Kejk pisze:zewnętrzną i to dość dokładnie +/-1`
potwierdzam 

 niedługo będę się zagłębiał w strefę kabelkową i nie omieszkam przekazać informacji co, gdzie i dlaczego. Zapewne brak jakiegoś czujnika.
  
  
  
 UPDATE  
   
 
   
Siwy_223 Jakie masz wyposażenie jeszcze? grzane dupy, wycieraczki na reflektorach(ciekawostka te lampy nie mają elektrycznej regulacji wysokości),ABS. Nie jest to przypadkiem wersja skandynawska/Szwedzka? 
rozgrzebałem dzisiaj wnętrze(specjalnie dla Ciebie 
Kejk 
 ) i teraz tak:
1. sprawdziłem który to kabelek w zegarach (czerwone kółeczko)
 
na zegarku oznaczono to miejsce SIG/signal powinna tam być śrubka
 
2. czujnik znajduje się na słupku przed chłodnicą tam gdzie jest montowany klakson (ale się skur.... naszukałem 

 ) 
 
 
4. kabelki dochodzące do czujnika zielony/żółty pasek (-); jasnozielony (+) odłączona kostka na zapłonie 5,5V; czujnik podłączony 2,2-2,3V; masa czy jest i czy przewodzi zapomniałem sprawdzić 
 
Jurto sprawdzę którą stroną wiązki idą kabelki rozrząd/aku oraz oporność tego ustrojstwa zamrażarka-> pełne słońce 
 
Wszystko działałem na odłączonym ECU więc nie jest to kwestia softu, a zegarek działa na zapłonie
Jutro działam dalej bo dzisiaj telefonem sobie przyświecałem 
  