
[Sunny] Sunny--N14--SR20VE+T--Stage2
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
http://kultivate.wordpress.com/2009/07/ ... ue-wheels/ Coś takiego, może ciemniejszy + gleba i było by miód. Biały będzie dosyć pospolity, na Twoim miejscu wybrał bym jakiś atrakcyjniejszy kolor bo o osiągi tego słonecznika chyba nie ma się co martwić 

Jak baby
może amarantowy beż przełamany popielatym szafirowym ? - to ma zapie.... jeździć. Nie ma co zaprzątać głowy deserem jak jeszcze zupa nie zjedzona.

viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Ale się w tym sezonie porobiłoturbinkę którą masz to TD05 o potencjale ok. 320KM, ciekawe co uda taki wynik osiągnąc na nieodprężonym VE![]()

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak przy strojeniu tłoki oddadzą to zawsze będzie można zapodać z SR20DET które mi się poniewierają gdzieś po Garage 
Stopień sprężana na nich by był w granicach 9:1 to już tak optymalnie pod kręcenie zapłonem
Ciekawe te wtryski paliwa jakie masz, na moje oko to są 480-550ccm a sprzedawca gwarantował 730ccm, pójdą na sprawdzenie i mycie...

Stopień sprężana na nich by był w granicach 9:1 to już tak optymalnie pod kręcenie zapłonem

Ciekawe te wtryski paliwa jakie masz, na moje oko to są 480-550ccm a sprzedawca gwarantował 730ccm, pójdą na sprawdzenie i mycie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Oj lepiej zeby nic sie nie poddalo w najblizszym czasie bo mi kobieta juz suty powykreca za te niespodziewane wydatkiCoobcio pisze:Jak przy strojeniu tłoki oddadzą to zawsze będzie można zapodać z SR20DET które mi się poniewierają gdzieś po Garage
Stopień sprężana na nich by był w granicach 9:1 to już tak optymalnie pod kręcenie zapłonem
Ciekawe te wtryski paliwa jakie masz, na moje oko to są 480-550ccm a sprzedawca gwarantował 730ccm, pójdą na sprawdzenie i mycie...


Limon
no a ja nie moge sie doczekac dobrych wiesciNo może dzisiaj juz zaczniemy ten twój wóz Wynudziłem sie w weekend aż kusi go odpalić

Tak tak nissan ma zapier... a wyglad dla mnie jest tez bardzo istotny..


w Łodzi również posypało
Co do kobiet, mam ten sam problem jednak nie jest to rzecz której nie da sie przeskoczy. Przynajmniej w moim przypadku
Lukasz84 tak przeglądałem prezenatcję i mam dość dociekliwe pytanie...
Jak to będzie hamowało..
Masz fabryczny jednak zmodyfikowany układ hamulcowy. To nie za mało 

Co do kobiet, mam ten sam problem jednak nie jest to rzecz której nie da sie przeskoczy. Przynajmniej w moim przypadku

Lukasz84 tak przeglądałem prezenatcję i mam dość dociekliwe pytanie...
Jak to będzie hamowało..


- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
PRTP'06 w znacznie cięższej Almerze GTI ma EBC komplet i nie ma problemów by sobie ganiać z prędkościami rzędu 200km/h mijając przy tym różne przeszkody...Ryba pisze:w Łodzi również posypało![]()
Jak to będzie hamowało..Masz fabryczny jednak zmodyfikowany układ hamulcowy. To nie za mało

Fakt że koło 17" na pewno trochę będzie bardziej obciążać heble, no wszystko wyjdzie w praniu, jakby heble za słabe się okazały to można na przód coś z EVO lub porshe dopasować i optymalnie wystroić korektor hamownia - który chyba jest zepsuty ?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hejka... tak na razie jest fabryczny zestaw z dobrym klockiem ,plynem i przewodami wyjdzie w praniu czy to wystarczy mam nadzieje ze tak!!! ale przy 17 calach mozna sie pokusic o jakis wydjaniejszy zestawa ale wlasnie wyjdzie w praniu
Coobcio mnie dzis poinformowal ze silnik odpalony
.. i ze ladnie pracuje takze strzele chyba sobie piwko z tego powodu
Bravo ale sie uwineliscie!!!napiscie jak tam sie pracowalo , moze jakies foto macie?

