
[ Maxima] Maxima MacGayver'a
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
MacGayver, nie spawaj sam weź kolegów 

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Informacja na dziś: Mam szperę !
Dzisiaj kolejne elementy do ogarnięcia były. Przede wszystkim tylne heble. Nie było kiedy zerknąć aż wreszcie się udało. Poniżej przedstawiam każde elementy serwisu hamulców, które każdy powinien robić przy zmianie klocków czy tarcz. U siebie na razie nie zmieniałem, jedynie czyściłem i smarowałem tak by działało jak powinno. Weźcie sobie ten proces do serca
tak wygląda tylne jarzmo w całej okazałości zaraz po zdjęciu z auta

kolejnym etapem jest demontaż blaszek i dokładne wyczyszczenie miejsca gdzie montujemy klocki hamulcowe (zawsze dużo rdzy która uniemożliwia swobodny ruch klocka) Używamy do tego delikatnie szlifierki kątowej, pilnika, szczotki drucianej, zależnie od tego co jest pod ręką. Ważne by usunąć rdzę.
Następnie białym smarem w sprayu spryskujemy powierzchnie ówcześnie wyczyszczoną

Kolej na blaszki. Czyścimy najwygodniej na szczotce drucianej zamontowanej na szlifierce stołowej. Założenia identyczne jak przy jarzmie.
Przed

Po

Czas na prowadnice. Szczotka druciana i do pracy

Uprzednio wyczyszczone prowadnice smarujemy białym smarem do układów hamulcowych, wkładamy w jarzmo i poruszamy nim.

Zakładamy blaszki na jarzma, znowu używamy białego smaru w spray'u i mamy gotowy komplet do założenia.
Do pełni szczęścia czyścimy również z nalotu klocki hamulcowe w miejscu styczności z jarzmem układu hamulcowego

Powyższe czynności tyczą się wszystkich Nissanów i zalecam je chociaż raz w roku lub dwa w celu uniknięcia nierównej powierzchni ścierania tarcz lub klocków lub też blokowania się elementów które powinny luźno i delikatnie pracować

Dzisiaj kolejne elementy do ogarnięcia były. Przede wszystkim tylne heble. Nie było kiedy zerknąć aż wreszcie się udało. Poniżej przedstawiam każde elementy serwisu hamulców, które każdy powinien robić przy zmianie klocków czy tarcz. U siebie na razie nie zmieniałem, jedynie czyściłem i smarowałem tak by działało jak powinno. Weźcie sobie ten proces do serca

tak wygląda tylne jarzmo w całej okazałości zaraz po zdjęciu z auta

kolejnym etapem jest demontaż blaszek i dokładne wyczyszczenie miejsca gdzie montujemy klocki hamulcowe (zawsze dużo rdzy która uniemożliwia swobodny ruch klocka) Używamy do tego delikatnie szlifierki kątowej, pilnika, szczotki drucianej, zależnie od tego co jest pod ręką. Ważne by usunąć rdzę.

Następnie białym smarem w sprayu spryskujemy powierzchnie ówcześnie wyczyszczoną

Kolej na blaszki. Czyścimy najwygodniej na szczotce drucianej zamontowanej na szlifierce stołowej. Założenia identyczne jak przy jarzmie.
Przed

Po

Czas na prowadnice. Szczotka druciana i do pracy

Uprzednio wyczyszczone prowadnice smarujemy białym smarem do układów hamulcowych, wkładamy w jarzmo i poruszamy nim.

Zakładamy blaszki na jarzma, znowu używamy białego smaru w spray'u i mamy gotowy komplet do założenia.

Do pełni szczęścia czyścimy również z nalotu klocki hamulcowe w miejscu styczności z jarzmem układu hamulcowego

Powyższe czynności tyczą się wszystkich Nissanów i zalecam je chociaż raz w roku lub dwa w celu uniknięcia nierównej powierzchni ścierania tarcz lub klocków lub też blokowania się elementów które powinny luźno i delikatnie pracować
MacGayver, Fajne foto story
(zrobiłem u siebie to samo podczas zmiany klocków
)
Skąd wiesz że masz szperę ? czyżbyś podniósł auto ?


