Wymieniono panewki, pierścienie, dokonano szlifu wału, zrobiono głowicę.

Wsparciem duchowym służył nam mój najlepszy przyjaciel:

Inna praca zresztą mnie nie opuszczała.

W końcu nadszedł czas

Wybebeszyliśmy wnętrze:

I tu nadszedł zonk, okazało się że instalacja el. z Y10 nijak ma się do tej z B13 GTI, mianowicie 100NX ma 3 częściową instalację (4 - jeśli liczyć ABS) na którą składa się wiązka sterowania silnikiem, wiązka komory silnikowej i wiązka przedziału pasażerskiego. Y10 posiada zaś wiązkę sterowania silnikiem oraz wiązkę silnikowo-pasażerską. Chwila oddechu, parę przekleństw po czym nóż i lutownica w dłoń i w efekcie w 9 popołudni powstała autorska wiązka do Y10 SR20DE.
Przy czym chcę zaznaczyć, że silnik odpalony został wieczorem trzeciego dnia:

Zaś auto opuściło warsztat po 13 dniach:

Dodam od siebie, że było to robione głównie popołudniami i wieczorami, a do godziny 17 warsztat pracował według normalnego rozkładu.
Umieściłbym to dużo wcześniej na NKP, ale administracja położyła na mnie lachę i nowego hasła do konta nie uzyskałem do dziś...
Pozdrawiam.
Q.