RANKING CZASÓW 1/4 PERFORMACNE GARAGE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
RANKING CZASÓW 1/4 PERFORMACNE GARAGE
Można tu pisać o wynikach z fotokomórek czy g-techów i innych osiągnięciach w temacie tuningu. Najlepiej podać czas i urządzenie pomiarowe oraz dane i moc auta
Zapraszam auta dłubnięte oraz cywilne.
-------------------------------------------------------------------
RANKING CZASÓW NA 1/4 i mocy
Yapko
Nissan Sunny GTI/SR20DET
13,004, , Biala Podlaska 18.09.2011
Ali-En
Nissan Sunny GTI-R
ET 13.311/166.30km/h fotokomórka
0-96km/h 4,59s G-Tech
Adams
Nissan 200sx S14A
ET 13,325s/169,06km/h
0-100km/h 5,162s
G-Tech PRO RR
Szopen
Nissan Sunny prawie GTi /R/ 249 KM i 331NM
13.970 24.07.2011 Ulęż
zuru82:
Primera P11.144 SR20VE +T 291KM/374Nm
ET 13,8s
0-100km/h 5,9s
V-BOX
Coobcio
Nissan Sunny GTI SR20VE 229KM/225Nm
ET 13,86s/164km/h - Fotokomórka
0-96km/h 5,34s - G-Tech PRO
bodek
Nissan Sunny GTI SR20VE
ET 14.15s/166km/h
0-100km/h 6,05s
G-Tech PRO RR
xtomek
Nissan Primera P10GT SR20VE 213KM/227Nm
ET 14,357s fotokomórka
Bombel
Primera P11.144 SR20DE+T 227KM/291Nm
ET 14,884 s - fotokomórka
0-96km/h: 5,81 G-Tech
Snepoon
Sunny N14 GTI
ET 15,5 fotokomórki
0-100km/h: 6,6 G-Tech PRO
----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------
Mas
Almera N16 QG18DE
ET 17,020s fotokomórka
Szymeq
Micra K11 CG13DE 89Km/119NM
ET 17,602s fotokomórka
0-96km/h 9,4s G-Tech
podj
Nissan 100NX GTI SR20DE+T 204KM/257Nm @ 0,45bara
ET ----
0-100 -----
dvd
Nissan 100NX GA16DS 108KM/143Nm
ET -----
0-100 -----
MICHOO
Nissan Sunny GA14DE 96KM/126Nm
ET -----
0-100 -----
-----------------------------------------------------------------
[ Dodano: 2009-12-12, 11:36 ]
proponuje podawać także urządzenie pomiarowe do czasów i rodzaj lub nazwę hamowni.
obecna konfiguracja SR20DE, pełne wnętrze
G-tech PRO RR (do 100kmh nie do 96mph)
0-100 powtarzalne 6,9-7,0s
1/4 powtarzalne 14,9-15,1s
Hamownia w Energy Gas Polska, chyba inercyjna
163KM/192Nm
Zapraszam auta dłubnięte oraz cywilne.
