Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-06-08, 21:40

Performance over styling ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-08, 22:05

Neptun Ty zawsze bujasz w obłokach :P

Rury zamówione, końcówkę tłumika zleciłem TomyDDC :D środkowy zamówiony a złączy to w całość MaGiC MACGAYVER :)

kamil12
fanatyk nissana
Posty: 778
Rejestracja: 2010-02-11, 21:40
Lokalizacja: łódź

Post autor: kamil12 » 2011-06-09, 20:12

Ryba ty jak zawsze w dobrym kierunku zmierzasz...Wszystko na tip top i tak ma być pozdro...

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-12, 22:32

Aku siedzi już w bagażniku :)

Są małe problemy. Otóż gdzieś mam jakiś chyba spięcie... :-/ Objawiło się to aż nad to gorącą linką od sprzęgła, wariującym wskaźnikiem ciśnienia paliwa oraz rozładowanym aku.

Jednak jak poruszałem kablami linka już się nie nagrzewała... pojeździłem chwilę było wszystko ok.. jednak problem z wariującym wskaźnikiem ciśnienia paliwa został... przy 2 tys obrotów na IV biegu ma 7 barów. :-o

To nie możliwe !

Jutro przeczyszczę wszystko sprawdzę jeszcze raz ... CO MOŻE BYĆ JESZCZE PRZYCZYNĄ ?? ??

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2011-06-13, 00:48

Ryba pisze:ciśnienia paliwa
Ryba pisze:wskaźnikiem ciśnienia paliwa
ciśnienia oleju a nie paliwa.

p.s. kontroluj cały czas czy się nic złego nie dzieje, szkoda narobić zwarcia
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-13, 07:55

O kurcze ... faktycznie :P heh.. musiałem być już zmęczony..

Dziś zobaczę i sprawdzę jeszcze raz wszystko ...

Mam nadzieję że odpalę samochód. :P

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-06-13, 08:22

Ryba, a co z tym ładowaniem ? jest dobry "woltaż" ? czy to samo co wczoraj?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-13, 08:48

jeszcze nie lukałem... wczoraj nic się już nie działo oprócz złych wskazań wskaźnika ciśnieia oleju. Dziś sprawdzę co i jak... choć mówię to musi być jakaś pierdoła..

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2011-06-13, 12:26

pewnie tak jak mówisz, pierdoła :-P sprawdź dokładnie czy jakieś stere przewody się nie poprzecierały
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-13, 20:24

znalazłem ..... przypadkiem ale znalazłem.. winą jest instalacja od komputera LPG... Jutro to rozbiorę przeczyszczę i złoże na nowo :P

Awatar użytkownika
Koza
fanatyk nissana
Posty: 294
Rejestracja: 2010-06-06, 19:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Koza » 2011-06-15, 22:30

i jak? wszystko działa?

ainkaa

Post autor: ainkaa » 2011-06-15, 22:54

To napisał w hydzie:
Ryba pisze:ta.... wszystko jasne :D rozwiązałem zagadkę ... :P na silniku nie ma masy. Musze jednak poprowadzić bezpośrednio kabel od minusa na aku do silnika :)
Dzięki temu czujnik nie będzie złych pomiarów wskazywał :)
rozumiem, że raczej "usterka" została zlokalizowana i już jej nie ma :)

Awatar użytkownika
Koza
fanatyk nissana
Posty: 294
Rejestracja: 2010-06-06, 19:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Koza » 2011-06-15, 23:03

ainkaa pisze:"usterka" została zlokalizowana i już jej nie ma :)
właśnie też jestem ciekaw ;)

ainkaa

Post autor: ainkaa » 2011-06-15, 23:12

ja trzymam kciuki :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-21, 19:18

Dziś zamontowana została pompa WALBRO GSS 342. Podziękowania dla Neptuna :)

Obrazek

Jutro wleci na stałe wskaźnik ciśnienia paliwa. Mam nadzieję że ogarnę jutro aby na listwie było stałe ciśnienie ponad 4 bary.

