[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
"Złośliwość rzeczy martwych"ramzes pisze:a ja pozwolę sobie wrzucić taką fotkę z wczoraj
[url=http://images45.fotosik.pl/941/a8c120b9b2e104bcm.jpg]Obrazek[/URL]
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Glowa do góry, będzie dobrze. Mialem to samo i przeżyłemNeptune pisze:Witam powrót do domu trwał 12 godzin. Uratował nas Ramzes swoją Bemką holując 250 km mojego szrota. Wku*wienie, zmęczenie, szkoda kasy i ogromny dół. Takie odczucie po Zlocie.
Zdążyłem zrobić dwa starty próbne przy czym za drugim razem strata mocy na wyższych obrotach i stuki. Dostałem do Coobcia ze 3 długości i czas 15.2. To sobie pojeździłem.
Początkowo 70 km próbowałem jeszcze jechać ale panewe obróciło i zaczął klepać jak szalony. poźniej jeszcze 6h czekania i 6h jazdy na odpalonym klekocie co by były hamulce i światła przez 250 km holu na 4 metrowej lince która w trasie się też poddała
na razie nissana mam dosyć im więcej serca i wkładu tym większe problemy robi. Póki co postoi sobie pod blokiem zanim nabiorę chęci i cza$ na jakieś grzebanie. A jak to zwykle bywa najgorsze myśli chodzą po głowie. Trzeba zapomnieć o sprawie, odpocząć, może za jakiś czas nabiorę chęć na wyprostowanie sytuacji.
To tyle w temacie jak na razie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To już tradycja... nie było zlotu żeby na zlocie w jakimś Nissanie nie oddała panewka puki co ofiary to 3 primery i jedno sunny GTi
PS. jak napisał xTomek głowa do góry, dół jakiś ma Lukasz trzeba by się z nim jakoś dogadać i wskrzesić primę
PS. jak napisał xTomek głowa do góry, dół jakiś ma Lukasz trzeba by się z nim jakoś dogadać i wskrzesić primę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
a chciałem zobaczyć jak taka Primera jedzie obok mnie. Mocowo bardzo podobnie wyszło. Szlak
Mam nadzieje że w tym temacie nie bedzie pytan jakiego silikonu termicznego używać - Czy tego za 8zł czy za 12zł ?
Teraz masz przynajmniej pewność że nikt Ci nie ukradnie samochodu - popatrz pozytywnie
Odczekaj i rób
Mam nadzieje że w tym temacie nie bedzie pytan jakiego silikonu termicznego używać - Czy tego za 8zł czy za 12zł ?
Teraz masz przynajmniej pewność że nikt Ci nie ukradnie samochodu - popatrz pozytywnie
Odczekaj i rób
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
niestety taka rzeczywistosc turbionych wozow, trzeba sie liczyc na zwiekszone i nieoczekiwane wydatki. Ale glowa do gory, nie zniechecaj sie, ogarniesz silnik, zrob soft setup i na pewno polatasz bezawaryjnie dlugi czas.bombel pisze:Neptune nie przejmuj się. Ja już dawno powinienem swoja zezłomować, ale daje jej szansę.
3mam kciuki
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Neptune współczuję, ale ......
jesli mam być szczery to nie rozumiem czemu wszyscy się dziwią że silnik który ma naście lat i przebieg ponad 300kkm się poddał jak nagle dostał +100KM. Cieszyc się należy że się nie poddał na strojeniu i nie dostał orgazmu podczas hamowania. Wiem że sr20 są udaroodporne ale bez jaj. to tylko silnik który się zużywa. Rozumiał bym rozczarowanie gdyby był po pełnym remoncie lub gdyby Korba strzeliła ale w takiej sytuacji to chyba Neptun był świadom tego co ma pod maską. więc moim zdaniem nie czas się obrażać tylko podmienic dół lub wyremontować ten (co ja osobiście polecam - bo nie wiesz co kupisz) i latać dalej.
jesli mam być szczery to nie rozumiem czemu wszyscy się dziwią że silnik który ma naście lat i przebieg ponad 300kkm się poddał jak nagle dostał +100KM. Cieszyc się należy że się nie poddał na strojeniu i nie dostał orgazmu podczas hamowania. Wiem że sr20 są udaroodporne ale bez jaj. to tylko silnik który się zużywa. Rozumiał bym rozczarowanie gdyby był po pełnym remoncie lub gdyby Korba strzeliła ale w takiej sytuacji to chyba Neptun był świadom tego co ma pod maską. więc moim zdaniem nie czas się obrażać tylko podmienic dół lub wyremontować ten (co ja osobiście polecam - bo nie wiesz co kupisz) i latać dalej.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Nie no racja panowie... że >300-tysięczny silnik mógł nie podołać to każdy zdawał sobie sprawę. Szkoda tylko że skończyło się w taki sposób i narobiło się sporo problemów. Fakt ze robione mody na ostatnią chwilę i osobiście wolał bym żeby padło od razu.