-------------------------------------------------------------------
RANKING CZASÓW NA 1/4 i mocy
Yapko
Nissan Sunny GTI/SR20DET
13,004, , Biala Podlaska 18.09.2011
Ali-En
Nissan Sunny GTI-R
ET 13.311/166.30km/h fotokomórka
0-96km/h 4,59s G-Tech
Adams
Nissan 200sx S14A
ET 13,325s/169,06km/h
0-100km/h 5,162s
G-Tech PRO RR
Szopen
Nissan Sunny prawie GTi /R/ 249 KM i 331NM
13.970 24.07.2011 Ulęż
zuru82:
Primera P11.144 SR20VE +T 291KM/374Nm
ET 13,8s
0-100km/h 5,9s
V-BOX
Coobcio
Nissan Sunny GTI SR20VE 229KM/225Nm
ET 13,86s/164km/h - Fotokomórka
0-96km/h 5,34s - G-Tech PRO
bodek
Nissan Sunny GTI SR20VE
ET 14.15s/166km/h
0-100km/h 6,05s
G-Tech PRO RR
xtomek
Nissan Primera P10GT SR20VE 213KM/227Nm
ET 14,357s fotokomórka
Bombel
Primera P11.144 SR20DE+T 227KM/291Nm
ET 14,884 s - fotokomórka
0-96km/h: 5,81 G-Tech
Snepoon
Sunny N14 GTI
ET 15,5 fotokomórki
0-100km/h: 6,6 G-Tech PRO
----------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------
Mas
Almera N16 QG18DE
ET 17,020s fotokomórka
Szymeq
Micra K11 CG13DE 89Km/119NM
ET 17,602s fotokomórka
0-96km/h 9,4s G-Tech
podj
Nissan 100NX GTI SR20DE+T 204KM/257Nm @ 0,45bara
ET ----
0-100 -----
dvd
Nissan 100NX GA16DS 108KM/143Nm
ET -----
0-100 -----
MICHOO
Nissan Sunny GA14DE 96KM/126Nm
ET -----
0-100 -----
-----------------------------------------------------------------
[ Dodano: 2009-12-12, 11:36 ]
proponuje podawać także urządzenie pomiarowe do czasów i rodzaj lub nazwę hamowni.
obecna konfiguracja SR20DE, pełne wnętrze
G-tech PRO RR (do 100kmh nie do 96mph)
0-100 powtarzalne 6,9-7,0s
1/4 powtarzalne 14,9-15,1s
Hamownia w Energy Gas Polska, chyba inercyjna
163KM/192Nm
Ostatnio zmieniony 2011-09-24, 16:16 przez bodek, łącznie zmieniany 23 razy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mało kto się dopisuje to i ja dopiszę siebie
Coobcia Czarne sunny GTI z SR20VE w chwili pomiaru 219KM i 218Nm koła 16" i opony T1R 215/40R16
0-96km/h w 5,34sek
1/4 w 13,58 przy ok 168km/h
Pomiary na G-techu Pro
Jak będzie cieplej to pomiary na mniejszych kołach i z większą mocą
Coobcia Czarne sunny GTI z SR20VE w chwili pomiaru 219KM i 218Nm koła 16" i opony T1R 215/40R16
0-96km/h w 5,34sek
1/4 w 13,58 przy ok 168km/h
Pomiary na G-techu Pro
Jak będzie cieplej to pomiary na mniejszych kołach i z większą mocą
Ostatnio zmieniony 2010-07-20, 22:38 przez Coobcio, łącznie zmieniany 2 razy.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
xtomek
Nissan Primera GT SR20VE - czerwona
ET 14,831 s
60ft 2.436
Ułęż/fotokomórki
W rudej zbieżność ustawiona, samochód lżejszy o ponad 50 kg i jeszcze niestrojony Bedzie lepiej. A na 60 feetow nawet Adams dostaje czerwona będzie dumna z rudej.
Kolejna odsłona tego samego SR20VE/już w rudej/ po zamontowaniu wałków z SR16VE i skróceniu dolotu. I jest du...żo lepiej:
Nissan Primera SLX/VE - ruda
14,357 przy 161km/h, z przyzwoitym czasem 60 stóp wynoszącym 2,393 sek
Ułęż/fotokomórki
Nissan Primera GT SR20VE - czerwona
ET 14,831 s
60ft 2.436
Ułęż/fotokomórki
W rudej zbieżność ustawiona, samochód lżejszy o ponad 50 kg i jeszcze niestrojony Bedzie lepiej. A na 60 feetow nawet Adams dostaje czerwona będzie dumna z rudej.