Mam prośbę niech mi ktoś zdradzi na PW lub tu w temacie jak pozbyć się lub obejść fabr. regulator ciśnienia paliwa ?? :-(

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-21, 22:19

Po prostu się go wyjmuje i zaślepia taka blaszką z krućcem na który normalnie przewód zaciskasz cybantem ;)

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-06-21, 22:28

wow, a ponad 4 bary cisnienia paliwa to nie za duzo troche? chyba, ze celujesz w 270KM :)

Pozdro

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2011-06-22, 00:50

Widocznie to ciąg dalszy przygotowań do założenia kompresora o ile się nie mylę.

Awatar użytkownika
sunniak1.6sr
fanatyk nissana
Posty: 820
Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
Lokalizacja: Miasto Łódź

Post autor: sunniak1.6sr » 2011-06-22, 05:01

ammaimon pisze:wow, a ponad 4 bary cisnienia paliwa to nie za duzo troche? chyba, ze celujesz w 270KM :)
ja u siebie w 1.6 mam 4,5 bara (tyle niby jest dobrze)

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-06-22, 08:57

ja mam u siebie w sr20 3,5bar na wolnych rosnace do ok 3,8-3,9bar przy dodawaniu gazu. wg manuala w sr20de seryjny regulator cisnienia ustala je na poziomie 2,991bar.
wiadomo, ze dawke paliwa mozna potem wysterowac np. smt, ale wg mnie ponad 4bar to dosc sporo. no chyba, ze ma byc jakas suszarka lub porzadny kompresor :)

Pozdro

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-22, 23:50

jest ustawione na 3.8 bar wolne oraz 4.2 podczas jazdy :D

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-06-23, 13:15

na 160KM to i tak troszke za duzo wg mnie. a wystroil to ktos czy ot tak poprostu zwiekszone cisnienie? :)

Pozdr

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-06-23, 14:13

Do kompressora bedzie git ale i tak bede wieksze wtryski potrzebne niż seria ;-)

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-06-23, 20:08

no do kompresora jak znalazl :) mam 370ccm z 200sx jak cos na sprzedaz ;)

Pozdro

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-06-24, 19:37

Przed kompresorowaniem trzeba będzie zajrzeć do pierścionków, primerka niestety mocno dymi na niebiesko i kreski na hamowni nie napawały optymizmem...
Ale auto pocieszne i rzucające się w oczy :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ammaimon
stały bywalec
Posty: 119
Rejestracja: 2010-08-27, 12:43
Lokalizacja: Krk

Post autor: ammaimon » 2011-06-24, 22:26

zbadajcie kompresje i wyjdzie wszystko :) ale slusznie, przed takimi modyfikacjami tez bym wolal remoncik zrobic ;)

Pozdro

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-30, 08:21

Są inne plany... ( zobaczymy czy uda się je do przyszłego roku ogarnąć )

Co do dymku .. hmm przy pałowaniu fakt może i tam dymek pójdzie, jednak przy codziennej jeździe nie wiedzę aby coś się działo... :roll:

Gdybym miał coś robić i rozbierać to z pewnością nie bawił bym się z seryjnym układem tłoków i korb. Od razu wrzucił bym od sunny GTI lub od DET..

Jednak mniej inwazyjny sposób to silnik od GTiR-a

Co do kresek... sądzę że to nie wina kompresji..
1. Autko jeździ w trybie awaryjnym -brak sondy oraz stukowego ( SMT i flaszowanie powinno pomóc )
2. Auto ma lekki zamach, co przyczyniło się do spadków.
3. Różnice wyszły 5-4 KM I NM więc może być to błąd pomiaru względem wcześniejszych pomiarów jakie dokonywałem rok temu.

No nic będziemy się bawić dalej :)

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2011-06-30, 08:25

Ryba pisze:ednak mniej inwazyjny sposób to silnik od GTiR-a
też mi się tak wydaje.. tak jak gadaliśmy :) .. tam jest wszystko poskładane jak "Pon Bócek" i fabryka Nissana chciała .. :)
PS: Pamiętaj, że w razie co "gadżety" są dla mnie :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-06-30, 08:29

Pamiętam :D

Ale nic na pałę :P

Awatar użytkownika
Dodo
fanatyk nissana
Posty: 1731
Rejestracja: 2009-12-09, 10:10
Lokalizacja: Manieczki

Post autor: Dodo » 2011-06-30, 09:35

Ryba, nie było źle na 1/4 to równo prawie poszło a przecież primerka cięższa ;-)
z NISSANEM od 2006r. :)
GTI :P "jedyna taka" sprzedana

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”