Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

SAAB 9-5 2.0 TURBO--swedish ferrari-by lukas :))

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-29, 20:27

Obrazek

oto dzisiejsze wyniki z pomiarów na hamowni w MIŃSKU MAZ.

wyjaśnię ,że wczoraj autko przeszło niemal godzinne strojenie AFRu na LPG,i hulało zacnie do 6 000 obr, niestety po 50km juz normalnej jazdy,zaczoł migac CHECK-czyli stare niewyjaśnione problemy z mieszanką oraz zapłonem!!!stąd na hamowni wykres gazowy urywa siędosłownie przy 4 000obr--co i tak pozwoliło na uzyskanie 198km...349nm!!!

za to na PB autko ładnie kręci się do końca,co pozwala na niezłą chyba moc z seryjnej suszarki GARETT GT17,oraz z katalizatorem i seryjnym dolotem,hehe--co powiecie??

ps. temp w dolocie tez nie za niska 56 stopni ;)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2011-06-29, 20:45

No pięknie :) Gratki
To chyba jeden z najlepszych wyników na fabrycznych gratach ??

Co do lpg , to reduktor wyrabia ?? Nie ma zbyt dużych spadków ciśnienia ??
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-29, 21:04

reduktor chyba daje radę,wtryski lpg też,zapłon wypada bo pewnie kaseta zapłonowa słaba już...wtryski PB na krańcowej wydajności są ale AFR jest jeszcze ok
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-06-29, 22:28

jest duza szansa ze jak ogarniesz wszystko to na lpg bedzie lepiej nic Pb heheheheeeeee dobrze juz sie musi odpychac ta limuzyna :)
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-30, 00:19

U Lukasa najprawdopodobniej nie domaga kaseta zapłonowa stąd na LPG góry i doliny, na LPG AFR udało się utrzymać w granicach 12,5 przy pełnym bucie, fakt powinno być ciut bogaciej...

Ps. na tą chwilę możesz sklepać świece do 0,6mm i powinno być znacznie lepiej, ew. na podmiankę można przełożyć kasetę odemnie...

Pss. Hehe coraz bardziej mnie ta marka zaskakuje na seryjnych zielonych wtyrskach paliwa o wydajności na poziomie tych z primery P10 2.0 udało się ugrać 216KM i to przy AFR nie uboższym jak 11,9 więc jest zapas na jakieś 5KM :P
A co do momentu obrotowego to nie ma problemu, na tą chwilę jest 0,9bara na hamowni i 1bar na drodze, spokojnie do 1,1-1,2 można dopakować, ale to niech Lukas usunie kata i wsadzi grubszą rurę dolotową.
Takie 360-370Nm jest do ugrania i bardzo by się auto ożywiło,
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-06-30, 06:32

a jak to miało być na samym początku??-190km 300nm starczy...ale dobra maksyma MOCY NIGDY ZA WIELE znowu wraca do łask 8-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-03, 15:40

Apetyt rośnie w miare jedzenia ;P :mrgreen: Troszke pofalowany ten wykresik ale moc ładna ;-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-04, 09:26

DO Lukasa niedługo wpadnę na strzyżenie tak więc wezmę ze sobą szczelinomierz, klucz do świec i torxa T30 :D
Wówczas wykres na LPG powinien się wyprostować :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-07-04, 18:08

to znaczy SKLEPIESZ ŚWIECZKI??oby to pomogło--chociaz jest jeszcze jedno przypuszczenie,że auto znowu zalewa--SPALA MI JEDNOCZEŚNIE LPG I BENZYNĘ!!!
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-05, 08:44

lukasgt pisze:to znaczy SKLEPIESZ ŚWIECZKI??oby to pomogło--chociaz jest jeszcze jedno przypuszczenie,że auto znowu zalewa--SPALA MI JEDNOCZEŚNIE LPG I BENZYNĘ!!!
Spala to i to bo masz większy prób bezpieczeństwa tzn. wcześniej załącza się opcja dotryskiwania, Ciśnienie gazu na reduktorze masz w granicach 1,3bara, dotryski się aktywują jak ono spada poniżej 1bara...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-07-07, 21:06

no -dokładnie tak to wyglądał- ciśnbienie na reduktorze spadało poniżej 1 bara po dodaniu gazu... juz powinno byc dobrze teraz
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-14, 15:50

Chyba tym potworem dzisiaj Coobcio mnie przewiózł po mieście. Świeczki do sklepania i kaseta do wymiany. Taaak... ale na Pradze, przy 170 na trójce, trochę bolało na prawym :-P Niuton jak diabli i hamulce też O.K. - masakra` ;-) Za to prowadzenie d..a. Jak to SAAB :-)
Chodził na boki jak głupi.
Pozdro dla Coobcia
p.s.
wolę primę przy 180 na trójce :D , oczywiście po lewej i nie na Pradze :hah: Saab dmucha prawie od początku, a Prima jedzie od 4000. Jak przyjedzie Cooba Saabiszczem do Ryk, to porównamy na torze.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-15, 08:23

