![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
200sx s13 rozne wersje i róznica
200sx s13 rozne wersje i róznica
Chciałem sie dowiedziec czegos na temat róznych wersji 200sx s13. Planuje sobie taki kupic i musze wiedziec jaka wersje wybrac np z jakim silnikiem. Mógł by ktos wypisac tu wszystkie wersje tego samochodu i czym się roznily (np chcialem wiedziec która wersja tego samochodu pali najmniej) ![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Zelpin poczytaj poniższy temat:
viewtopic.php?p=128217#128217
viewtopic.php?p=128217#128217
Dziwne kryterium przy wyborze takiego samochodu. One palą tyle ile wlejesz.Zelpin pisze:chcialem wiedziec która wersja tego samochodu pali najmniej
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
johny_fellow pisze:Zelpin poczytaj poniższy temat:
viewtopic.php?p=128217#128217
spoko dzieki za linka.
[ Dodano: 2011-05-11, 16:59 ]
ale i tak w tym temacie nie ma nic o wersjach nissana, jest tylko to ze mozna sie dowiedziec na co zwrucic uwage kupujac i linki do allegro.
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
"S 13" jest tylko jedna (200sx) wersje wyposażenia i silnikowe chyba 2 ale jest mnóstwo wariacji na temat,
Typu PS 13(240sx), Onevia, nie licząc swapów i innych modyfikacji np.: http://moto.allegro.pl/replika-ferrari- ... 39324.html
Niestety jest tego trochę sporo więc nie pozostaje Ci nic więcej jak zbierać wiedzę szukając np: nissantech.pl
Typu PS 13(240sx), Onevia, nie licząc swapów i innych modyfikacji np.: http://moto.allegro.pl/replika-ferrari- ... 39324.html
Niestety jest tego trochę sporo więc nie pozostaje Ci nic więcej jak zbierać wiedzę szukając np: nissantech.pl
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 200sx s13 rozne wersje i róznica
Raczej nikt nic nowego nie wymyśli poza wozami modowanymiZelpin pisze: Mógł by ktos wypisac tu wszystkie wersje tego samochodu
KLIK
bombel pisze:Standard to 1,8 CA18DET, ale jak znajdziesz z 2,0 SR20DET, to bierz ten drugiZelpin pisze:Chciałem sie dowiedziec czegos na temat róznych wersji 200sx s13. Planuje sobie taki kupic i musze wiedziec jaka wersje wybrac np z jakim silnikiem.
Wlasnie o to mi chodziło czyli sa 2 wersje silnikowe. Myslałem ze jest wiecej róznic. A czy ten z 2,0 CA18DET nie pali przypadkiem wiecej? Moze to dziwne ze patrze na spalanie w takim samochodzie ale przy dzisiejszych cenach paliwa to nie jest mi to obojetne.
[ Dodano: 2011-05-12, 05:52 ]
Wiecie o co mi chodziło znalazlem to na necie i chcialem zebyscie mi wytłumaczyli:
: ,,S13 napędzane były silnikami CA18DE i CA18DET wziętymi z konca produkcji modelu S13.
Model CA18DET dodatkowo wyposażono w intercooler w celu zwiększenia stabilnosci silnika oraz mocy.
W roku 1990 zadebiutowały silniki SR20DE oraz SR20DET, montowane w modelach od 1991 roku, oferujące większą moc, moment obrotowy oraz bardziej wydajną turbosprężarkę niż ta oferowana w poprzednich modelach. W 1998 roku Nissan S13 Silvia został czesciowo wskrzeszony. Firma Kid?s Heart wyprodukowała wersje S13 zwaną ?Sileighty?, który posiadał nadwozie 200SX z przodem od modelu Silvia. Styl ?Sileighty? oryginalnie został stworzony przez japońskich entuzjastow w ich 180SX i jest do tej pory czesto stosowaną modyfikacja.
[ Dodano: 2011-05-12, 05:53 ]
a nie chce mi sie tego przepisywac. Macie linka sami zobaczcie. http://www.fotka.pl/grupa/864848/Tuning_naszym_zyciem/
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
2,0 to SR20DET, a 1,8 CA18DET. W p[olsce seryjnie wystepowały tylko z silnikiem 1,8T. NA rynek amerykański była wersja 2,4 bez turbo KA24DE. W POlsce wszystko z 2,0 to zazwyczaj przeszczepy.Zelpin pisze: A czy ten z 2,0 CA18DET nie pali przypadkiem wiecej?
