Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 by Bombel

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-05-17, 22:06

A nie lepiej od zwykłej SR-ki będzie mniej zmęczona :)
Poza tym jeżeli korba ucierpiała to lepiej zrobić swój silnik niż brać kota w worku.
Tak mi się wydaje przynajmniej :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-05-17, 22:32

Pęknięty tok w cylindrze nr 2, wydmuchana uszczelka na cylindrze nr 4, na wszystkich cylindrach wżery w bloku. Głowica wygląda dobrze ale sprawdzę jeszcze szczelność zaworów na 2. Na szczęście turbina wygląda zdrowo a to dzięki temu, że awaria najprawdopodobniej wystąpiła gdy wirnik się nie kręcił. Według mnie, spalanie stukowe oraz słabe tłoki były powodem awarii.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A silnik to ja już dla Ciebie mam tylko musisz zdecydować. Proponuję od razu małe przewietrzenie zrobić (pierścienie, panewki, może tak jak chciałeś tłoki z 200SXa) i powinien pojeździć.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-05-17, 22:45

Oż kurna niezłe spustoszenie...Życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności...Może daj od razu korby i tłoki z 200sx`a ??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-17, 23:42

To chyba było by najlepsze rozwiązanie... Znam ten ból... u mnie tłoki jeszcze gorzej wyglądały :/ Jednak wiąże się to z $$$$

Awatar użytkownika
BaSsGrU
fanatyk nissana
Posty: 1359
Rejestracja: 2010-04-19, 21:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BaSsGrU » 2011-05-17, 23:49

kompletna destrukcja :-o
Dark Shadow

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-05-18, 00:05

Moim zdaniem bez sensu tez było by włożenie znowu seryjnych gratów. Boombel myślę ze jesteś w stanie dogadac sie z Coobciem co do tloków i korby z deta ;)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-18, 05:52

Wszystko by było ok gdyby nie to, że mam remont w domu, bo mam dziecko w drodze, więc po prostu mnie nie stać na jakiekolwiek wydawanie pieniędzy.

Bullit skontaktuję się z Tobą

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2011-05-18, 06:36

Trochę zonk :-/ jeszcze zlot za pasem
Ps Teraz bombel będziesz mógł dopisać do kosztorysu
ILE KOSZTUJE TURBO?? tą naprawę
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-05-18, 07:29

jak to mowia kto nie ryzykuje ten nie ma ... tylko ile silnikow trzeba zepsuc zeby bezawaryjnym turbowozem jezdzic ??

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 08:47

Śladów stuku brak z tego co widzę po fotkach...
Tłoki się zmęczyły i oddały przy wysokim stopniu sprężania i podniesionym booscie - zmniejszajac boost lub cofając zapłon można było temu zaradzic ale mniej mocy to mniej fanu... :D

Znacznie mocniejsze tłoki są w zwykłym 130 konnym SR20De z P10, w takie coś bym poszedł jak ma byc budżetowo i znieśc bezawaryjnie 300KM + do tego ta wysoka uszczelka.

Nie wiem jak to wygląda w ralu ale ja do tego co masz bym wsadził tłoki z nowymi pierścieniami i po robocie...

Hehe pamietam jak moja P10 połamała 4ry komplety tłoków z SR20DET a to wszystko przez zły kształt komory spalania po jej tuningu :p

Ps. wżery w bloku to od długiego stania z wodą na garach - dobrze schodzą papierem ściernym 500...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-18, 09:23

Bomblasty spoko ogarniesz sprawę... trzymamy kciuki :)

Przypomnę jakie ja miałem wżery w swoim silniku z P10 GT;

Obrazek

To co jest u Ciebie to jest pryszcz...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 10:32

Chodzi o wżery od rdzy czy te podłużne rysy po pękniętym tłoku i pierścieniu ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-05-18, 11:51

Silnik Sr 20 De od P10 to za grosze porwiesz :)
Cała P-10 za 2-3 k zł można porwać :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-18, 12:35

Postanowione. Dół będzie z Sunnego GTi na porządnych tłokach. Wracamy do tematu

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-05-18, 12:54

No w końcu męska decyzja :)
Czekamy na efekty :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-18, 16:01

Powodzenia bombel :)

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-05-18, 16:26

no i tym razem bezpiecznie oby bylo zebys mogl po bulki jezdzic :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-18, 19:28

Bombel, masz full set turbo, nie kombinuj, tylko weź VE, nawet jak będziesz musial poczekać. Warto. 300+ spoko. Z hybrydami nigdy nic nie wiadomo. Pozdro :-)
p.s.
Sam czekam z moim VE, bo też się p....... :-P finansowo. Aku przelóż do baga :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-18, 20:06

xtomek pisze:Aku przelóż do baga :-P
Juz od roku tam jest :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-18, 20:37

bombel pisze:
xtomek pisze:Aku przelóż do baga :-P
Juz od roku tam jest :)
Coś obiecaleś ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-18, 20:40

xtomek pisze:Coś obiecaleś ;-)
Mam zajebisty bałagan w bagażniku plus brak wykładziny i Twoj pokrowiec jest ciut za mały, dlatego nie robie fot :D

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-18, 20:46

Ale blacha pasuje :mrgreen:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-05-18, 20:54

xtomek pisze:Ale blacha pasuje :mrgreen:
TAk :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-05-18, 21:18

Ta lapa na niedzwiadku mowi jednak sama za siebie :-D :-D :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2011-05-18, 21:49

Trzymam kciuku za poskładanie motorowni. Zapytaj Coobcia, może jakieś graty jeszcze z mojego starego DE zostały jak coś.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-05-18, 23:54

Tłoki w SR20DE (np. Sunny GTi) są mocniejsze od tych z SR20DEH z P11.144...
Ps. tak ładnie połamanego tłoka to ja jeszcze nie widziałem, zawsze jak pękały to mało widowiskowo miedzy I a II pierścieniem a tu aż pierścień na wierzch wyszedł :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2011-05-19, 21:54

Tu są wżery na każdym garze dokładnie takie jak Ryba pokazał i opaski w uszczelce są dość mocno wygniecione. Samo podwyższone ciśnienie sprężania nie robi takich defektów stąd pisałem o stuku. Uszkodzenie tłoka to albo od jego słabości albo pękł jak wody dostał. Kawałki tłoka na szczęście nie uszkodziły ani turbiny ani komory spalania, jedynie świeca się przygniotła i stąd brak spalania na drugim garze. Próba szczelności zaworów wypadła pomyślnie więc jutro zawiozę łeb na zabielenie a później to już składanie drugiego silnika, przekładka itp. Trochę się zejdzie bo nieświadomy o tyle grubszej roboty, miałem poumawiane inne wozy ale co dzień o krok do przodu :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
nismojoe
fanatyk nissana
Posty: 503
Rejestracja: 2010-01-25, 12:16
Lokalizacja: Poznań

Post autor: nismojoe » 2011-05-19, 22:21

szkoda motoru, ale grunt, że jest już jakieś rozwiązanie , powodzenia !
Project: Midnight puprle Twin Turbo Z32 EU
Daily: Black g35 sedan US
Family car: Black Z50 EU

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2011-05-19, 22:25

Najważniejsze że do przodu :)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2011-05-19, 22:40

bodek działaj :D życzę pogodnej pracy bez przeszkód do przodu :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”