
Coobcia Saab 900 NG 2.0 Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dokładnie tym bardziej że się w nocy bez świateł jedzie 
			
									
									
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wczoraj odbyła się pierwsza jazda z podniesionym do 2,6bara ciśnieniu doładowania, efekt to 100-190km/h w czasie ciut poniżej 6 sek i to w trzy osoby i na wysokim zawieszeniu z wywalonymi silentblokami 
http://www.youtube.com/watch?v=M83103lx ... r_embedded
Teraz trzeba ogarnąć zawias bo trochę nim miota jak szatan
I liczę na sprint 100-200 w czasie poniżej 7 sek, dla porównania GT-R robi to w czasie 9,2 sek
			
									
									
http://www.youtube.com/watch?v=M83103lx ... r_embedded
Teraz trzeba ogarnąć zawias bo trochę nim miota jak szatan

I liczę na sprint 100-200 w czasie poniżej 7 sek, dla porównania GT-R robi to w czasie 9,2 sek

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ładnie ładnieCoobcio pisze:Wczoraj odbyła się pierwsza jazda z podniesionym do 2,6bara ciśnieniu doładowania, efekt to 100-190km/h w czasie ciut poniżej 6 sek i to w trzy osoby i na wysokim zawieszeniu z wywalonymi silentblokami
http://www.youtube.com/watch?v=M83103lx ... r_embedded
Teraz trzeba ogarnąć zawias bo trochę nim miota jak szatan
I liczę na sprint 100-200 w czasie poniżej 7 sek, dla porównania GT-R robi to w czasie 9,2 sek
 Jeszcze trochę i do Veyrona będziesz mógł robić podejście
 Jeszcze trochę i do Veyrona będziesz mógł robić podejście 
Czyli mówisz, że jest CIOS?

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
						
Niesamowite.
Przy takim doładowaniu jaką mocą dysponuje ?
Koniecznie rób tą zawiechę bo połowa mocy i momentu ucieka
			
									
									Przy takim doładowaniu jaką mocą dysponuje ?
Koniecznie rób tą zawiechę bo połowa mocy i momentu ucieka

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Ciosu nie ma  No może taki nagle wejscie na boost tzn przy 4 tys mamy 0.5 bara a potem jak zaczyna rosnac to jest 1.0 1.3 1.7 2.0 2.3 2.5
 No może taki nagle wejscie na boost tzn przy 4 tys mamy 0.5 bara a potem jak zaczyna rosnac to jest 1.0 1.3 1.7 2.0 2.3 2.5  Wiec jest walka z utrzymaniem, niedługo wleci zawias tzn wachacza na polieuretanach plus sprezyny obniżające mts. Szperę z czasem sie ogarnie. na tym 2.6 bara raczje jest ponad 500 ;P pi razy drzwi wychodzi 14 sekund od 0-200
 Wiec jest walka z utrzymaniem, niedługo wleci zawias tzn wachacza na polieuretanach plus sprezyny obniżające mts. Szperę z czasem sie ogarnie. na tym 2.6 bara raczje jest ponad 500 ;P pi razy drzwi wychodzi 14 sekund od 0-200  Jeszcze jest wiele rzeczy do zrobienia ale panowie zobaczcie ze ten projekt trwa rok
 Jeszcze jest wiele rzeczy do zrobienia ale panowie zobaczcie ze ten projekt trwa rok  Rok od przejscia z seryjnych 185 do ponad 500
 Rok od przejscia z seryjnych 185 do ponad 500  takie projekty trwaja latami
 takie projekty trwaja latami  
 
Znalazłem odpowiedni wskaźnik boostu na którym skali nie zabraknie ;P

			
									
									
						 No może taki nagle wejscie na boost tzn przy 4 tys mamy 0.5 bara a potem jak zaczyna rosnac to jest 1.0 1.3 1.7 2.0 2.3 2.5
 No może taki nagle wejscie na boost tzn przy 4 tys mamy 0.5 bara a potem jak zaczyna rosnac to jest 1.0 1.3 1.7 2.0 2.3 2.5  Wiec jest walka z utrzymaniem, niedługo wleci zawias tzn wachacza na polieuretanach plus sprezyny obniżające mts. Szperę z czasem sie ogarnie. na tym 2.6 bara raczje jest ponad 500 ;P pi razy drzwi wychodzi 14 sekund od 0-200
 Wiec jest walka z utrzymaniem, niedługo wleci zawias tzn wachacza na polieuretanach plus sprezyny obniżające mts. Szperę z czasem sie ogarnie. na tym 2.6 bara raczje jest ponad 500 ;P pi razy drzwi wychodzi 14 sekund od 0-200  Jeszcze jest wiele rzeczy do zrobienia ale panowie zobaczcie ze ten projekt trwa rok
 Jeszcze jest wiele rzeczy do zrobienia ale panowie zobaczcie ze ten projekt trwa rok  Rok od przejscia z seryjnych 185 do ponad 500
 Rok od przejscia z seryjnych 185 do ponad 500  takie projekty trwaja latami
 takie projekty trwaja latami  
 Znalazłem odpowiedni wskaźnik boostu na którym skali nie zabraknie ;P



 
 