Kolejna odsłona tego samego SR20VE/już w rudej/ po zamontowaniu wałków z SR16VE i skróceniu dolotu. I jest du...żo lepiej:
Nissan Primera SLX/VE - ruda
14,357 przy 161km/h, z przyzwoitym czasem 60 stóp wynoszącym 2,393 sek
Ułęż/fotokomórki
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 18:58 przez xtomek, łącznie zmieniany 5 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Witam odwiedziłem dzisiaj hamownie i nie wiem czy się smiać czy płakać
Moje GA14DE wypluło z siebie 96.4HP i 121.6Nm.
Zmieniłem wałki na 1.6DS do tego kolektor na 73C oraz ssaca 4-2-1. Do tego takie tam pierdoły zapłon, EGR...
Zastanawia mnie tyko dlaczego po przejściu na nowe świece NGK laser Platinium wystąpił spadek 2KM. dodam że są to świece zimniejsze od standardowych z przebiegiem 15kkm, na których był robiony pomiar.
Dzieś na forum dopadłem artykuł anglojęzyczny własnie o GA16 i SR20 i tam było napisane o tych świecach. Więc je nabyłem, szkoda tylko że
W związku z tym że bardzo mało osób zajmuje się ulepszaniem GA14DE zastanawiam się co dalej??
Myslałem nad środkowym tłumikiem od GA16DS bez katalizatora. co o tym myślicie??
Gdzieś czytałem że przy niewielkich modyfikacjach z tego silnika można wycisnąć 120KM.
pomóżcie mi co dalej, za co tu się zabrać
Moje GA14DE wypluło z siebie 96.4HP i 121.6Nm.
Zmieniłem wałki na 1.6DS do tego kolektor na 73C oraz ssaca 4-2-1. Do tego takie tam pierdoły zapłon, EGR...
Zastanawia mnie tyko dlaczego po przejściu na nowe świece NGK laser Platinium wystąpił spadek 2KM. dodam że są to świece zimniejsze od standardowych z przebiegiem 15kkm, na których był robiony pomiar.
Dzieś na forum dopadłem artykuł anglojęzyczny własnie o GA16 i SR20 i tam było napisane o tych świecach. Więc je nabyłem, szkoda tylko że
W związku z tym że bardzo mało osób zajmuje się ulepszaniem GA14DE zastanawiam się co dalej??
Myslałem nad środkowym tłumikiem od GA16DS bez katalizatora. co o tym myślicie??
Gdzieś czytałem że przy niewielkich modyfikacjach z tego silnika można wycisnąć 120KM.
pomóżcie mi co dalej, za co tu się zabrać
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Może na nowych świeczkach było zapłon bardziej do przodu ustawić albo do tyłu...
PS. Z silnika 1,4 mi najwięcej udało się 103KM zrobić i 121Nm... Kolekotr 4-2-1, wałki DS + modzik rozrządu, stożkowy filtr, poszukam swojego wykresu na nkp na pewno dużo lepszy dół miałem jak u CIebie...
Co do 120KM to raczej nie osiągalne dla tego silnika... 110 może jakby mu sadzić głowicę z 1,6 co ma większe zawory, dodatkowo ją przeportować, splanować to może by się udało...
A no i przede wsyztkim resztę wydechu grubszą luźniejszą zapodać przy najmniej seria z GTi bo z 1,6 to to samo co w 1,4...
A fajna jeszcze opcja to np. przelorzenie wału oraz korbowodów z silnika 1,6, wówczas miałbyś coś koło 1550ccm pojemności i sporo więcej Nm bo wykorbienie 88mm...
PS. Z silnika 1,4 mi najwięcej udało się 103KM zrobić i 121Nm... Kolekotr 4-2-1, wałki DS + modzik rozrządu, stożkowy filtr, poszukam swojego wykresu na nkp na pewno dużo lepszy dół miałem jak u CIebie...
Co do 120KM to raczej nie osiągalne dla tego silnika... 110 może jakby mu sadzić głowicę z 1,6 co ma większe zawory, dodatkowo ją przeportować, splanować to może by się udało...
A no i przede wsyztkim resztę wydechu grubszą luźniejszą zapodać przy najmniej seria z GTi bo z 1,6 to to samo co w 1,4...
