Choć jedna dobra wiadomośćbodek pisze:Próba szczelności zaworów wypadła pomyślnie
[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
chciałeś go malować na "ch..jowy" biały kolor - zamiast tego zrób porządny motor - kasa ta sama - chyba że sam chciałeś malowaćbombel pisze:Choć jedna dobra wiadomość
Ostatnio zmieniony 2011-05-20, 07:22 przez jawert, łącznie zmieniany 1 raz.
1.8 acenta xenon 2006 TTI TCB 880 + Midland ML-145
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
...i pobliska stacja paliw
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
Ekonomicznie nieuzasadnione jest jeżdzenie samochodem jeżeli bardziej opłaca się wozić go na lawecie- takie moje zdanie, nie ma co sie mazgaić że bedzie palił dużo 
Druga złota myśl wujka Yapka na dzisiejszy dzien to parafraza wypowiedzi Bonza- nie inwestuje się w gay look tylko w moc.
Dobrze że głowica cała, a nowy motor to pasztetowe ceny wiec składać i oby 3 z przodu na wykresie pokazało
Druga złota myśl wujka Yapka na dzisiejszy dzien to parafraza wypowiedzi Bonza- nie inwestuje się w gay look tylko w moc.
Dobrze że głowica cała, a nowy motor to pasztetowe ceny wiec składać i oby 3 z przodu na wykresie pokazało
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Tak, Tak... dobrze gadasz, na benzynę zmienne fazy jak znalazł. 300+ gwarantowane, a tani pasztet się na dłuższa metę nie opłaci.yapko pisze:Ekonomicznie nieuzasadnione jest jeżdzenie samochodem jeżeli bardziej opłaca się wozić go na lawecie- takie moje zdanie, nie ma co sie mazgaić że bedzie palił dużo
Druga złota myśl wujka Yapka na dzisiejszy dzien to parafraza wypowiedzi Bonza- nie inwestuje się w gay look tylko w moc.
Dobrze że głowica cała, a nowy motor to pasztetowe ceny wiec składać i oby 3 z przodu na wykresie pokazało
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No i pro 
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jaki czysty łep 
W autoszlifie go tak wypucowali czy dimer był grany

Słyszałem że 0,3mm poszedł w dół, to jeszcze nie ma tragedi na nowej uszczelce powinno być elegancko.
W autoszlifie go tak wypucowali czy dimer był grany
Słyszałem że 0,3mm poszedł w dół, to jeszcze nie ma tragedi na nowej uszczelce powinno być elegancko.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
xTomek przecież ogarniał mocowanie Aku i osłonę, Zuru także taką ma 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Blok przełożony więc czas uzbroić go w łeb, osprzęt i odpalić woza. Niestety, kur.......
Śruba poddała się w bardzo szybkim tempie, a druga poddała by się za chwile bo już się zwężała. Obie przy ok. 115Nm zaczęły płynąć. Myśląc, że kozak uszczelka się układa, pociągnąłem do ~130Nm (książkowo oczywiście) i jedna oddała. Gwint został w dziurce. 8 sztuk dociągnęło się idealnie, 2 oddały.
Jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji ale nauczkę mam ja taką: nigdy więcej, nikomu, nie złożę silnika na używanych, niewiadomego pochodzenia śrubach. Przepraszam Cię Bombel ale do Ciebie również to powinno dotrzeć jak rozmawialiśmy przed remontem...
Śruba poddała się w bardzo szybkim tempie, a druga poddała by się za chwile bo już się zwężała. Obie przy ok. 115Nm zaczęły płynąć. Myśląc, że kozak uszczelka się układa, pociągnąłem do ~130Nm (książkowo oczywiście) i jedna oddała. Gwint został w dziurce. 8 sztuk dociągnęło się idealnie, 2 oddały.
Jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji ale nauczkę mam ja taką: nigdy więcej, nikomu, nie złożę silnika na używanych, niewiadomego pochodzenia śrubach. Przepraszam Cię Bombel ale do Ciebie również to powinno dotrzeć jak rozmawialiśmy przed remontem...
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Dupa sprawa znów się w czasie odwlecze
no i koszta dodatkowe 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Gwinty w bloku powinny wydać ale to się okaże przy kolejnym podejściu oraz łeb sprawdzę liniałem. Plan już jest. Nowa uszczelka, nowe śruby (tym razem padło na Elringi ale cóż, powinny być lepsze niż obecne).
a kurde miałem opcję wyjazdu na Mazurki w połowie tygodnia.........
[ Dodano: 2011-06-11, 17:55 ]
z dodatkowych rzeczy, które wypadły parę dni temu to po sprawdzeniu wszystkich zaworów okazało się, że na 3 i 4 garze wydechy lały (a z początku sprawdziłem tylko 2 gar, tam gdzie tłok pękł). Gniazda przefrezowane, zawory podszlifowane oraz wszystkie uszczelniacze zaworowe wymieniłem. Łeb w zasadzie po pełnej regeneracji.
a kurde miałem opcję wyjazdu na Mazurki w połowie tygodnia.........
[ Dodano: 2011-06-11, 17:55 ]
z dodatkowych rzeczy, które wypadły parę dni temu to po sprawdzeniu wszystkich zaworów okazało się, że na 3 i 4 garze wydechy lały (a z początku sprawdziłem tylko 2 gar, tam gdzie tłok pękł). Gniazda przefrezowane, zawory podszlifowane oraz wszystkie uszczelniacze zaworowe wymieniłem. Łeb w zasadzie po pełnej regeneracji.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Mam nadzieje że będzie dobrze i się uda poskładać...dajcie znać co i jak.bombel pisze:Obawiam się, że nie
Jesli okaże się, że ukręcona śruba uszkodziła blok to auto jest na żyletki...
P.S
Jak coś to bierz ode mnie całe auto....VET za nie duże pieniądze ;P A swoją starą Prime sprzedasz
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Dzięki, ale nie masz podgrzewanych siedzeńzuru82 pisze:Jak coś to bierz ode mnie całe auto....VET za nie duże pieniądze ;P
Jakoś nam się współpraca z tym autem nie układa, a w całości groszę dostanędylson pisze:Bo chyba nie przerobisz auta na konserwy dlatego, ze silnik sie wysral.
Sam jeszcze nie wiemdylson pisze:Na zlot jedziesz micra czy jako pasazer z kims przyjedziesz?
Generalnie trzymajcie kciuki!!
Hehe, ale mam ksenony ;Pbombel pisze:Dzięki, ale nie masz podgrzewanych siedzeńzuru82 pisze:Jak coś to bierz ode mnie całe auto....VET za nie duże pieniądze ;P
Jakoś nam się współpraca z tym autem nie układa, a w całości groszę dostanędylson pisze:Bo chyba nie przerobisz auta na konserwy dlatego, ze silnik sie wysral.
Sam jeszcze nie wiemdylson pisze:Na zlot jedziesz micra czy jako pasazer z kims przyjedziesz?
Generalnie trzymajcie kciuki!!
No takie uroki turbowozów
Trzymamy kciuki, trzymamy...jak będziesz na Ursynowie to podbij, pogada się.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
bombel, będzie dobrze. 3mam kciuki.
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
orzesz szlak co pech 
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