Wydaje mi się że skończy się na remoncie, który doda trochę pewności w to czym się jeździ, bo teraz to była kwestia czasu. Niech trochę odpocznę i znajdę motywację to się rozbierze i zobaczy co tam z dołem jest. Wał, panewy i pierścienie to podstawa... na następny zlot może uda się zająć jakieś miejsce
Wydaje mi się że skończy się na remoncie, który doda trochę pewności w to czym się jeździ, bo teraz to była kwestia czasu. Niech trochę odpocznę i znajdę motywację to się rozbierze i zobaczy co tam z dołem jest. Wał, panewy i pierścienie to podstawa... na następny zlot może uda się zająć jakieś miejsce
Nissan Primera SR20DE+T
Najbardziej chyba boli, że stało się to na Zlocie
Idąc w czwartek na oficjalne przywitanie, rozmawialiśmy z Neptune o piątkowych ustawkach.
Miała być konfrontacja z moja maximą z zatrzymanego oraz z rolki.
Trzymam kciuki, aby Prima jak najszybciej wróciła na ulicę !
Idąc w czwartek na oficjalne przywitanie, rozmawialiśmy z Neptune o piątkowych ustawkach.
Miała być konfrontacja z moja maximą z zatrzymanego oraz z rolki.
Trzymam kciuki, aby Prima jak najszybciej wróciła na ulicę !
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Dzięki lukasz84 stałem się posiadaczem silniczka od Sunny GTI. Zwieziony pod wiatę garażową niezwłocznie z wielką pomocą Ryby ogarnęliśmy rozbiórkę dziada Skromny ale wystarczający zestaw narzędzi, pożyczony z innego garażu kilof i jakoś się udało wykonać pierwszą w życiu rozbiórkę, 3,5 h i po krzyku Stan wydaje się być ok. auto jeździło aż do samego końca tłoki w zasadzie bez nagaru, przepaleń, uszczela w porządku jeszcze by na pewno pożył no ale coż lepiej odświeżyć wszystko tym bardziej że to wsadzamy go do Turbowoza.
Planowo wrzucamy mój łep i tłoki od slx-a. Wał i panewki std bez większych przerysowań i rysek (w zasadzie znikome ślady użytkowania) trzeba teraz ogarnąć mierzenie i zdecydować o szlifie. Po tym będziemy działać dalej...
Jakieś fotki po demontażu
Ciąg dalszy nastąpi...
Planowo wrzucamy mój łep i tłoki od slx-a. Wał i panewki std bez większych przerysowań i rysek (w zasadzie znikome ślady użytkowania) trzeba teraz ogarnąć mierzenie i zdecydować o szlifie. Po tym będziemy działać dalej...
Jakieś fotki po demontażu
Ciąg dalszy nastąpi...
Nissan Primera SR20DE+T
przyznaje się bez bólu... byłem na kacu Koza coś o tym wie
Grzebanie bardzo przyjemne. Dziekuje że mogłem uczestniczyć w rozbiórce
Zbieramy kolejne doświadczenia
Przy pomocy rury od kilofa oraz jeszcze paru patentów nie mieliśmy problemu z odkręceniem zębatek od rozrządu oraz śruby mocującej koło pasowe.
Z narzędzi potrzebowaliśmy głównie 19, 14, 12, 10, 16 oraz 26
lukasz84 silnik w świetnym stanie ! silikon którym był uszczelniony silnik potężnie trzymał elementy miski olejowej. Musieliśmy brecha ją podważać
Grzebanie bardzo przyjemne. Dziekuje że mogłem uczestniczyć w rozbiórce
Zbieramy kolejne doświadczenia
Przy pomocy rury od kilofa oraz jeszcze paru patentów nie mieliśmy problemu z odkręceniem zębatek od rozrządu oraz śruby mocującej koło pasowe.