No jak 420Nm jest od 2500obr.min na II biegu to nie dziwne że miota nim jak szatan - jedyne na to lekarstwo to Szpera... :D

[ Dodano: 2011-07-15, 09:23 ]
Ps. Lukas proszę ogarnij mi wykresy serii nałożone na Coobciowy lajt program z tej swojej hamowni :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-16, 00:16

Ze`szerpą poszło 180 dzisiaj, ale tylko trochę, jeszcze `żyję . Pozdrawiam :-D
xtomek
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-18, 11:31

No teraz to wieksze wtryski turbo ;P No i by sprzęgło sie przydalo ogrnać ;P

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-07-21, 20:49

sprzegło już słabe faktycznie,ale slizgac się nie ślizga--gorzej że 3 ze zgrzytem wchodzi...ciekawe czy skrzynkę krótsza daloby zapodać rade??co do innych spraw to czekam na nowe wtryski,bo stare chyba na 110% wydajności pracują,oraz na poprawkę programu-bo zamiast zadanego stabilnego 0.95 bar przeładowuje mi turbo na 1.1 bar,a na ośiągi się to nie przekłada wogóle...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-07-22, 00:15

Turbo zaczęło CI przeładowywać po wizycie u magików którzy CI grzebali coś przy cięgle... podejrzewam że wystarczy jego odpowiednia regulacja :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-07-24, 18:57

więc podregulujemy ciegno--WIESZ ,ŻE ZAWSZE NAJWIĘKSZE ZAUFANIE MAM DO CIEBIE :mrgreen:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-07-25, 10:09

czyli auto gania jak nalezy????
podjade w przyszlym tyg. to mnie przewieziesz, ooooooooooooo moze program bede juz miec to na elastycznosc sie zlapiemy ;D
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-08-02, 07:38

przede mna wymiana przepustnicy często wchodzi w tryb awaryjny i nie cieszy jazdą-doładowanie spada na marne 0.4 bar
ps. COOBCIU dzięki za szybką interwencję po zblokowaniu tej przepustnicy :>
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-08-25, 21:15

I jak tam wydzior???? ogarniete te drobne awarie ??? Jezdzi toto???? :mrgreen:
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-09-13, 07:40

Wreszcie mogę powiedzieć,że znowu jeździ--miałem poważną awarię

po wymianie jednej przepustnicy niewiele sie zmieniło na lepsze--za to spaliła się cewka na 2 cylindrze,a że mam KASETĘ ZAPŁONOWĄ ,która jest nienaprawialna-to i ja trzeba było wymienić!!

z kasety poszło spięcie-spaliło się ECU,wywaliło mi tez nową przepustnicę,uszkodził się MAP SENSOR a i wyszło,że czujniki doładowania jest uszkodzony i przekłamywał ---nie muszę mówic ,że klękłem nieco finansowo

dodatkowo zmieniłem kompletny wydech na wersję bulgoczącą[bo jest i cicha] z AERO,z ładną owalną końcóweczką w chromie--oczywiści CAT OUT był
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-09-13, 08:50

W ECU mogą paść jedynie końcówki mocy od sterowania przepustnicą, no chyba że gazownik gdzieś zwrcie w instalacji zrobi....
Troszkę pecha masz z tym samochodem - on nie jest jakiś po powodziowy :P ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-09-13, 20:13

tak jest zapewne-śmierdzi szlamem i jest wszędzie osad z błota... :->
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-09-15, 20:54

czekam na strojenie koncowe i zapisuje sie na jazde :D ciekawe czy jezdzi tak jak wyglada :mrgreen:
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-09-16, 07:12

roki sam zobaczysz jak jeździ już niebawem
:mrgreen:

mała kosmetyka jeszcze została--wczoraj pan na przeglądzie był zaskoczony w jak dobrym stanie jest ten saabik :)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-09-23, 15:33

Czy juz po tej kosmetyce???? :D
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-09-23, 16:16

Hej Lukas z Baryłą musisz się ustawić on ma z wyglądu i koloru takiego samego Saaba jak twój :P
Tylko turbo tańsze z zodelu 9-3 oraz czerwone wtryski :P

Ps. jak maszyna się zachowuje po wymienia świec i wymianie uszczelki od odmy ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2011-09-23, 19:33

no wróciło ,to do życia :lol: ,nie przerywa,pięknie ciągnie z dołu aż po odcinkę

aż dziw bierze ,że miałem POPĘKANĄ PORCELANE NA WSZYSTKICH 4 ŚWIECZKACH,a przecież mienialiśmy je ze 20 tyś km temu...
jedna miała az wytopioną dziurę,,, :razz:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2011-09-26, 16:52

czyzby wkoncu auto bylo juz wpelni sprawne????? Korekta programu juz byla???? Dzis widzialem blizniacze 9-5 wypolerowane na lustro i z czarnymi 17calowymi 5 ramiennymi felgami no miodzio cos w stylu M5 - limuzyny z pazurem :->
:D
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Marki Aut”