A fajna jeszcze opcja to np. przelorzenie wału oraz korbowodów z silnika 1,6, wówczas miałbyś coś koło 1550ccm pojemności i sporo więcej Nm bo wykorbienie 88mm...
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z góry wielkie dzieki za twój wykres 1.4
Bo tak się zastanawiam nad moją głowicą na której jest napisane 74c.
Może by wpakować inną od 1.6?? czy ona ma inne oznaczenie??
A co do świec to dam dzisiaj zapłon na maxa i zobaczę co się będzie działo?
Teoretycznie to te nowe świece są zimniejsze więc nie powinno tak szybko wystąpić spalanie stukowe.
Dzisiaj skończyłem lutować interfejs Consulta więc podepnę się pod kompa i zobaczę na ile mam ustawiony
Bo tak się zastanawiam nad moją głowicą na której jest napisane 74c.
Może by wpakować inną od 1.6?? czy ona ma inne oznaczenie??
A co do świec to dam dzisiaj zapłon na maxa i zobaczę co się będzie działo?
Teoretycznie to te nowe świece są zimniejsze więc nie powinno tak szybko wystąpić spalanie stukowe.
Dzisiaj skończyłem lutować interfejs Consulta więc podepnę się pod kompa i zobaczę na ile mam ustawiony
KUPIĘ:
Klimatyzację kompletną do N14 lub P10 z wersji GA14 lub GA16
Klimatyzację kompletną do N14 lub P10 z wersji GA14 lub GA16
MICHOO, masz piękny wykresik i miód osiągi jak na 1.4.
Pewno czujesz niedosyt po wymianie wydechowego + te nieszczęsne świeczki.
Szkoda, że nie było hamowania przed wymianą kolektora.
Swoją drogą ładnie to optycznie u Ciebie pod machą (i nie tylko) wygląda. Ładne autko.
Biorę się wkrótce za swojego.
pzdr
[ Dodano: 2010-03-13, 18:29 ]
To ja też wrzucam w odpowiedni dział swojego Sunny GA16DE - hamowany 11. lutego.
Seria niemiecka 74, wywalony kat (tłumik rozprężny), wywalony EGR,
przyspieszony zapłon. Wkrótce wymiana kolektora na 73 i dalej...
Widać jak moment leci na łeb od 4 tys. Ciekawe na ile się wyprostuje po wymianie na 73.
Pewno czujesz niedosyt po wymianie wydechowego + te nieszczęsne świeczki.
Szkoda, że nie było hamowania przed wymianą kolektora.
Swoją drogą ładnie to optycznie u Ciebie pod machą (i nie tylko) wygląda. Ładne autko.
Biorę się wkrótce za swojego.
pzdr
[ Dodano: 2010-03-13, 18:29 ]
To ja też wrzucam w odpowiedni dział swojego Sunny GA16DE - hamowany 11. lutego.
Seria niemiecka 74, wywalony kat (tłumik rozprężny), wywalony EGR,
przyspieszony zapłon. Wkrótce wymiana kolektora na 73 i dalej...
Widać jak moment leci na łeb od 4 tys. Ciekawe na ile się wyprostuje po wymianie na 73.
--
K.
K.
Setkowe SR20DE+t z doładowaniem ok 0.45 bar. Turbina t25/t28. Ecumaster II + szybkie strojenie Coobcio
Ostatnio zmieniony 2010-11-07, 13:53 przez podj, łącznie zmieniany 1 raz.
14,357 przy 161km/h przy przyzwoitym czasie 60 stóp wynoszącym 2,393 sek
213KM , 227Nm
Pozdro
213KM , 227Nm
Pozdro
Ostatnio zmieniony 2011-09-23, 19:02 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
UPDATE xTomek 14,357 - czas z RYK 10.07.2010 o ile dobrze pamiętam
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Witam wszystkich - ja tez pragnę sie podzielic z wami wlasnymi osiagnieciami.