Z narzędzi potrzebowaliśmy głównie 19, 14, 12, 10, 16 oraz 26
lukasz84 silnik w świetnym stanie ! silikon którym był uszczelniony silnik potężnie trzymał elementy miski olejowej. Musieliśmy brecha ją podważać
Hmm chłopaki świetna robota
Aczkolwiek z tą rurą to mnie zaskoczyliście ja koło pasowe i zębatki od rozrządu odkręciłem zwykłą tryczka z silnika od Maxi J30 leżakującego rok czasu na zewnątrz
Aczkolwiek z tą rurą to mnie zaskoczyliście ja koło pasowe i zębatki od rozrządu odkręciłem zwykłą tryczka z silnika od Maxi J30 leżakującego rok czasu na zewnątrz
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Ryba, spoko każdy silnik jest inny A w moim wiem na pewno że go nikt nie ruszał bardzo dawno Ja tylko jestem pod wrażeniem jakości śrub nissana bo wcześniej jak miałem Uno (kupiłem w salonie) to po 2 latach wszystkie śruby się urywały zamiast odkręcać
[ Dodano: 2011-07-24, 00:10 ]
Sorry za OT
[ Dodano: 2011-07-24, 00:10 ]
Sorry za OT
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Hehe większy problem mieliście z miską czy półmisą odkręcić?? Bo z własnego doświadczenia wiem, że miska to pikuś przy tym elemencie co jest wyżej.... Może rozważ jakąś grubszą uszczelkę i zostaw te tłoki jak sugeruje Ci bombel??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
A nie czasem z sunny GTiR ? W Sunny GTi były identyczne tłoki co w P 10 GTbombel pisze:Sunny ma najmocniejsze tłoki z całej rodziny SR20, wiec bym zostawiłNeptune pisze:Planowo wrzucamy mój łep i tłoki od slx-a
Te co ma Neptune są wklęsłe stopnień sprężania 9,5:1 z tego co wiadomo bardzo dobry setup pod turbo
Gdyby zmienić tłoki na GTI zwiększy kompresja jednak przy zastosowaniu grubej uszczelki powiększymy komorę spalania co pójdzie na plus dla bezpieczeństwa
Trzeba przemyśleć sprawę
No myślę nad poskładaniem tego silnika z Sunnego bo faktycznie ciężko się do czegokolwiek przyczepić Tłoki w dobrym stanie bez nagaru praktycznie prócz chyba 2 garka leki nalot był. Uszczelkę jak u Bombla dorwać i składamy do kupy. Chciałbym pod koniec wakacji już docierać furkę
Potrzebne są info o wale, części plus tarcza spiekowa.
Co do ćwiartki to konie koniami ale niut był słaby. Z coobciem w dwie osoby robiliśmy średnie 14-tki. Myślę że z dobrym sprzęgłem, wydechem 2.5", ogarniętym kierownikiem i normalną krzywą na wykresie idzie 13-tkę ustrzelić Primerą.
Potrzebne są info o wale, części plus tarcza spiekowa.
Co do ćwiartki to konie koniami ale niut był słaby. Z coobciem w dwie osoby robiliśmy średnie 14-tki. Myślę że z dobrym sprzęgłem, wydechem 2.5", ogarniętym kierownikiem i normalną krzywą na wykresie idzie 13-tkę ustrzelić Primerą.
Nissan Primera SR20DE+T
dziś kolejne grzebanie przy aucie Z pomocą Ryby udało się wydobyć spod maski moją głowicę Oczywiście było troszkę problemów i puszczonych słów na wiatr ale jakoś dało radę. Warunki przydomowe rzekł bym chodnikowe koło bloku
Generalnie moja głowiczka jest spoko przy czym na tłoku widać ślady bicia o głowię także już wiem skąd te stuki podczas powrotu do domu ze Zlotu
Teraz trzeba podjąć decyzję którą głowę i kolektor wkładamy czy z P10 czy z Sunnego GTI i trzeba ogarnąć fruty
Byliśmy z wałem korbowym w dwóch miejscach i wymiary te same... na korbach 47.93 główne 54.95 bez jaj... generalnie facet mówi ze nominał ale to trzeba zweryfikować i zdecydować o panewkach.
Generalnie moja głowiczka jest spoko przy czym na tłoku widać ślady bicia o głowię także już wiem skąd te stuki podczas powrotu do domu ze Zlotu
Teraz trzeba podjąć decyzję którą głowę i kolektor wkładamy czy z P10 czy z Sunnego GTI i trzeba ogarnąć fruty
Byliśmy z wałem korbowym w dwóch miejscach i wymiary te same... na korbach 47.93 główne 54.95 bez jaj... generalnie facet mówi ze nominał ale to trzeba zweryfikować i zdecydować o panewkach.
Nissan Primera SR20DE+T