Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] Duży spadek obrotów po włączeniu klimy

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

[P11/WP11] Duży spadek obrotów po włączeniu klimy

Post autor: johny_fellow » 2011-05-10, 20:14

W mojej P11 od dłuższego czasu (ok. 2 lat) występuje dziwny objaw - po włączeniu klimy obroty spadają o ok. 500, i się nie podnoszą.
Objaw ten występuje od czasu wymiany uszczelki pod głowicą, i czyszczeniu przepustnicy.
Wolne obroty podniosłem już dawno temu na krokowcu, i jakoś mi to nie przeszkadzało.
Ostatnio chciałem maszynę dopieścić na 100% i nie wiem gdzie szukać przyczyny takiego zachowania.

Jak myślicie, co to może być? Gdzie szukać przyczyny?
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-05-10, 20:19

Obstawiał bym łożysko klimy.
W mojej jak było lekko "przytarte" to też zwalniało silnik tak około 150/200 obr./min.
80 pln i ponad 2 godz. walki i wszystko wróciło do normy.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-05-10, 20:53

Masz na myśli łożysko w sprężarce? Będę musiał to sprawdzić.
Dziwi mnie tylko to, że przed rozebraniem silnika ten objaw nie występował.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

Awatar użytkownika
Wieshaq
fanatyk nissana
Posty: 1725
Rejestracja: 2009-12-06, 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wieshaq » 2011-05-11, 06:29

johny_fellow pisze:Masz na myśli łożysko w sprężarce?
Dokładnie .
Może wcześniej nie zwróciłeś uwagi bądź zbieg okoliczności.
Była Y10 2.0D
Była W10 1.6
Była P11 2.0TD
Była K11 1.0 Jive
Było jakieś kombi, i kolejne kombi.
Teraz jest Smok chociaż z fabryki wyjechał jako Subaru Forester ;-)

ice
aktywny forumowicz
Posty: 167
Rejestracja: 2009-12-09, 14:34
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: ice » 2011-05-11, 09:18

Po czyszczeniu przepustnicy adaptacja była robiona ?
BMW E46 320D
Nissan Primera P11.144
Mini Cooper - Żonowóz :)

Awatar użytkownika
johny_fellow
fanatyk nissana
Posty: 1837
Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
Lokalizacja: CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: johny_fellow » 2011-05-11, 09:57

Była w ASO.

Zrobiłem ponownie. Coś tam jeszcze pomodziłem, ale spadek obrotów i tak jest ok. 300-400.
Znowu z NISSANem :cool:

Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.

http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”