Skąd wiesz że masz szperę ? czyżbyś podniósł auto ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

MacGayver ! nie wiem czy to Cię ucieszy, czy zasmuci, ale z fotek( trochę małe i nie widzę całości) które mi przysłałeś, to wygląda jakbyś miał już y-pipe
. Co prawda wygląda jakby były zamontowane katalizatorki, ale być może są puste
Zrób jakieś fotki całości!!!


└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Yyyyy, no nie wiemSzalony pisze:MacGayver ! nie wiem czy to Cię ucieszy, czy zasmuci, ale z fotek( trochę małe i nie widzę całości) które mi przysłałeś, to wygląda jakbyś miał już y-pipe


całości czyli tak żeby było widać belkę itp? cały dół?
jak to mawiają szewc bez butów chodzi
Tak wyglądały moje tłoczki w tylnych zaciskach, zastanawiam się w jaki w ogóle sposób miałem ręczny

Wleciały nowe tłoczki i reperaturki zacisków

Zaparkowały również nowe tylne amorki Monroe wraz z osłonami


Przy okazji cyknąłęm Ci foto Szalony, o które prosiłeś
przód:

tył:




Wleciały nowe tłoczki i reperaturki zacisków

Zaparkowały również nowe tylne amorki Monroe wraz z osłonami


Przy okazji cyknąłęm Ci foto Szalony, o które prosiłeś

przód:

tył:

Według mnie to seryjny y-pipe(mam dwa takie na podwórku) nie masz tylko osłon.
Lakiery VHT, NEVR-DULL, LCK, PLASTILAK!!!
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=2694664
http://allegro.pl/etui-crystal-case-hua ... 14192.html
Nie seryjny wygląda inaczej przyjrzyj się dokładnie na kształt rur 

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

hmm to może w US jest inny niż w QX ?
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Na tych fotkach widać, że to faktycznie seryjny Y-pipe bez osłon..... ze zdjęć które mi przysłałeś trochę źle to oceniłem( sorki za zamieszanie
)
Ale nie ma co się nad tym Y-pipem rozczulać i tak pewnie niebawem wleci cały wydech przelotowy....... Macu mi za każdym razem jak rozmawiamy powtarza, "Ktoś Cię musi w końcu zdetronizować" i coś widzę, że kandydatów zaczyna przybywać

Ale nie ma co się nad tym Y-pipem rozczulać i tak pewnie niebawem wleci cały wydech przelotowy....... Macu mi za każdym razem jak rozmawiamy powtarza, "Ktoś Cię musi w końcu zdetronizować" i coś widzę, że kandydatów zaczyna przybywać

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Dylson dostał smsem numer tylnych osłon do Maximy
może się komuś jeszcze przydadzą (tył):
90AU004JPN (oem. N9O008)
przednich numer będę miał jutro bo opakowania nie znalazłem, muszę im zawieść stary amortyzator (gdzieś jakiś leży u mnie po ost robotach) i dobiorą
przód:
90AU002JPN
może się komuś jeszcze przydadzą (tył):
90AU004JPN (oem. N9O008)
przednich numer będę miał jutro bo opakowania nie znalazłem, muszę im zawieść stary amortyzator (gdzieś jakiś leży u mnie po ost robotach) i dobiorą

przód:
90AU002JPN
Ostatnio zmieniony 2011-03-19, 15:53 przez MacGayver, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
Zdrowa zdrowa nawet troszkę zdrowsza 
Momentu przybyło nieznacznie ale przybyło

Momentu przybyło nieznacznie ale przybyło

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

temat z wydechem idzie pełną parą a tymczasem nadchodzi wiosna więc trzeba było pomyśleć o lepszych bucikach dla mojej Maxi bo,
"Cztery osiemnastki tylko w moim samochodzie
To jest teraz trendy, to jest teraz w modzie
Cztery osiemnastki tylko w mojej furze
Lubią być na dole kiedy ja na górze"
Dotarły dzisiaj prawie nowe dwa Bridgestone Potenza w rozmiarze 225/45 R18
i wieczorkiem pojechałem przełożyć papucie, jutro otwarcie sezonu wiosennego

"Cztery osiemnastki tylko w moim samochodzie
To jest teraz trendy, to jest teraz w modzie
Cztery osiemnastki tylko w mojej furze
Lubią być na dole kiedy ja na górze"



Dotarły dzisiaj prawie nowe dwa Bridgestone Potenza w rozmiarze 225/45 R18


