Coobcia Saab 900 NG 2.0 Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No to Kuba W trasę do płocka i z powrotem akurat dotrzesz auto a później na hamownie 
			
									
									
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Hmm co z projektem dzieje się coś ?
			
									
									Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Nie bedzie, mamy dużo rzeczy do ogarnięcia jeszcze, trzeba poliuretany wrzucić. 
Powiem tak że 3,4 bieg urywa łeb ale zawsze pozostaje ten niedosyt że mogło by być lepiej 
 
http://www.youtube.com/watch?v=DstbqKHfE5o
			
													Powiem tak że 3,4 bieg urywa łeb ale zawsze pozostaje ten niedosyt że mogło by być lepiej
 
 http://www.youtube.com/watch?v=DstbqKHfE5o
					Ostatnio zmieniony 2011-04-17, 12:32 przez Limon, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									
						- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
do 4 w nocy grzebalismy ale zbyt wiele do roboty jeszcze zostało przed nami, przede wszystim uboga mieszanka powyżej 6500obr.min kiedy to tak narpawdę auto zaczyna iść...
kolejne rzeczy to poduszki silnika oraz silentbloki w przednim zawieszeniu w opłakanym stanie...
W wolnym czasie się to ogarnie auto wystroi na hamowni i można brać się za robienie czasów
			
									
									kolejne rzeczy to poduszki silnika oraz silentbloki w przednim zawieszeniu w opłakanym stanie...
W wolnym czasie się to ogarnie auto wystroi na hamowni i można brać się za robienie czasów

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
NO wykresik mam najnowszy auto nie do końca sprawne - problemy z paliwem ale mimo to wygnerowało trochę ponad 400kunia 
 
 
Ogarnę paliwko to atak na 500
			
									
									
 
 Ogarnę paliwko to atak na 500

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajnie  Zacnie już auto musi jechać
 Zacnie już auto musi jechać 
Ciekawie te wykresy idą prawie łeb w łeb
			
									
									 Zacnie już auto musi jechać
 Zacnie już auto musi jechać 
Ciekawie te wykresy idą prawie łeb w łeb

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Obeszło się bez malowania na różowo 
Wywaliłem jakieś śmieciory z koszyczka pompy paliwa, tzn, jakieś takie przewody:

Zastąpiłem fragmetem prostej gumowej rurki:

I wyrżnąłem dziurę w koszyczku od pompy coby mogła dobrze ssać:

Efekt tego jest taki że na 10letnim filtrze paliwa AFR zrobiło się takie jak trzeba do ok 7300 jest w granicach 11,8 i sama końcuweczka ubożeje do 12,4...

Po nałożeniu na stary wykres to wychodzi na to że przy 7000obr.min doszło prawie 100KM:

Auto idzie płynnie do końca bez poszarpywania i już kolektor nocą tak nie świeci
Ps. Jeszcze takie porównanie zrobiłem tzn. poprzedni stage na Garrettcie T3/T4 Vs. Holset HX40:

Jest już fajnie ale nie kryję rozczarowania że mocy maks nic nie doszło, a miało być tak pięknie...
Tak przeanalizowałem to i trzeba męsko dowalić zapłonu na górze coby coś się ruszyło z to mocą
			
									
									
Wywaliłem jakieś śmieciory z koszyczka pompy paliwa, tzn, jakieś takie przewody:

Zastąpiłem fragmetem prostej gumowej rurki:

I wyrżnąłem dziurę w koszyczku od pompy coby mogła dobrze ssać:

Efekt tego jest taki że na 10letnim filtrze paliwa AFR zrobiło się takie jak trzeba do ok 7300 jest w granicach 11,8 i sama końcuweczka ubożeje do 12,4...

Po nałożeniu na stary wykres to wychodzi na to że przy 7000obr.min doszło prawie 100KM:

Auto idzie płynnie do końca bez poszarpywania i już kolektor nocą tak nie świeci

Ps. Jeszcze takie porównanie zrobiłem tzn. poprzedni stage na Garrettcie T3/T4 Vs. Holset HX40:

Jest już fajnie ale nie kryję rozczarowania że mocy maks nic nie doszło, a miało być tak pięknie...
Tak przeanalizowałem to i trzeba męsko dowalić zapłonu na górze coby coś się ruszyło z to mocą

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No w końcu coś się tu dzieje  bo już myślałem że koniec projektu
 bo już myślałem że koniec projektu 
			
									
									 bo już myślałem że koniec projektu
 bo już myślałem że koniec projektu 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dopiero początek, Limon spisał się na medal taki totalny spontan: wymiana oleju, dokręcenei poduszek silnikowych - jedna była nie skręcona, ogarnięcie wycieku spod ścieku z turbiny i Zielony z powrotem wśród żywych 
A po weekendzie trzeba ogarnąć 4barowy map sensor, nowy filtr paliwa i pewno się okaże że także trzeba będzie dorzucić zewnętrzną pompę paliwa coby wykarmić potworka.
Ale wrażenia po odpaleniu po dłuższej przerwie bez cenne, aż się ziemia pod garażem zatrzęsła
			