Co do spalania to jak szukasz czegoś oszczędnego to sobie kup diesla. Te samochody spokojnie 20 l/100 km
a slyszalem o takiej czesci ktura zdaje sie nazywa sie turbo box czy jakos tak i to zmniejsza spalanie i podnosi moc. pozatym to slyszalem ze jak ten samochod jak sie jezdzi na malych obrotach czyli 2tys to spali tylko 10l a jak sie wpakuje ta czesc to podobno spali nawet 8 jak sie go kreci do nie wiecej niz 2 tys.
Zapraszam wszystkich na moje własne forum wielotematyczne - pogadaj z nami. : http://forum.zelpin.pl/index.php
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zelpin, miej na uwadze że samo kupno tego samochodu to dopiero początek, żeby utrzymać go w jako-takim stanie np. co 5tys. km trzeba zmieniać olej (na nie byle jaki), gazu do tego nie zamontujesz, chyba że masz drugi silnik w zanadrzu, samochód ma swoje lata i nawet dobrze utrzymany wymagać będzie pewnych napraw. Spalanie 20litrów jest pewnie do osiągnięcia
Jazda do 2tys nie ma sensu- zabjesz silnik jak pisał bombel. Jeżeli zależy Ci na budzie sx'a ze słabszymi osiągami kup wersje z silnikiem 2,4 (bez turbo). Tu nie będzie tanio, nie ma siły ![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Ponadto widzę, że pewnie dopiero przymierzasz się do zrobienia prawa jazdy, więc jako pierwsze auto sugerował bym coś słabszego...
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Ponadto widzę, że pewnie dopiero przymierzasz się do zrobienia prawa jazdy, więc jako pierwsze auto sugerował bym coś słabszego...
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
Do 2krpm?? Rozrząd tak jak mówi bombel, dodatkowo liche smarowanie silnika przy takich obrotach....aha no i panewki papa...kup na początek coś wymagającego mniej uwagi....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Przypuszczam że chodzi o hydrauliczny napinacz rozrządu, ale nie wiem czy występuje takowy w silnikach z S13.
Wiem że w K13 występuje szybsze zużycie ślizgu i wyciągnięcie łańcucha rozrządu przy nagminnej jeździe na niskich obrotach
( info od kumpla który handluje częściami silnikowymi na co dzień zresztą jest reklama na dole strony po prawej )
Wiem że w K13 występuje szybsze zużycie ślizgu i wyciągnięcie łańcucha rozrządu przy nagminnej jeździe na niskich obrotach
( info od kumpla który handluje częściami silnikowymi na co dzień zresztą jest reklama na dole strony po prawej )
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester
![;-)](./images/smilies/oczko2.gif)
Co jest z resztą zalecane dla każdego samochodu prawda? EOTZalecane jest jeżdżenie w okolicach max momentu obrotowego
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Dobrze wiesz, ze jest to niemozliwe i ani ja ani Ty tak nie jezdzimy a mimo to rozrzady nam sie nie poryzsypywaly. Zeby moja maxima tak jezdzic musialbym trzymac ja zawsze w okolicach min 3000obr, wolnossace sr20 to jeszcze wyzsze obroty. Generalnie zalezy to od charakterystyki silnika skoro w maximie mam 240nm przy ok 1500 obr to po kiego grzyba mam jezdzic powyzej 3000obr?bombel pisze:Zalecane jest jeżdżenie w okolicach max momentu obrotowego
Ekhm...panowie w s13 jest pasek a nie łańcuch także niskie obroty nie spowodują wyciągnięcie się łańcucha. Faktem jest, że panewki tego nie znoszą najlepiej szczególnie w aucie z turbo, gdy wciska się gaz do oporu a silnik ma niskie obroty.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
W zyciu nigdybombel pisze: Chodzi o to by biegów nie zmieniać przy 2000 obrotów bo po zmianie spadaja na 1200
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Czyli co r4 trzeba jezdzic na max momencie, v6 juz nie koniecznie a v8? Trzeba poznac charakterystyke silnika i wtedy pisac co i w jakim przedziale obrotow mozna.BaSsGrU pisze:V6 to nie R4