Seat Ibiza GTi Turbo - ABF+HX35
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe paliwa też tam kapkę zdjęliśmy
Ale czasy to już dobre trzaska
Ale czasy to już dobre trzaska
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.
Seryjną cewkę zastąpiła cewka MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.
Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr
Seryjną cewkę zastąpiła cewka MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.
Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr
A co tam, tutaj też zapytamKenet pisze:Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.
Seryjną cewkę zastąpiła cewka MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.
Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr
[url=http://img689.imageshack.us/img689/6123 ... 469.th.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://img8.imageshack.us/img8/5074/18092010470.th.jpg]Obrazek[/URL]
No to będzie grubo Ciekawe jakie czasy uda się wykrecić na nastepnej 1/4 .......w jaki czas celujesz Maćku?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i bajka teraz można pójść z boostem ciut w górę
Ale lepiej za sprawą APEXI AVCR coby I i II ograniczyć z doładowaniem a na maksa je rozkręcić od III biegu do końca
Ale lepiej za sprawą APEXI AVCR coby I i II ograniczyć z doładowaniem a na maksa je rozkręcić od III biegu do końca
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
HE, he, będzie jazda... bo w sss to nie przelewki jak u seatów Bedzie Twój potwór w Lublinie? A może Coobcio potwierdzi swój udział tyż.... Nie chcę rozdmuchiwać tematów.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ibiza dzisiaj walczy o pudło na dystansie 1/8 mili
Setup zmienił się bardzo delikatnie doszedł wzmacniacz zapłonu MSD oraz została maszyna dostrojona
Setup zmienił się bardzo delikatnie doszedł wzmacniacz zapłonu MSD oraz została maszyna dostrojona
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Napiszę to co napisałem na RF.
Czyli Gratuluję
Ale szczerze powiem że 500 konne EVO 8 o 0,4 sekundy było jednak szybsze od ciebie...
Szersze laczki z przodu węższe na tyle - jakieś dragowe to może by była walka jak równy z równym i pudło w klasie
Czyli Gratuluję
Ale szczerze powiem że 500 konne EVO 8 o 0,4 sekundy było jednak szybsze od ciebie...
Szersze laczki z przodu węższe na tyle - jakieś dragowe to może by była walka jak równy z równym i pudło w klasie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O jakimś wysokim profilu tego slika trzeba podjąć coby skrzynię wydlużył...
Takie 205/55R15 ps. te Markgumy to normalne N-Rally tylko najmiększa mieszanka
Lepiej to klei jak R888
Takie 205/55R15 ps. te Markgumy to normalne N-Rally tylko najmiększa mieszanka
Lepiej to klei jak R888
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jeździłem na Markgumach, Coobcio pamięta. Kleiły nawet w solidnym deszczu w Rykach. 14,8 wtedy czerwoną zrobiłem. Na eventy godne polecenia
Ostatnio zmieniony 2011-06-05, 13:54 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W sumie przetestował bym je na moim męskim Saabie
Opony mają homologację drogową więc pełen Street Car na nich jest
Opony mają homologację drogową więc pełen Street Car na nich jest
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Niby jest to nalewka, ale indeks prędkości do 240km/h, więc wystarczy na luzie. A dodatkowo robią je na oponach o bardzo twardej ściance. Widać to było jak specu upuścił ciśnienie na 1.2 bar i opona wyglądała normalnie, a Jemioł w r888 miał 1.5 bara i wyglądało to jakby jechał na kapciu. Ta sama pompka wskazywała, ten sam rozmiar gumy i felgi. Te markgumy z bieżącego roku podobno są też lżejsze niż bywały do tej pory.
Polecałem już 2 lata temu Tylko Bombel nie wierzył nalewkom. Niestety,czerwona przy 205 KM rozkręciła rolki do 275 km/h.
Ostatnio zmieniony 2011-06-06, 21:40 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Federal jest mistrzowską oponą jeśli chodzi o upalanie na zakrętach i ja na pewno kupie następny komplet jak ten zajeżdżę. Natomiast na 1/4 czy też starty ze świateł średnio się nadaje bo jest dosyć twarda i nierozgrzana nie klei lepiej jak T1R. Za to te miękkie markgumy na potrzeby Maćka Ibizy wydają się idealne, a do tego będą 2 w cenie 1 R888.
Bombel no Ibiza szła jak zła na tych zawodach. Pierwszy raz nie wypadał zapłon i pełen ciąg był od startu do mety. W półfinałach ET+RT było chyba 9.28s, a Maciek miał tego dnia powtrzalne RT 0,4s, więc samo ET było w okolicach 8,8s. Szkoda, że to tylko 1/8 ale dobrze to wróży na przyszłość, szczególnie, że mamy jeszcze parę rzeczy do dopieszczenia.
Bombel no Ibiza szła jak zła na tych zawodach. Pierwszy raz nie wypadał zapłon i pełen ciąg był od startu do mety. W półfinałach ET+RT było chyba 9.28s, a Maciek miał tego dnia powtrzalne RT 0,4s, więc samo ET było w okolicach 8,8s. Szkoda, że to tylko 1/8 ale dobrze to wróży na przyszłość, szczególnie, że mamy jeszcze parę rzeczy do dopieszczenia.