									
									
A po weekendzie trzeba ogarnąć 4barowy map sensor, nowy filtr paliwa i pewno się okaże że także trzeba będzie dorzucić zewnętrzną pompę paliwa coby wykarmić potworka.
Ale wrażenia po odpaleniu po dłuższej przerwie bez cenne, aż się ziemia pod garażem zatrzęsła

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No spodziewam się że się zatrzęsła pod 500 końmi  
  
  Nie było wyjścia
 Nie było wyjścia 
			
									
									 
  
  Nie było wyjścia
 Nie było wyjścia 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
						http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

No to mamy wreszcie Coobciowe coś w tym stylu:    
    
    
    
 
Silnik:12-cylindrowy, wysokoprężny, czterosuwowy, widlasty model W-2 o mocy 500 KM (370 kW}

Nic dziwnego, że gleba zadrżała
			
									
									 
    
    
    
 Silnik:12-cylindrowy, wysokoprężny, czterosuwowy, widlasty model W-2 o mocy 500 KM (370 kW}

Nic dziwnego, że gleba zadrżała

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
						Pochwal się Coobcio co dzisiaj wymodziłeś bo coś tam czytałem, że jakieś zmiany zaszły 
			
									
									
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chciałbym podziękować Limonowi za bezinteresowną pomoc a także właścicielowi Hamowni Red Race - Jackowi, który udostępnił mi ją na blisko półtorej godziny w bardzo dogodnym rozliczeniu smile
Wreszcie mój apetyt na moc został przezwyciężony a mocy wyszło więcej jak w ruskim czołgu
Jest Grubo, bardzo Grubo na drodze boję się nim Cisnąć, puki nie ogarnę zawiasu i hebli, wgniata w fotel tak że trzeba go pionowo ustawiać by mieć jako taką kontrolę nad autem...
Co do tego Co dzisiaj zostało przeprowadzone jeśli chodzi o moc od ostatniego pomiaru to:
- map sensor 4ro barowy - bardzo ale to bardzo długo oczekiwany dobre 7 miesięcy
- wymiana filtra paliwa
- wymiana oleju i filtra oleju
- wymiana świec zapłonowych BCPR8ES - przerwa seryjna
Po dość długiej serii strojenia przy doładowaniu realnym w granicach 2,1bara (odczyt z 4ro barowego nie skalibrowanego map sensora to 2,30-2,31bara) wyszło 556KM i 589Nm:

			
									
									Wreszcie mój apetyt na moc został przezwyciężony a mocy wyszło więcej jak w ruskim czołgu

Jest Grubo, bardzo Grubo na drodze boję się nim Cisnąć, puki nie ogarnę zawiasu i hebli, wgniata w fotel tak że trzeba go pionowo ustawiać by mieć jako taką kontrolę nad autem...
Co do tego Co dzisiaj zostało przeprowadzone jeśli chodzi o moc od ostatniego pomiaru to:
- map sensor 4ro barowy - bardzo ale to bardzo długo oczekiwany dobre 7 miesięcy
- wymiana filtra paliwa
- wymiana oleju i filtra oleju
- wymiana świec zapłonowych BCPR8ES - przerwa seryjna
Po dość długiej serii strojenia przy doładowaniu realnym w granicach 2,1bara (odczyt z 4ro barowego nie skalibrowanego map sensora to 2,30-2,31bara) wyszło 556KM i 589Nm:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
						OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
O żesz w mordę O.o 
Teraz przed każdym wyprzedzaniem, trzeba się upewnić czy napewno masz kilometr pustej drogi przed sobą..

Jeszcze raz gratulację za osiągnięczie celu 500KM+
			
									
									Teraz przed każdym wyprzedzaniem, trzeba się upewnić czy napewno masz kilometr pustej drogi przed sobą..

Chciałbym miec okzaję przekonać się o tym w fotelu pasażeraCoobcio pisze:wgniata w fotel tak że trzeba go pionowo ustawiać by mieć jako taką kontrolę nad autem...

Jeszcze raz gratulację za osiągnięczie celu 500KM+

Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
						


 
    ?
? 
 Mówi się trudno juz czeka na półce, przygotowany komplet korb
  Mówi się trudno juz czeka na półce, przygotowany komplet korb  
 ale najleprze projekty rodza sie w bólach.Powodzonka i nie traccie zapału i motywacji
  ale najleprze projekty rodza sie w bólach.Powodzonka i nie traccie zapału i motywacji 











 Niedlugo atakujemy 500
 Niedlugo atakujemy 500  

 .
 .