z kompa chyba nie wychodzi napięcie, checkengine sie pali, przekażniki w kabinie cykają, kod 55 czyli że niby żadnych błędów i dupa
ktoś ma pomysł jak uratować prime
![:?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
to masz slaby elektrykowPrzem pisze:tak świecą się (chyba wszystkie kontrolki sie świecą-checkengine mryga tylko kodem 55 na stałe) i działa , świeci sie licznik, rozrusznik kręci tylko iskry nie podaje -nie wiem już co robić-mechanicy/elektrycy się poddali- pomóżcie![]()
![]()
TYLKO sprayem do czyszczenia gaźników - coś innego może zabić przepływkę...krzysiek1958 pisze:Napiecier na przeplywomierzu jest stanowczo za male. Spruboj go najpierw preczyscic np sprayem do czyszczenia hamulcow Sa tez takie spraye do czyszczenia gaznikow i przepustnic. Jesli to nie pomoze i napiecie nie wzrosnie do conajmniej 1,93V to wymiana . Twardy reset komputera to polega na tym ze sciagasz z akumulatora kleme pradowa (u nas je to klema plusowa ) . Czas na jaki trzeba sciagnac to pisza roznie . Najlepiej jest zostawic na noc.
jak najbardziej zadowolonykrzysiek1958 pisze:Kolega odmi zamawial z allegro i jest zadowolony
Podłącz ją u jakiegoś znajomego z takim samym silnikiem. Jeśli wskazania będą takie same to reklamacja. Czasem tak bywa, chodź to rzadkość i najczęściej winny jest montaż.bolo-70 pisze:Tak mam przepływkę Bosch silnik oczywiscie diesel.W moim mieście jest oryginalna do kupienia za 250 zeta
myślę ,że się skuszę.Widzialem na necie za 233,ale wiecie póżniej problem z ewentualnym zwrotem ,a tak to na miejscu.Dzięki za podpowiedżi.
[ Dodano: 2011-04-29, 15:07 ]
No i kicha.Wymieniona nówka Bosch pokazuje 1,77v.Nowy filtr powietrza,napięcie mierzone
oczywiście na zagrzanym silniku i wolnych obrotach,a co zauważyłem po wymianie?NIC.
Mam pytanie czy np.zawalony filtr paliwa może mieć wpływ na pomiar przepływomierza?