Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

cały SR20VE/sama głowica VVL

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2011-03-30, 22:40

a jakie są koszta łączne montażu takiej głowicy do SR20De i ile sama głowica kosztuje??
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-04-10, 23:12

Koszt głowicy 2800zł... A cały silnik można mieć za 3200zł więc nie ma sensu się bawić w wymianę samej głowicy...

Hehe cieszę się że Artykuł się spodobał :)
Jaja były żeby do namiotu bezcieniowego upchnąć głowicę z mojego ex. Bandita i jakąś tam z VVL-a :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-04-12, 22:30

Potwierdzam, "trochę" więcej mnie to wyszło niż 3600 za gotowy silnik ale dostałem kilka giftów do głowicy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-04-13, 17:30

2800 to nie dużo jak za takie cudo.
jakie koszty dodatkowo ?
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Wolfshade » 2011-04-13, 21:40

hej:)

coś czuję, że zachorowałem na takie sr20ve ;) podłączam się do BaSsGrU, ile to wszystko wyniesie ?


pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-04-13, 22:58

BaSsGrU nie opłaca się wsadzić samej głowicy, tak jak pisał o tym Coobcio wyżej. Nawet na Allegro sa silniki SR20VE za 3200 i 3600 zł, sądze że do twego dobre strojenie wydajniejsza pompa paliwa oraz reg. ciś. paliwa i może być to na pierwszy setap koniec.

potem można modzić dalej.

łączny koszt sądze ze w 4800 zł się zmieścisz .. zależy jeszcze gdzie to będzie robione.

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-04-14, 16:00

sądzisz czy wiesz ?
Ryba pisze:łączny koszt sądze ze w 4800 zł się zmieścisz .. zależy jeszcze gdzie to będzie robione
Chcę konkretnie co ile i dla czego.
Po cholere kupowac cały silnik skoro reszta gratów nie potrzebna ?
Chyba że są jakies klamoty które można wykorzystac w przyszłości ?
Dark Shadow

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2011-04-15, 09:42

Koszty to:
Silnik,
Montaż silnika + płyny eksploatacyjne,
Dodatkowy komputer, żeby wystroić nowy silnik, np. załączyć fazę.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-04-15, 15:30

BaSsGrU pisze:sądzisz czy wiesz ?
Ryba pisze:łączny koszt sądze ze w 4800 zł się zmieścisz .. zależy jeszcze gdzie to będzie robione
Chcę konkretnie co ile i dla czego.
Po cholere kupowac cały silnik skoro reszta gratów nie potrzebna ?
Chyba że są jakies klamoty które można wykorzystac w przyszłości ?
Po cholere ? - to czysta matematyka :)
za powiedzmy 3500 masz cały silnik, a za 2800 tylko glowicę...
zmieniasz cały silnik taj jak go w fabryce złożyli - jest to rozwiązanie pewne.
Na dodatek zostajesz ze swoim silnikiem na sprzedaż - albo w całości albo na części i w ten sposób chociaż część Ci się zwróci.

A jeśli czytałeś artykuł , to wiesz , że trzeba przerobić to doprowadzenie oleju do solenoid, które sterują zmienną fazą,a wkładając cały silnik masz już gotowca - łatwiej , pewniej i tylko trochę drożej, a może wyjdzie to samo jak posprzedajesz częsci z starego motoru.
Pozdro
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-04-15, 18:25

Kosztuje to tyle co silnik, kilka przewodów gumowych do wody, kilka przewodów i elementów elektrycznych, ecumaster i płyny eksploatacyjne. Przy okazji dochodzą takie koszta jak nowe sprzęgło bo warto je wymienić przy okazji zdjęcia silnika. To tyle jeżeli robisz sam.
Jeżeli nie, to dolicz koszta przekładki, koszta wiedzy tego kto przekłada i potrafi uruchomić VE co by dobrze jeździło, koszt strojenia.
Jeżeli pompa zdrowa to nie potrzeba ładować wydajniejszej ani tym bardziej regulatora ciśnienia paliwa.
A jeżeli to VE ma być konkurencyjne do chociażby wszelkiej maści Hond to musisz jeszcze uskrobać na wydech z kolektorem, większą przepływkę i jakiś tam dolocik.

Ja robiłem samą głowicę bo nie było jeszcze czegoś takiego w PL, planowałem trochę doprężyć silnik, trafił się łeb z setem BC a gotowe VE kosztowały wtedy 1200$ + transport i wszelkie opłaty celne (vat, cło itd. czyli na gotowo dobrze ponad 5000zł).
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
SCOOTER
fanatyk nissana
Posty: 646
Rejestracja: 2011-02-09, 18:56
Lokalizacja: k\GRODZISKA MAZ.