Coobcio mnie dzis poinformowal ze silnik odpalony


Tylko nie kąp się za długo
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Też zmęczony jestem cała elektryka z zegarami ogarnieta - w końcu z wskaźnika boost ECU Master czyta sobie obciążenie...
Wtryski na miejscu, wywalone trochę śmieci spod maski, przerobiona wiązka od ECU by pasowała na VE, dosztukowane oba czujniki wody i power resisot z sunnego GTi, zmienne fazy także ogarniete i to fajnie wyszło bo wykorzystałem do tego seryjną część wiązki co nominalnie szła do przepływki więc wszystko jak seria wygląda
Uzupełnione wszystkie płyny i odpowietrzona woda, wstępnie wystrojone...
Podłączona linka do prędkościomierza i zabezpieczona cybantem - bo połamane mocowanie było, działa wszytko piknie
A przewody paliwowe osłonięte przy kontakcie z grodzią coby ich nie przecięło...
Poprawione podciśnienia, wóz zatankowany do pełna i muka...
Hehe zdemontowany nastawny regulator ciśnienia paliwa który znajdował się na wlocie do listwy paliwowej zamiast na powrocie
Już więcej grzechów nie pamiętam z dnia dziś, zeszło się jakieś 12 godzin z przerwami...
Koła z tyłu 15" coby można było tym śmigać...
Genralnie z pierdół to zostało:
- masa przy alternatorze jakaś sobie dydna
- przewód od skrzyni od neutrala
- świece zapłonowe zimniejsze
- i jeszcze coś tam było ale nie pamietam co...
Z grubszych rzeczy:
- Cieknie paliwo z góry baku paliwa
- wtryski paliwa leją nie rowno - któryś z nich i jest bardzo groźny stuk na któryś z garów
- Mam wrażenie że w baku jakby pływa fitlr paliwa i pompa przez to buczy jakby raz powietrze ssała a raz paliwo
- przewód od wspomagania dorabiany był i ktoś nie wrzucił w nim zaworka przez co są problemy ze wspomaganiem
Za pomoc chciałbym bardzo podziękować mojemu wiernemu towarzyszowi Limonowi, bez niego raz że mniej miło by się grzebało to pewno dopiero jutro osiągnęło by się ten efekt co dziś
Wtryski na miejscu, wywalone trochę śmieci spod maski, przerobiona wiązka od ECU by pasowała na VE, dosztukowane oba czujniki wody i power resisot z sunnego GTi, zmienne fazy także ogarniete i to fajnie wyszło bo wykorzystałem do tego seryjną część wiązki co nominalnie szła do przepływki więc wszystko jak seria wygląda

Uzupełnione wszystkie płyny i odpowietrzona woda, wstępnie wystrojone...
Podłączona linka do prędkościomierza i zabezpieczona cybantem - bo połamane mocowanie było, działa wszytko piknie

A przewody paliwowe osłonięte przy kontakcie z grodzią coby ich nie przecięło...
Poprawione podciśnienia, wóz zatankowany do pełna i muka...
Hehe zdemontowany nastawny regulator ciśnienia paliwa który znajdował się na wlocie do listwy paliwowej zamiast na powrocie

Już więcej grzechów nie pamiętam z dnia dziś, zeszło się jakieś 12 godzin z przerwami...
Koła z tyłu 15" coby można było tym śmigać...
Genralnie z pierdół to zostało:
- masa przy alternatorze jakaś sobie dydna
- przewód od skrzyni od neutrala
- świece zapłonowe zimniejsze
- i jeszcze coś tam było ale nie pamietam co...
Z grubszych rzeczy:
- Cieknie paliwo z góry baku paliwa
- wtryski paliwa leją nie rowno - któryś z nich i jest bardzo groźny stuk na któryś z garów
- Mam wrażenie że w baku jakby pływa fitlr paliwa i pompa przez to buczy jakby raz powietrze ssała a raz paliwo
- przewód od wspomagania dorabiany był i ktoś nie wrzucił w nim zaworka przez co są problemy ze wspomaganiem
Za pomoc chciałbym bardzo podziękować mojemu wiernemu towarzyszowi Limonowi, bez niego raz że mniej miło by się grzebało to pewno dopiero jutro osiągnęło by się ten efekt co dziś

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No ciezki to był dzień ale odpalił nawet nim smigałem troszkę
Powiem tak wóz jest zarąbisty, po wstepnym wystrojeniu jest juz 0.5 bara przy 3 tys
Wszystko chodzi bardzo płynnie itp, jeszcze jest problem ze wspomaganiem, ale powoli skutecznie bedziemy ogarniać wszystko na tip top
Tutaj troszkę fotek z dziś :
Na 1 ogień wiązka



