- usunięcie puszki tłumika szmerów między zderzakiem a nadkolem,
- usunięcie całej obudowy seryjnego filtra powietrza,
- zakup filtra stożkowego Fujita 3" ( 240 zł z przesyłką ),
- zakup adaptera pod stożek 77mm ( 30zł ),
- zakup rury kominkowej ( spiro )80mm ( ok. 15 zł ) ,
- zakup 2 rur bass-reflex 76mm ( 20 zł z przesyłką ),
- zakup polistyrenu 50 x 40 cm ( 15zł ),
- zakup maty termoizolacyjnej ( 10 zł ),
- zakup opasek zaciskowych ( 3 zł ).
Postanowiłem rozwiązać to w nast. sposób :
1. Montaż stożka.
Stożek zamontowałem za pomocą adaptera ( otwory we własnym zakresie ) do przepływki.
2. Osłona termiczna
Wyciąłem ją z polistyrenu. Posłużyłem się wcześniej przygotowanym szablonem z kartonu. Następnie okleiłem go matą termoizolacyjną, potem dla estetyki brzegi okleiłem taśmą.
3. Zimny dolot.
Tutaj posłużyłem się dwiema rurami spiro i wykorzystałem seryjne 2 otwory ( dziura w nadkolu po dyfuzorze i otwór zaraz pod błotnikiem przez który przechodzi wiązka przewodów i linka od otwierania maski. Wloty rur umieściłem w dziurze po halogenie ( halogen stracił odbłyśnik przez brud i wodę więc postanowiłem go usunąć ). Aby to wyglądało estetycznie, w obie rury włożyłem tuby od bass-refleksu i przymocowałem je do zderzaka, gdzie pełnią funkcje ,, łapaczy ".
Przy takim rozwiązaniu reakcja na pedał gazu jest o wiele bardziej odczuwalna, z pewnością poprawił się dół obrotów. Dźwięk silnika jest mega męski

Jutro dla rozjaśnienia tematu postaram się wstawić foty.
Pozdrawiam