Post autor: SCOOTER » 2011-04-15, 20:12

Ostatnio przeglądałem Allegro i znalazłem taki silnik.

[ Dodano: 2011-04-15, 21:28 ]
Tu wstawiłem link do tego silnika.

http://moto.allegro.pl/silnik-nissan-sr ... 35848.html

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2011-04-15, 21:27

Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2011-04-16, 19:14

Rysiu83 pisze:
Ten 2 to ten sam, tylko bez wiązki ( 3200 zł )
A tak poza tym to stoi chyba z rok czasu na allegro... Ciekawe dlaczego...
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2011-04-18, 12:58

to ja jeszcze dopytam z ciekawości co ze skrzynią biegów? do sr20ve podejdzie od zwykłych sr20de czy sr20deh?
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-04-18, 13:18

P&P

Sr20deUSE
wiem o czym pisze
Posty: 44
Rejestracja: 2011-04-30, 14:31
Lokalizacja: War-Maz Górki

Post autor: Sr20deUSE » 2011-05-06, 17:21

Mam pytanie odnośnie skutecznosci vvl Ogladałem an YT ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=GkOcr9jN ... re=related

To VVl 1.6 l z turbo-gt30 Ma moc 480Km To chyba jakiś FAKE film czy sie myle
Jak do setki ma tyle co mój bez turbo(jego 5,9s mój-6,4s) ... Poprawcie jesli cos pokreciłem w jego specyfikacji auta.

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Jarzyn » 2011-05-06, 17:43

Ty niby z SR20DE masz 0-100 6,4s ? :D
Mierzone stoperem, czy zegarem słonecznym? :D

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-05-06, 18:11

W myślach liczone
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-06, 18:16

Mój czarny słonecznie SR20VE niby 230KM a miał 5,4 do paki....

Ośka kieruje się innymi zasadami nie chodzi o to żę masz 1000KM to robisz 2 sek do setki a prawdopodobnie pojedziesz znacznie godzej jak 200konny wolnossak.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2011-05-07, 13:46

W FWD czas do paki zależy od opon/nawierzchni
W FWD turbo dochodzi bicie kolejnych biegów (zmuły, lagi, antylagi, wysprzęglanie, czas manewru drążkiem)
Czysta technika ruszania zmienia się ze względu na inne przebiegi momentu/mocy w N/A i T
Moj turbo Sunny na wtryskach 370 robił 5,7 do paki na G-techu a max moc była podobna do Coobcia GTi-r look'a

Abstrahując popatrz na czasy na 1/4 mili na Moscow Unlim i wtedy się zdziwisz :-o
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-07-05, 18:07

A kupujac ten silnik http://allegro.pl/silnik-nissan-sr20ve- ... 78026.html jest potrzebne wystrojenie jakims ecumajstrem czy juz bedzie dzialal?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-05, 19:14

DiLGT trzeba ecumastra do sterowania zmienną fazą

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-07-05, 19:27

SMT 6 też wystarcza.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2011-07-05, 21:44

no ale na aukcji pisza ze jest wiazka i ecu, to nie starczy?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-07-05, 23:35

Lepiej kupować bez wiazki i ecu które i tak sie nię do niczego nie przydaje :) Jeśli masz już silnik z rodziny sr20 teraz na pokładzie to bedzie Ci potrzebna jakaś swinka coby ogarnąć zmienne fazy :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-07-06, 07:21

no ale na aukcji pisza ze jest wiazka i ecu, to nie starczy?
A masz pewnosc ze sie zgraja z twoim NATSem? Lepiej seryjny komp plus ECUm

Awatar użytkownika
Tony
fanatyk nissana
Posty: 297
Rejestracja: 2010-02-21, 11:46
Lokalizacja: Puławy/W-wa

Post autor: Tony » 2012-04-02, 08:41

A jak ma się sprawa z dostępnością silników VE?
Na allegro wiszą chyba 2 , lepiej kupić w Polsce czy watro szukać jakiegoś poza granicami?
Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2012-04-02, 08:43

Tony212 pisze:Na allegro wiszą chyba 2 , lepiej kupić w Polsce czy watro szukać jakiegoś poza granicami?
Jak te z Krakowa, to już kolejny kupiony od nich został zamontowany kilka dni temu i jeździ. Trzeba tylko pojechać z kimś kumatym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”