

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Trzeba jeszcze szperę dogadać i krótszą skrzynięCoobcio: a więc moja męsko przygotowana głowica ze spręzynkami talerzykami i N1 no i przy okazji jej transplantacji warto by u was także zastosować doprężające tłoki
Tak więc będzie grubo
To na bemowie 1/8 czy 1/4Kenet pisze:1/8 Mili to jest lipa straszna, ledwo się trójkę wkłada17 kwietnia jest 1 eliminacja SSS na bemowie, ja się wybieram i Jemioł, nie może Was zabraknąć. Pozdro
Jak ma być tylko 230 to nie wartoJarzyn pisze:Dla mnie osobiście temat N1 to już trochę za grube wejście w N/A, w obecnej sytuacji bym się skłaniał ku ślimakowi
No ale ja nie mówię o RWDyapko pisze:Jarzyn - A S14 z łbem VVL kiedyś widział? tam z rękawa wyskakuje +40 kucy. Nie ma się co oszukiwać ale Łukasza84 VE+T to nie to samo co VETy od dawna latające chociażby w PL/UK. Po prostu VVL ma inne napełnienia/przepływy
Xtomek - Bo wy chcecie zostać w klasie Street dlatego tak dużo wam waży Prima![]()
Na wałkach N1 pewnie nie bedzie dobrego dołu a i przyszłościowo turbo bedzie póżniej wstawało, ale za to jak wstanie to trzeba bedzie już zmieniać bieg. Podsumowując : Street, czy N/A czy T na wałkach N1 nie bedzie miał przyjemnego dołu ( oczywiście może mieć ale kosztem mocy w użytecznym zakresie obrotów na 1/4 mili)