Potem środek (podłaczone zegary boost i egt plus prędkościomierz oraz wywaliłem żarówkę od abs zeby nie świeciła w oczy cały czas) (brakuje jeszcze podświetlenia zegarów no i przekłamuje wskaźnik od poziomu paliwa:

Po paru godzinach:



Po pierwszej rundzie postanowlismy wrzucic 15 na tył coby nie zetrzeć opon na tych 17:



Tutaj wycierajac w środku rozlaną wachę

No i na koniec filmik : Troszkę dźwięk nie oddaje ale brzmi na wolnych obrotach z sondą w wydechu bardzo podobnie do 6.3 amg
http://www.youtube.com/watch?v=twXby5I51Qo
No i to tyle na dzisiejszy dzień




Tutaj troszkę fotek z dziś :
Na 1 ogień wiązka




Potem środek (podłaczone zegary boost i egt plus prędkościomierz oraz wywaliłem żarówkę od abs zeby nie świeciła w oczy cały czas) (brakuje jeszcze podświetlenia zegarów no i przekłamuje wskaźnik od poziomu paliwa:

Po paru godzinach:



Po pierwszej rundzie postanowlismy wrzucic 15 na tył coby nie zetrzeć opon na tych 17:



Tutaj wycierajac w środku rozlaną wachę


No i na koniec filmik : Troszkę dźwięk nie oddaje ale brzmi na wolnych obrotach z sondą w wydechu bardzo podobnie do 6.3 amg

http://www.youtube.com/watch?v=twXby5I51Qo
No i to tyle na dzisiejszy dzień

I znow to napisze dobrze ze nissan trafil w wasze rece, inaczej nie widze zeby to w ogóle jezdzilo kurna ale na wychodzilo ...ajj co chwila jakis news co jest zje...e!!! nie napawa to optymizmem ale malymi krokami do przodu
.. bak siedzi ten z ga14ds bo z gti byl zlom no i jeszcze wtryski ladnie z moim szczesciem to juz mnie chyba nic nie zdziwi!!! a no i przed chwila sms od Coobcia pompa wspomagania tez zje...a hehhe masakra..

Ostatnio zmieniony 2011-05-06, 00:11 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
pompa wspomy wymieniona, ja tam pusciłem w peszelku kable zasilajace do pompy i wskaźnika poziomu paliwa, przy okazji looknelismy jak tam w baku sie ma wszystko
Wspomaganie działa jak w nowym wozie, hamulce są żyletki że z powodu braku pasów można stracić zęby o kierownice bądź o deskę
No i wleciały dla testów wtryski z 200sx seryjne wóz ale mimo to jest za ubogo 
Do ogarnięcia jeszcze do pełni szczescia to podświetlenie zegarów plus tablicy rejestracyjnej, ogarniecie układu paliwowego (z tym bakiem) plus wtryski i finalne strojenie jak na razie



Do ogarnięcia jeszcze do pełni szczescia to podświetlenie zegarów plus tablicy rejestracyjnej, ogarniecie układu paliwowego (z tym bakiem) plus wtryski i finalne strojenie jak na razie

