
A więc tak zaczęło się od zakupu Micry od znajomego która wyglądała tak:



W tamtej chwili Bierdonka posiadała już sprężynki -35 oraz coś okropnego jak pomalowane kierunki na czarno. W trakcie dnia włączony kierunek był niewidoczny tak więc 2 godziny z benzynką i szmatami i lampy powróciły do stanu fabrycznego. Z głupot po poprzednim właścicielu pozostało mi jeszcze niebieskie elementy wnętrza a dokładniej nawiewy i pokrętła.
Z racji zimowej pory w auktu raczej nic nie było robione poza podstawą po zakupie: wymiana olejów, części zawieszenia swożnie itp oraz jednego przegubu.
Niestety na parkingu niemiły pan z nieodśnieżonego Audi cofając za pomocą haku przeprowadził Tuning na moim zderzaku i dorobił mi dodatkowy wlot powietrza:

Po 2 tygodniach PZU wypłaciło mi kase co pozwoliło mi zakupić przedni zderzak od Super Ski przy okazji kupiłem tylną klapę która to pod tablicą rejestracyjną całkowicie wygniła, przy okazji doszły kołpaki od Almery oraz bordowy grill został przemalowany na czarny mat całość po złożeniu wyglądała tak:



Gdy tylko zrobiło się cieplej zabrałem się za dolot pierwsza wersja wyglądała tak:

Później został zmieniony przy okazji w aucie zawitał pełen przelot 2 calowy zakończony jedynie końcowym przelotowym WM Sport. Do tego udało się samemu wystrugać przednią rozpórkę a wszystko to wygląda tak:


Na dzień dzisiejszy Bierdonka jest troszeczkę oklejona na zdjęciu widać kółka 17 na których micra dała radę normalnie się poruszać:




Silnik
- CG13DE z przyspieszonym zapłonem
- CAI Domowej roboty ze stożkiem

- Wydech od kolektora do końca 2 cale zakończony WM Sport
Zawieszenie
- Przednia górna rozpórka domowej roboty
- Tylna górna rozpórka
- przedni zawias amorki KoniSport z regulacją tłumienia + sprężyny Vogtlanda
- tylny zawias amorki Koni Sport + sprężyny Eibacha
Hamulce
- Tarcze przód tył (tylne nacinane)
- w najbliższym czasie przednia nacinane również zawitają do auta
Buda
- przedni zderzak z wersji Super S
- tylna klapa z dwoma spoJlerami ( co by przy 200 na godzinę nie odlecieć:P )
- reklama zaprzyjaźnionej firmy dofinansowującej studenta

Wnętrze
- Kubełki z Swifta GTI
- 3 punktowe pasy
- brak tylej kanapy i całej reszty

Koła
- Oz Racing białe 14 cali
- Stalówki z Renault 14 cali ET35 5,5J
- Oponki Yokohama A539 195/45
- Oponki do codziennej jazdy Pirelli P5000 w tym samym rozmiarze

Tutaj wykres z hamowni który podłamał mnie przez to jak jest pofalowany:

A tu mały filmik jak autko się zbiera czyli sprint 0-130
http://www.youtube.com/watch?v=yclifz7F4_c
W zasadzie auto służy mi do codziennej studenckiej jazdy dodatkowo do zarobku ( dostarczam nim pizze w weekendy ). W planach jest wyciśnięcie z tego autka 120koni z wollnossaka oraz start w całym cyklu Mistrzostw Strefy Wschodniej. W tym roku po raz pierwszy wystartowałem w KJSie i się zakochałem w tej zabawie.
Wszelkie postępy nad autkiem będę starał się tu opisywać i mam nadzieję, że w razie problemów pomożecie

Pozdrawiam
Jakub