[N14] komputer i wałki
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
[N14] komputer i wałki
witam. jestem w trakcie tuningu swojego sunnego zmienilem juz kolektor ssacy i mam pytanie, czy ma ktos moze na sprzedasz wałki rozrządu z 1.6 na gaźniku GA16DS? a propo chodzi mi takze o komputer. Czy da rade go przestroić, moze wymiana z innego modelu? jakie jest oznaczenie komputera leprzego np. ktory mozna przestroić.
no i jak tam, modyfikacje sunny 1.6 co oprocz kolektora zrobiles?? zalozyles te walki od gaznikowca?? jakie jest porownanie z seria?? a ruszales cos glowicE?? porting, planowanie etc. jak poszly modyfikacje?? czy sa zauwazalne?? wlasnie mam pytanie czy jak wymienia sie walki nop z gaznikowca cxzyli te mocniejsze to trzeba za tym zmieniac kompa bodz go jakos pzestrajac??hmmm??boncki pisze:a i jeszcze jedno po zmianie kolektora obroty mam minimum 1000. to przez silnik krokowy czy ja cos zle zrobilem?
Odgrzeje kotleta
Szukam pewnych(wiarygodnych) informacji czy ECU w GA14 i GA16 jest takie samo chodzi o czas otwarcia wtrysków?
Mam ecu od 1.4 auto pali na dotyk ale jest strasznie przelane przepływka ok, TPS ustawiony wg. serwisówki, obroty na 800 rpm ale falują przez to że silnik dostaje za dużo paliwa(czarny dym z wydechu, katalizator tak rozgrzany, że reki na tunelu nie można przytrzymać przy drążku zmiany biegów)
Autodiagnostyka pokazuje 55 czyli wszystko ok, odłączyłem dla próby czujnik temperatury cieczy to pokazało kod 13 i wentylator sie włączył.(drugi czujnik co idzie na zegary jest uwalony bo nie pokazuje mi temperatury, ma o na to jakiś wpływ?)
Przy gwałtownym dodaniu gazu dostanie zamuła i wtedy sie wkreca na obroty.
jak delikatnie wciskam to wchodzi równo na obroty.
dzieje sie tak i na zimnym i rozgrzanym silniku, wentylator działa
Jakieś sugestie, ktoś ma jakąś wizje, piszcie.
PS.szukać ECU z 1.6 ale bez immobilisera (z tym diabelstwem już walczyłem) gdzie taki dorwę
obecny ma napis AT MEC-N006 74C01
te co znalazłem mają oznaczenia YL MEC-N011 73C02
i zielone przekaźniki przy nich
Szukam pewnych(wiarygodnych) informacji czy ECU w GA14 i GA16 jest takie samo chodzi o czas otwarcia wtrysków?
Mam ecu od 1.4 auto pali na dotyk ale jest strasznie przelane przepływka ok, TPS ustawiony wg. serwisówki, obroty na 800 rpm ale falują przez to że silnik dostaje za dużo paliwa(czarny dym z wydechu, katalizator tak rozgrzany, że reki na tunelu nie można przytrzymać przy drążku zmiany biegów)
Autodiagnostyka pokazuje 55 czyli wszystko ok, odłączyłem dla próby czujnik temperatury cieczy to pokazało kod 13 i wentylator sie włączył.(drugi czujnik co idzie na zegary jest uwalony bo nie pokazuje mi temperatury, ma o na to jakiś wpływ?)
Przy gwałtownym dodaniu gazu dostanie zamuła i wtedy sie wkreca na obroty.
jak delikatnie wciskam to wchodzi równo na obroty.
dzieje sie tak i na zimnym i rozgrzanym silniku, wentylator działa
Jakieś sugestie, ktoś ma jakąś wizje, piszcie.
PS.szukać ECU z 1.6 ale bez immobilisera (z tym diabelstwem już walczyłem) gdzie taki dorwę
obecny ma napis AT MEC-N006 74C01
te co znalazłem mają oznaczenia YL MEC-N011 73C02
i zielone przekaźniki przy nich