Wszelkie komentarze z pokora przyjme na klate !
Nissan 100NX - GA16DS - chyba nie jest tak zle ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 01b8d.html
Wszelkie komentarze z pokora przyjme na klate !
Nissan 100NX - GA16DS - chyba nie jest tak zle ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 01b8d.html
108 KM / 144 Nm
Update zrobiony. Zapraszam wszystkich do wpisywania swoich mocy i czasów. Nie bardzo mam czas szperać po tematach i wyławiać osiągnięcia
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Bombel ty moderatorze. Jak się dopisujesz to chociaż umieść się na odpowiednim miejscu Czekam na poprawkę
Reszta (Ci, którzy nie mają możliwości edytowania 1 postu ) niech wpisują swoje osiągnięcia w temacie a ja będę porządkował górę.
Reszta (Ci, którzy nie mają możliwości edytowania 1 postu ) niech wpisują swoje osiągnięcia w temacie a ja będę porządkował górę.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
BArdzo proszę o poprawienie mnie powyzsze dane miałem z G-TECHa PRO w bardzo sprzyjajacych warunkach a na bemowie na fotokomórkach zrobiłem takie coś:
2. Coobcio
Nissan Sunny GTI SR20VE 229KM/225Nm
ET 13,86s/164km/h - Fotokomórki
0-96km/h 5,34s - G-Tech PRO
2. Coobcio
Nissan Sunny GTI SR20VE 229KM/225Nm
ET 13,86s/164km/h - Fotokomórki
0-96km/h 5,34s - G-Tech PRO
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Małe uzupełnienie:
xtomek : 14,357 przy 161km/h, 60 ft 2,393 sek
4. zuru 82: 14,513, Primera P11.144 @SR20VE +T, 268 KM i 351 Nm fotokomorka
Jak znajdziesz czas to zaktualizuj i dopisz
Pozdro
xtomek : 14,357 przy 161km/h, 60 ft 2,393 sek
4. zuru 82: 14,513, Primera P11.144 @SR20VE +T, 268 KM i 351 Nm fotokomorka
Jak znajdziesz czas to zaktualizuj i dopisz
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Mój się wstawi jak auto będzie sprawne i zrobi kiedyś jakiś sensowny czas, na razie nie ma sensu......dziękujextomek pisze:Małe uzupełnienie:
xtomek : 14,357 przy 161km/h, 60 ft 2,393 sek
4. zuru 82: 14,513, Primera P11.144 @SR20VE +T, 268 KM i 351 Nm fotokomorka
Jak znajdziesz czas to zaktualizuj i dopisz
Pozdro
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
Sorki, nie o to mi chodzilo. Przepraszam. Masz rację. Sam decydujesz, co i kiedy? Troche wybiegłem przed orkiestrę, bo Bodek zaczął aktualizować temat.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Bombel mi utarł nosa, ale 13,8 Żura musisz wstawić. A Tobie, za 14,15 jeszcze raz gratulacje..... aż do Lublina
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Zapomnielismy o Pulsarze GTI-R , którego właścicielem jest Ali-En
Pozdro
p.s.
U żura jest na razie : 291 KM i 374 NM
Może jeszcze Ali-En doda jak była mierzona? No i rezultaty z hamowni by sie przydały.A ćwiartka już była, zaraz po kupnie, 13,3 wtedy.
Pozdro
p.s.
U żura jest na razie : 291 KM i 374 NM
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Sprawdź tutaj, bo jakoś Cię nie mogę znaleźć:
http://sss.org.pl/archive.php
http://sss.org.pl/archive.php
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xtomek pisze:Zapomnielismy o Pulsarze GTI-R , którego właścicielem jest Ali-EnOd tego jest ten temat, żeby zainteresowani wpisywali się tutaj sami. Ciężko mi jest wyłapywać z prezentacji wszystkie osiągnięcia.A ćwiartka już była, zaraz po kupnie, 13,3 wtedy.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!