![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
MODEL: '97 Seat Ibiza GTi 2.0 16v
SILNIK: seryjny ABF odprężony kanapką, obrobina głowica, nowy rozrząd, Motul 5w50
Plan: Kute korby Integrated Engineering+ARP (kupione), kute tłoki
UKŁAD DOLOTOWY: Holset HX35, wastegate zewnętrzny, screamer pipe, BOV Greddy Type RS, Intercooler chiński 550x230x65, kolektor dolotowy z Audi S2 ucięty o jeden kanał, przepustnica z ABF'a rozwiercona i wypolerowana, MBC properfekt, filtr BMC DIA,
Plan: na razie brak, nie trzeba nic zmieniać
UKŁAD WYDECHOWY: Cały wydech z kwasa by Motowydech - kolektor jak na zdjęciu, DP 2,75" dalej 2,5" na dwóch przelotach
Plan: jest ok pod ten setup
ELEKTRONIKA: wcześniej chip by GTO z wyższą odcinką, aktualnie nowy mapsensor i Ecumaster DETII strojenie by Coobcio
Plan: na razie wszystko się sprawdza
UKŁAD PALIWOWY/ZAPŁON: walbro 255, wtryski 430cc, listwa z Audi TT, nowe przewody NGK
Plan: na dniach zimniejsze świece ZROBIONE - NGK PFR7B i problem z wypadającym zapłonem jak ręką odjął
UKŁAD NAPĘDOWY, KOŁA: Seria, nowe sprzęgło, koła oryginalne 16" + GY Eagle F1
Plan: komplet z VR6 albo spiek i R888
ZAWIESZENIE: Gwint TA Technix
Plan: jakieś rozpórki
UKŁAD HAMULCOWY: Seria tarcze przód 280 mm + ferodo premier, tył seria.
Plan: Lepszy klocek i płyn na wiosnę
BODY: Seria niebita, pomalowana na nowo cała buda oprócz dachu, pocięty zderzak
Plan: zkamuflować cooler
WNĘTRZE: Goła blacha, wszystko wyprute, kubeł Mirco S2, pasy 3pkt. Sparco, kierownica Momo corse, wskaźniki AutoGauge SM PEAK - Boost i EGT, wskaźnik AFR.
Plan: Boczki z plexy, ewentualnie powrót seryjnych
MOC: 278 KM/346 Nm
Plan: ile wyda po zakuciu
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![Obrazek](http://img4.imageshack.us/img4/4005/ibizaenergy.th.jpg)
Samochód jest w Maćka (Jemioł) rękach prawie 2 lata. Projekt początkowo był odchudzony i modowany N/A. Tak się napędzał: w szczytowej formie:
http://www.youtube.com/watch?v=zRy2SutjCBw
Radził sobie bardzo dobrze (moją Astrę chłostał zdrowo), ale apetyt rósł i zapadła decyzja - zaturbiamy. Turbo projekt powstawał dość długo, ponieważ składaliśmy go sami w garażu, najczęściej wieczorami i po szkole. Rodził się w bólach ale wreszcie wyjechał i można auto zaprezentować.
I na koniec zdjęcia (lepsze fotki będą jak się pogoda trafi):
![Obrazek](http://img25.imageshack.us/img25/7541/20091106526.th.jpg)
![Obrazek](http://img43.imageshack.us/img43/7581/20091106527.th.jpg)
Fotosy z różnych etapów prac:
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/102/5c04e61818e4339em.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/102/dfbb0a2c28e32f23m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/98/ac6a248cc2aab83cm.jpg)
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/img222/3508/20042009335.th.jpg)
![Obrazek](http://img25.imageshack.us/img25/5081/kube1.th.jpg)
![Obrazek](http://img241.imageshack.us/img241/9769/24062009510.th.jpg)
![Obrazek](http://img140.imageshack.us/img140/272/kolektorz.th.jpg)
![Obrazek](http://img10.imageshack.us/img10/329/24092009931.th.jpg)
![Obrazek](http://img175.imageshack.us/img175/5752/20091026459.th.jpg)
![Obrazek](http://img140.imageshack.us/img140/9105/20091026475.th.jpg)
![Obrazek](http://img291.imageshack.us/img291/2371/20091027481.th.jpg)
![Obrazek](http://img511.imageshack.us/img511/7985/20091103503.th.jpg)
![Obrazek](http://img38.imageshack.us/img38/8003/20091103504.th.jpg)
A tu film przy 0,8 bara, teraz jest 0,95 i auto podaje lepiej
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
http://www.youtube.com/watch?v=Xs962D_g_nU
Pozdrawiam