Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

LSD - Limited-Slip Differential

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

LSD - Limited-Slip Differential

Post autor: dylson » 2009-12-26, 12:44

Czy jest jakis sposob zeby sprawdzic czy dane auto jest wyposazone w lsd (szpere)? Podniesienie auta w gore i przekrecenie kolem da cos?

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2009-12-26, 12:47

dylson pisze:Podniesienie auta w gore i przekrecenie kolem da cos?
powinny sie dwa kola w jedną stronę kręcić
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2009-12-27, 16:34

Jak to sprawdzic na biegu czy luzie? Auto zapalone czy zgaszone?

Awatar użytkownika
mikey_one
stały bywalec
Posty: 93
Rejestracja: 2009-12-04, 12:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: mikey_one » 2009-12-27, 17:02

Na luzie, silnik obojętne, czy zgaszony czy zapalony. Obydwa koła powinny kręcić się w tą samą stronę...
Fura jest niezła i turla fele :)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2009-12-28, 09:55

Mialem auto w gorze i na luzie obydwa kola sie krecily w ta sama strone a na biegu w przeciwna. Oznacza to, ze na 100% mam szpere?

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-03-13, 21:24

panowie ja miałem auto w górze i kręciłem na biegu i koła kręciły się w różną stronę, ale nie wiedziałem, że trzeba kręcić też na luzie...właściciel zapewniał mnie że auto ma szpere, a ja nie bardzo mu wierzyłem...czyli kręcąc na biegu nie da się stwierdzić czy auto ma szpere czy nie??

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2011-03-13, 22:00

Najlepsza metoda to wjechać jednym kołem na piach(pobocze) drugim na asfalt. Zaciągasz ręczny, pedał gazu w podłogę i ogień, jak na asfalcie koło też zacznie tracić przyczepność to znaczy że masz szperę. Ja ostatnio tak sprawdzałem. A z kręcenie kołami to już wiele różnych teorii słyszałem.

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2011-03-13, 22:11

aha...teraz to już nie sprawdzę, dopiero jak będę swapował , bo skrzynia już u mnie w garażu leży bez półosi i tu jest problem... bo będę musiał jeszcze to dokupić jak okaże się, że autko z którego demontowałem wczoraj tą skrzynkę miało LSD...

Awatar użytkownika
urbanxxx
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2010-02-24, 11:56
Lokalizacja: wrocław

Post autor: urbanxxx » 2011-03-13, 22:16

Ja u siebie w angliku z automatem miałem takie same półośki jak w moim qxie ze skrzynia manualną z LSD

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-03-15, 22:30

Panowie.Podam przyklad z główka mostu od bmw.Krecisz za jedno koło, to drugie idzie w ta sama strone.na luzie...jak w przeciwne to szpery brak.Metoda urbanxxx nie jest skuteczna bo jak szpera slaba lub zuzyta to koło na asfalcie nie zerwie...jak jest sprawna i spina w 25%to jestes w stanie przekrecic kołem silnie używając reki...jesli spina 50% to nie dasz rady.Od 40% zaczyna sie hardkor i przy parkowaniu koła przeskakuja i kierownica pracuje bardzo ciezko.100% koła przeskakuja zawsze w zakrecie....Do ruchu ulicznego nie wiecej jak 25%Jak sprawdzic??Lewarujesz auto z jednej strony na luzie i krecisz kołem.Jak jest duży opór to szpera jest.ak nie ma to nie ma.To tak łopatologicznie ;-)
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2011-12-13, 12:30

Podepnę się pod temat.

Podobno w NX2000 (100 NX GTi na USA) było w standardzie LSD. Orientujecie sie czy ta skrzynia bedzie pasowac do każdego SR?

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-12-13, 23:07

Ciekawe czy jest jasie gdzieś w normalnych pieniadzach znalesc, pozatym to seryjne szpery nie sa takie mocne jak jakieś prawdziwe tuningowe ;)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2011-12-13, 23:22

Zdarzały się nx2000 na otomoto na części.... nie były to ceny z kosmosu raczej ktoś nie wiedział że ma nx2000 tylko 100nx gti i sprzedawał normalnie :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”