląda lag w porównaniu do MBC (np. properfektu) ? Szybciej zaczyna dmuchać i mieć pełny boost z tym EBC czy bez ? (to nie są takie oczywiste pytania )
Czym chcesz stroić ?
Dałeś auto do Street Shadows Garage ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
tak do STREET SHADOWS GARAGE,
w kwestii EVC-S to nie jestem w stanie odpowiedzieć na żadne z twoich pytań, ponieważ;
-to moje pierwsze auto z takim wynalazkiem
- GTI-Ra mam dopiero 7 dni i nie jeżdziłem nim na maxa bo niewiadomo kto i jak stroił ten samochód, a szkoda byłoby już na starcie robić silnik
- nie mam zielonego pojecia jak to działa, co prawda dostałem do niego instrukcje ale cała
po japońsku, jak ktoś ma instrukcję w naszym ojczystym języku lub ogarnia obsługę to proszę o jakieś info.
w kwestii EVC-S to nie jestem w stanie odpowiedzieć na żadne z twoich pytań, ponieważ;
-to moje pierwsze auto z takim wynalazkiem
- GTI-Ra mam dopiero 7 dni i nie jeżdziłem nim na maxa bo niewiadomo kto i jak stroił ten samochód, a szkoda byłoby już na starcie robić silnik
- nie mam zielonego pojecia jak to działa, co prawda dostałem do niego instrukcje ale cała
po japońsku, jak ktoś ma instrukcję w naszym ojczystym języku lub ogarnia obsługę to proszę o jakieś info.
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
GTi-R jest bardzo pomyślanie wystrojony fabrycznie, puki nie dotykasz się do przepływomierza powietrza oraz nie wymieniasz wtrysków paliwa oraz nie zmieniasz turbosprężarki, na prawdę nie ma sensu nic w nim stroić.
W każdym przedziale doładowania do ok 1,45bara włącznie wszystko jest naprawdę bliskie perfekcji, jedynie można statycznie zapłon ustawić na 17 stopni z fabrycznych 15...
Ps. Zazdroszę Auta, na swoje nie mam kompletnie czasu, a już mam przełożony w sumie wóz ale rozebrany na części pierwsze i troszkę zdekompletowany...
W każdym przedziale doładowania do ok 1,45bara włącznie wszystko jest naprawdę bliskie perfekcji, jedynie można statycznie zapłon ustawić na 17 stopni z fabrycznych 15...
Ps. Zazdroszę Auta, na swoje nie mam kompletnie czasu, a już mam przełożony w sumie wóz ale rozebrany na części pierwsze i troszkę zdekompletowany...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
buda jest super, nowy lakier, a od spodu bajka...
chyba Bóg mi wynagrodził tym GTI-rem mojego VE, które
mogłoby śmiało występować w pierwszej części
FLINSTONÓW, jako slipper FRED-a
[ Dodano: 2011-10-05, 20:11 ]
Coobcio, czyli wystarczy tylko pobawić się doładowaniem i to wszystko???
Czy mam zakładać jakieś dodatkowe zegary??? Myślałem o EGT??
a i czy zakładać chłodnicę oleju??? mam plan latać dużo na pojeżdżawki,
a chce żeby silnik był max zabezpieczony przed awarią!
chyba Bóg mi wynagrodził tym GTI-rem mojego VE, które
mogłoby śmiało występować w pierwszej części
FLINSTONÓW, jako slipper FRED-a
[ Dodano: 2011-10-05, 20:11 ]
Coobcio, czyli wystarczy tylko pobawić się doładowaniem i to wszystko???
Czy mam zakładać jakieś dodatkowe zegary??? Myślałem o EGT??
a i czy zakładać chłodnicę oleju??? mam plan latać dużo na pojeżdżawki,
a chce żeby silnik był max zabezpieczony przed awarią!
NISSAN PULSAR GTI-R
na razie trochę bałaganik, ale wszystko dopracuje.
nie planowałem zakupu tego auta, wracaliśmy z kolegami z gór ( byliśmy
oglądać corsę do kjs - straszna padaka), a po drodze zajechaliśmy
z czystej ciekawości zobaczyć to cacko...
decyzja o zakupie padła w 30 sekund, kolega który miał kupić tą
corsę stał się właścicielem mojego VE, a ja GTI-R
taka spontan akcja bez zastanowienia...
ALE BYŁO WARTO!!!
NISSAN PULSAR GTI-R