Post
autor: xtomek » 2011-07-11, 23:03
Ale się Pan PMW panoszy u Coobcia na dzień dobry

Witamy serdecznie jednego z nawróconych synów marnotrawnych
S14A to zacna bryka, ale ma niezłą konkurencję w klubie. Może byś autko opisał i pokazał na zdjątkach?
Pozdrawiam
tomek
[ Dodano: 2011-07-12, 00:27 ]
Suchar pisze:Dobry wieczór!
Witam z miejscowości Warszawa. Wróciłem do marki Nissan. Upalam sunny 1.4 L(uxury)P(restige)G(lorious) "mega męskiego pochłaniacza kilometrów po taniości" jako "every day ride car". Przedtem upalałem S13 SR20DET. Najlepszy rezultat to 12.87 ET na którymś Motokopytku w Starachowicach i cała masa zlanych wozów na ulicy. I to tyle.
Pozdrawiam ordynusów z garażu koło śmietnika z praskich klimatów

Chyba trafiony, zatopiony

Suchar będzie wiedział, kto go wita

Mam jeszcze zdjątka, jak był uturbiany solidnie. Zamieszczę poglądowo, jak się były właściciel zgodzi.
Nawet nim jeździłem. Prawdziwy szatan z tej zółtej S-13-ki

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357