Chciałem wam sprezentować mojego Sunnego.Jest to model Y10 z 2.0d pod maska.Silnik wystarczający do normalnej jazdy zarówno do miasta jak i na trasę( przy wyprzedzaniu pomaga świetnie zestopniowana i precyzyjna skrzynia biegów)choć muszę przyznać ze często brakuje mocy.Wyposażenie to typowe LX nad którym pracuje, w aucie mam podłokietnik i zakupiłem licznik z obrotomierzem od SLX, myślę tez o elektrycznych szybach.Auto jest w rodzinie od 2000r a w moim posiadaniu od 2008r.W aucie wykonałem kilka niewielkich przeróbek optycznych min. na auto zostały założone alufelgi 15" Titanium, przedni zderzak do N14GTI/Sr, zostały przyciemnione szyby boczne i tylne(boczne przyciemniałem sam, tylną dałem do fachowca),zamontowałem końcówkę wydechu, maskę pomalowałem czarnym akrylem.Zmiany we wnętrzu to jak na razie białe tarcze zegarów i podłokietnik)Odnowiłem lakier na klapie bagażnika, przy czym usunąłem emblematy.Progi, belki zderzaków oraz podwozie auta pomalowałem i zakonserwowałem.W najbliższym czasie dach zostanie pomalowany na czarno a zderzaki w kolorze nadwozia.Zastanawiam się nad obniżeniem zawieszenia jednak na razie nie jestem zdecydowany, miało by to cel tylko optyczny, bo przy takiej mocy zawieszenie jest naprawdę przyzwoite, komfortowe a poza tym dobrze się prowadzi w zakrętach (opony 195).Jeśli chodzi o silnik to przyznam ze na razie nie mam $ by coś przy nim robić, zastanawiałem się nad swapem 2.2 z almery (choć nie mam żadnych informacji czy ktokolwiek robił taką przekładkę) lub do tego silnika co mam założenie jakiejś turbinki, ale wtedy od razu potrzebne są mocniejsze tłoki itp.To się okaże z czasem:)Na jednym ze zdjec jest poglądowy, bardzo amatorski virtual( w paincie:P) jak auto wygląda z czarnym dachem i zderzakami w kolorze.
[ Dodano: 2010-01-06, 19:18 ]
Przepraszam za jakość zdjęć, jak się je otworzy to wszystko jest ok, na innych forach typu NKP czy poratlu PJ nic się takiego nie dzieje, użytkownik ANDREW ma podobnie przy temacie N16 2,2di.W czym może leżeć problem