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to w sumie super wieści nie mamy ale wiadomo na czym stoimi, z tą pompą to niezłe jaja były... Myślałem że na miedzi przy tej śrubie 24 puszcza, dokręciłem i lipa dalej z nad niej jakby leci, to odkręcłem ją i dokręciłem ten element nad nią i zaniepokoiły mnie rysy na przewodzi przy kontakcie z miedzią jakby ktoś pilnikiem piłował no ale nic poskłądałem znowu wszystko w całośc nowy płyn bo stary po podlużnicach kapał i się zanieczyszczał odpalamy i kapie...
Tak kminię powyżej jest jeszcze taki kruciec ktorym doprowadzany jest olej ze zbiorniczka do popy to ciach odkrecam go a tu wysztko ładnie oring na swoim miejscu, tak do głowy mi przyszło że być może obudowa jest pęknięta więc postanowiłem wymienić pompę, jeszcze utwierdził mnie Lukas że koło było na niej skrzywione...
Tak wiec pompa świerza wleciała z jednego z kompletów VE znowu nowy płyn trzeci hehe no i wszystko działa jak trzeba, choć z poczatku paniki dostałem jak kropla się pojawiła, to na szczeście od wstrząsów z przewodu się skropliło.
No i wspoma chodzi ładnie i cicho.
Także postanowiliśmy wsadzić sprawdzone wtryski z 200SX S14 wydajność tylko 370ccm no i na nich nawet na za ubogiej mieszance AFR w granicach 14 przy 0,7bara nie było stuku tak więc wiadomo że coś jest nie tak z tymi większymi sztukami - można by je dać na sprawdzenie ale szkoda kasy i ja jestem za tym by je odrazu zwrócić...
Aha przewodziki elektryczne pod maską ogarnięte ich nadmiar usunięty, te co były wolne są podłączone...
Nie podoba mi się trochę orurowanie, jest starennie wykonane dobrze dobrane konty i wszystko ale na strasznie długim odcinku nie ma żadnego łącznika elastycznego, także kolanko przy prawej stronie auta tłucze o budę i jest niby pod nie podlożony wąż gumowy - warto by to poprawić, żeby jakiś dystans od był miedzy blachą...
A i żeby było poprawnie to warto by wsadzić bak paliwa z Sunnego GTi wraz z jego pompą która niech podaje paliwo do tej 044...
Wszystkie te drobne nie domagania rekompensuje odpalenie VVL na booscie przy 3" wydechu bez żadnego tłumika
- Turbina wstaje niesamowicie 0,8bara mamy od 2800obr.min na V biegu
- Heble brzytwy jak na sunnego no i łapa pięknie działa
W tym momęcie to co nas trzyma to brak paliwa i konieczność zdobycia pewnych wtrysków o wydajności ok 550-730...
Tak kminię powyżej jest jeszcze taki kruciec ktorym doprowadzany jest olej ze zbiorniczka do popy to ciach odkrecam go a tu wysztko ładnie oring na swoim miejscu, tak do głowy mi przyszło że być może obudowa jest pęknięta więc postanowiłem wymienić pompę, jeszcze utwierdził mnie Lukas że koło było na niej skrzywione...
Tak wiec pompa świerza wleciała z jednego z kompletów VE znowu nowy płyn trzeci hehe no i wszystko działa jak trzeba, choć z poczatku paniki dostałem jak kropla się pojawiła, to na szczeście od wstrząsów z przewodu się skropliło.
No i wspoma chodzi ładnie i cicho.
Także postanowiliśmy wsadzić sprawdzone wtryski z 200SX S14 wydajność tylko 370ccm no i na nich nawet na za ubogiej mieszance AFR w granicach 14 przy 0,7bara nie było stuku tak więc wiadomo że coś jest nie tak z tymi większymi sztukami - można by je dać na sprawdzenie ale szkoda kasy i ja jestem za tym by je odrazu zwrócić...
Aha przewodziki elektryczne pod maską ogarnięte ich nadmiar usunięty, te co były wolne są podłączone...
Nie podoba mi się trochę orurowanie, jest starennie wykonane dobrze dobrane konty i wszystko ale na strasznie długim odcinku nie ma żadnego łącznika elastycznego, także kolanko przy prawej stronie auta tłucze o budę i jest niby pod nie podlożony wąż gumowy - warto by to poprawić, żeby jakiś dystans od był miedzy blachą...
A i żeby było poprawnie to warto by wsadzić bak paliwa z Sunnego GTi wraz z jego pompą która niech podaje paliwo do tej 044...
Wszystkie te drobne nie domagania rekompensuje odpalenie VVL na booscie przy 3" wydechu bez żadnego tłumika

- Turbina wstaje niesamowicie 0,8bara mamy od 2800obr.min na V biegu

- Heble brzytwy jak na sunnego no i łapa pięknie działa

W tym momęcie to co nas trzyma to brak paliwa i konieczność zdobycia pewnych wtrysków o wydajności ok 550-730...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Różnica jest jedynie od góry tu gdzie się zanurza górny dekiel w GTI jest znacznie większy by się przez niego przedostała pompa wraz z koszykiem no i skręcany jest chyba na 6 czy 8 śrubek...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chodziło tu bardziej o podział Gaźnik/wtrysk... a nie jaki silnik 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Aaah, no fakt, sorki, ja już zapomniałem o DSach w Sunnym

A żeby nie było zbyt offtopowo, to napiszę, że czekam na foty na białych Enkei.
Ale i tak dużo bardziej bym tam widział superturismo!
A odnośnie tylnych kół, to te 15 już nie obcierały na dystansach?
Na Enkejach były sporo szersze gumy, że tarło?


A żeby nie było zbyt offtopowo, to napiszę, że czekam na foty na białych Enkei.
Ale i tak dużo bardziej bym tam widział superturismo!

A odnośnie tylnych kół, to te 15 już nie obcierały na dystansach?
Na Enkejach były sporo szersze gumy, że tarło?